تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802994190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگرپیشه: کسب مقام چهارمی لیگ جهانی جای بسی افتخار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob کارگرپیشه: کسب مقام چهارمی لیگ جهانی جای بسی افتخار است ارومیه - ایرنا - پیشکسوت والیبال کشور گفت: کسب مقام چهارمی لیگ جهانی والیبال و صعود پنج پله ای ایران نسبت به سال گذشته جای بسی افتخار است.


یداله کارگرپیشه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهیابی ایران به جمع چهار تیم کار آسانی نبود و ایران با پشت سر گذاشتن افت و خیزهای فراوان توانست به این مقام ارزشمند دست یابد.
وی اظهار کرد: در طول مدت برگزاری رقابتهای لیگ جهانی والیبال که تقریبا همزمان با جام جهانی فوتبال آغاز شده بود دل تمام مردم ایران برای کسب موفقیت تیم ملی والیبال و فوتبال می تپید و بسیار خوشحالم که والیبال ما موفق به کسب این افتخار غرورآفرین شد.
وی افزود: کسب این موفقیت ها نه کار یک یا دو مربی تیم ملی بلکه ثمره سالها تلاش و زحمت خود بازیکنان و تمامی مربیان شهرستانی و باشگاهی و رده های پایه است که امروز به بار نشسته است.
کارگرپیشه در خصوص دیدار رده بندی ایران مقابل ایتالیا گفت: تیم ما در برابر ایتالیا نتوانست دریافت های خوبی داشته باشد و این امر باعث عدم رسیدن پاس های کوتاه و سرعتی به مهاجمان توسط سعید معروف شد و وقتی یک بازی رو به پاس های بلند کشیده می شود خط دفاع حریف می تواند به راحتی مهاجمان را شناسایی و آنان را دفاع کند.
کارگرپیشه گفت: مهاجمان ما وقتی نمی توانستد حمله های خود را به امتیاز تبدیل کنند رفته رفته از نظر وضعیت روحی و روانی تحلیل می رفتند و این امر باعث شد در هر سه ست نتیجه را به تیم میزبان واگذار کنیم.
وی ادامه داد: ما در سرویس ها نیز بسیار بد بودیم و به هیچ وجه امتیازات قابل قبولی از سرویس کسب نکردیم و بازیکنانی همچون موسوی، قائمی و غفور، میزراجانپور و عبادی پور به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی نداشتند.
کارگرپیشه گفت: ایتالیا از پیش تصمیم گرفته بود که به مقام سومی برسد و با عملکرد خوب و روحیه جنگندگی که داشت به این مهم نیز دست یافت و توانست مدال برنز این دوره از رقابتها را از چنگ ما در بیاورد.
دیدار رده بندی بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال روز (یکشنبه) در سالن نلسون ماندلای شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد و ملی پوشان ایران به مصاف لاجوردی پوشان ایتالیا، میزبان این رقابت ها رفتند.
شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب ایتالیا شدند تا در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال به رتبه چهارمی این رقابت ها اکتفا کنند.
تیم ملی والیبال ایتالیا با کسب این پیروزی و مقام سومی، تعداد مدال های خود در 25 دوره لیگ جهانی والیبال را به 15 مدال شامل 8 طلا، 3 نقره و 4 نشان برنز رساند تا همچنان در رده دوم پرافتخارترین تیم های لیگ جهانی والیبال قرار داشته باشد.
تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال چهار بار به میدان رفت که در دیدار نخست 3 بر 2 مغلوب روسیه شد و در دومین مسابقه برزیل را 3 بر 1 شکست داد و با 4 امتیاز به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یافت.
ملی پوشان ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی 3 بر صفر مغلوب آمریکا شدند و در دیدار رده بندی نیز در سه ست متوالی مغلوب میزبان این رقابت ها (ایتالیا) شد و به مقام چهارمی اکتفا کرد.
در نهایت تیم آمریکا به مقام قهرمانی رسید و برزیل در جایگاه دوم ایستاد.
7126/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن