تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801191248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاتمی: تیم ملی بسکتبال در غیاب مهره های اصلی با شایستگی قهرمان آسیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob حاتمی: تیم ملی بسکتبال در غیاب مهره های اصلی با شایستگی قهرمان آسیا شد آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در خصوص قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های جام آسیا گفت: عملکرد تیم ملی در این رقابت ها قابل قبول بود و این قهرمانی با شایستگی در غیاب بازیکنان اصلی بدست آمد.


مهران حاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های خوبی در رقابت های جام آسیا حضور داشتند و مسابقات از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار شد.
وی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان جوان تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های جام آسیا گفت: تیم ملی ایران در این مسابقات به جای بازیکنان اصلی از بازیکنان جوان استفاده کرد که آنها از این فرصت نهایت استفاده را بردند.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با اشاره به رشد بسکتبال ایران اضافه کرد: بازیکنان جوان نشان دادند فاصله زیادی با بازیکنان اصلی تیم ملی ندارند.
وی، انگیزه بازیکنان تیم ملی ایران را یکی از دلایل کسب عنوان قهرمانی دانست و گفت: بازیکنان ایران بویژه بازیکنان جوان مانند بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و سجاد جمشیدی دارای انگیزه خوبی بودند و این موضوع تاثیر زیادی در کسب عنوان قهرمانی داشت.
حاتمی حضور بازیکنان جوان در تیم ملی را برای حضور در جام جهانی ضروری خواند و افزود: باید به این بازیکنان در رقابت های جام جهانی فرصت داد زیرا آنها اکنون سرشار از انگیزه هستند.
وی اظهار کرد: اگر تیم ملی در رقابت های جام آسیا نتیجه هم نمی گرفت نباید به کادر فنی ایراد گرفت زیرا آنها شجاعت استفاده از بازیکنان جوان را داشتند.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود: تیم ملی در دیدار فینال مقابل تایوان، بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در هر چهار کواتر برتری خاصی نسبت به حریف داشت.
وی با اشاره به نقش پر رنگ حامد حدادی در قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: این بازیکن با تجربه بالای خود، تیم ملی را نه تنها در بازی فینال بلکه در تمامی دیدارها به خوبی رهبری کرد و نقش غیر قابل انکاری در ترکیب تیم ملی داشت.
تیم ملی بسکتبال ایران روز شنبه با شکست تیم تایوان در رقابت های بسکتبال جام آسیا در چین به مقام قهرمانی دست یافت.ک/3
7104/7279
ورزشی. ** 1589 **

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن