تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست نعمت زاده از واحدهاي صنعتي براي کمک به نهادهاي حمايتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۹ق.ظ)
در پاسخ به موج مطرح شد؛ درخواست نعمت زاده از واحدهاي صنعتي براي کمک به نهادهاي حمايتي وزير صنعت، معدن و تجارت خواستار ارائه کمک هاي واحدهاي صنعتي کشور به نهادهاي حمايتي شد.
محمد رضا نعمت زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: از واحدهاي صنعتي کشور درخواست مي کنم که با ارائه کمک هاي خود به نهادهاي حمايتي از جمله سازمان بهزيستي از بخشي از مشکلات اين نهادها بکاهند.
وي افزود: در حال حاضر شيرخوارگاه ها و مراکز نگهداري از کودکان بي سرپرست و بد سرپرست زيادي در سراسر کشور موجود است که واحدهاي صنعتي فعال در کشور مي توانند به آنها کمک کنند.
وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بازديد خود از شيرخوارگاه شبير خاطرنشان کرد: از سوي مسوولان سازمان بهزيستي درخواست شده بود که در يکي از شب هاي ماه مبارک رمضان در يکي از مراکز اين نهاد حضور پيدا کنم و من نيز وظيفه خود دانستم که به درخواست آنها پاسخ مثبت دهم.
وي کمک به نهادهاي حمايتي را يکي از وظايف اجتماعي مسوولان تمام نهادهاي دولتي دانست و تاکيد کرد: يکي از وظايف تمام دستگاه هاي دولتي کمک به نهادهاي حمايتي است و انتظار دارم اين رويه در تمام وزارتخانه ها نهادينه شود.
نعمت زاده اظهارکرد: افرادي که در مراکز نگهداري از کودکان بي سرپرست و بد سرپرست حضور پيدا مي کنند، کار بسيار دشواري دارند زيرا بايد نقش پدر و مادر را براي اين کودکان ايفا کنند.
وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينکه " قانون اجازه کمک به نهادهاي حمايتي را به وزارتخانه هاي مختلف داده است" اذعان کرد: به صورت قانوني اجازه کمک به سازمان بهزيستي را دارم و اين قول را مي دهم که بخشي از هزينه هاي بازسازي شيرخوارگاه شبير از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت تامين شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن