تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819414562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران چهارم جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ایران چهارم جهان شد


تیم ملی والیبال ایران به عنوان چهارمی رقابت های لیگ جهانی دست یافت. تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل ایتالیا در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال به مقام چهارم این تورنمنت ۲۰ میلیون دلاری رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در دیدار رده بندی این مسابقات که دیشب در ورزشگاه نلسون ماندلای شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد، ملی پوشان کشورمان در 3 ست نتیجه را به تیم میزبان واگذار کردند تا در دومین سال حضورشان در رقابت های لیگ جهانی، بعنوان شایسته ی چهارمی دست یابند. ست های این بازی را لاجوردی پوشان ایتالیا به ترتیب با امتیازهای 25 به 22 ، 25 به 18 و 25 به 22  به سود خود به پایان رساند.
والیبال ایران و ایتالیا
در این بازی محمد موسوی، مدافع وسط تیم ایران که در دیدار مقابل آمریکا مصدوم شده بود به بازی رسید و علاوه بر او، معروف، غفور، غلامی، قائمی، میرزاجانپور و ظریف (لیبرو) بازیکنان شروع کننده ایران در دیدار رده‌بندی لیگ جهانی والیبال مقابل ایتالیای میزبان بودند.

والیبال ایران و ایتالیا

والیبال ایران و ایتالیا

والیبال ایران و ایتالیا

در ست‌های اول و دوم نرسیدن دریافت اول و حملات منسجم بازیکنان ایتالیا باعث شد تا شاگردان مائورو بروتو، تیم برتر میدان باشند. بازیکنان ایران در لحظاتی از بازی تنها توانستند اختلاف امتیازات را کم کنند. ست اول را ایران 25 بر 22 و ست دوم را 25 بر 18 واگذار کرد.

اسلوبودان کواچ در ست سوم ترکیب کاملا متفاوتی را به زمین فرستاد و مهدوی و قرا جای معروف و غفور را گرفتند. همچنین میلاد عبادیپور و آرمین تشکری نیز جای میرزاجانپور و غلامی را گرفتند تا شاید بازیکنان ذخیره بتوانند نتیجه دیگری را به سود ایران رقم بزنند. 2 تیم تا امتیاز 15 پا به پای هم پیش رفتند ولی امتیاز 16 را آتزوری گرفت. معروف و غفور در حالی که ایران 19 بر 17 عقب بود به جای خود برگشتند اما نتیجه‌ای بهتر از شکست 25 بر 22 برای ایران در این ست و شکست 3 بر صفر در کل به دست نیامد تا ایران در دومین سال حضورش در لیگ جهانی به مقام قابل توجه چهارمی برسد.    
دانلود


در دیدار پایانی این مسابقات نیز ، آمریکا 3 به 1 برزیل - پر افتخارترین تیم رقابت ها - را شکست داد و دومین بار ، قهرمان لیگ جهانی والیبال شد . در این مسابقه آمریکا ، ست های اول ، سوم و چهارم با بترتیب با امتیازهای 31 - 29 ، 25 - 20 و 25 - 23  به سود خود پایان داد و فقط ست دوم را 21 - 25  به حریف واگذار کرد.  
دانلود  

اما در پایان  برترین های مرحله نهایی معرفی شدند که بر این اساس، میرسعید معروف - کاپیتان و پاسور تیم ملی ایران - توانست عنوان بهترین پاسور را به خود اختصاص دهد ،  تیلور ساندر از آمریکا ارزشمندترین بازیکن شد و عنوان بهترین لیبرو به روسینی از ایتالیا رسید . همچنین  والاس و  لوکارلی از برزیل و دیوید لی از آمریکا  دیگر عناوین این مرحله را از آن خود کردند .

 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن