تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821120287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه بيش از 1500 نفر از نمايشگاه علوم قرآني کرمانشاه بازديد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۳۵ب.ظ)
روزانه بيش از 1500 نفر از نمايشگاه علوم قرآني کرمانشاه بازديد کردند تيموري رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کرمانشاه در گزارش پاياني نمايشگاه کتاب و نرم افزار علوم قرآني گفت :روزانه بيش از 1500 نفر از نمايشگاه علوم قرآني کرمانشاه بازديد نمودند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان نمايشگاه کتاب و نرم افزار علوم قرآني با هدف اشاعه و ترويج فرهنگ علوم قرآني و معارف اسلامي به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کرمانشاه و حمايت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه از تاريخ 14/4/93 به مدت 10 روز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کرمانشاه (مجتمع فرهنگي و هنري شهيد آويني) با حضور بيش از 20 ناشر و نمايندگي کشوري و بالغ بر 80 هزار جلد کتاب با 5 هزار عنوان مختلف، نرم افزار قرآني و محصولات فرهنگي برگزار گرديد.
برپايه همين گزارش مظفر تيموري رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کرمانشاه ضمن ارائه توضيحات کاملي از چگونگي برگزاري نمايشگاه يادشده اظهار داشت : نمايشگاه علوم قرآني فرصت ارزشمند و مبارکي است براي ارائه و معرفي همه فعاليتهاي فرهنگي و قرآني.
وي ميانگين بازديد روزانه بيش از 1500 نفر از نمايشگاه علوم قرآني اعلام کرده و عنوان داشت :بيشترين بازديد کننده اين نمايشگاه از قشر جوان و نوجوان بوده. استقبال خيلي خوب مردم و علاقمندان به علوم قرآني و معارف اسلامي در ماه مبارک رمضان نشان از رضايتمندي آنان از نمايشگاه بوده و قريب 50 ميليون تومان کتاب و نرم افزار و محصولات فرهنگي به فروش رفته.
رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کرمانشاه افزود:فعاليتهاي قرآني در راس همه فعاليتهاي فرهنگي است و بايد همه ظرفيت ها و امکانات موجود در اختيار قرآن قرار گيرد و به سمت قرآن سوق داده شود، لذا يکي از رويکردهاي ما در اين نمايشگاه ارائه دستاوردهاي قرآني دانسته و از طرفي نزديک شدن جوانان و نوجوانان به قرآن آن هم در ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن بوده.
وي اظهار داشت: با بيان اينکه مقام معظم رهبري از بين همه مسائل، به قرآن و ترويج آن توجه و اهتمام دارند، لذا بايد توجه ويژه اي به توسعه و ترويج قرآني شود. در نتيجه برگزاري اين گونه نمايشگاه ها يکي از راه هاي ترويج فرهنگ قرآني است که از رسالت هاي اصلي و اساسي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي مي باشد. انشاءالله برگزاري اين گونه نمايشگاه ها مقدمه اي باشد براي برپايي نمايشگاه بين المللي قرآن در استان کرمانشاه چرا که اين استان قابليت ، توانمندي و پذيرش اين گونه برنامه ها را دارد.
تيموري همچنين اظهار داشت: تلاش و سعي ما بر اين است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه و ساير ادارات فرهنگي ،دبيرخانه دائمي نمايشگاه علوم قرآني را به منظور ارتباط بيشتر و مستمر با هنرمندان و جوانان دائر کنيم و در طول سال اين دبيرخانه مي تواند محل مناسبي براي تمرکز، هدايت و هماهنگي فعاليتهاي قرآني ،فرهنگي و ديني باشد.
تيموري همچنين علاوه بر نمايشگاه کتاب و نرم افزار هاي علوم قرآني به برنامه هاي جانبي و غرفه هاي ديگر در نمايشگاه از جمله:
* غرفه حجاب و عفاف از موسسات قرآني فعال در سطح شهر کرمانشاه که با بيش از 60 پوستر در زمينه حجاب و عفاف با استقبال بي نظير خواهران همراه بود
* برگزاري کارگاه آموزشي حجاب (نگرشي ديگر به حجاب) با حضور اساتيد مجرب و برنامه هاي پيش بيني شده در اين راستا
* برپايي محفل انس با قرآن توسط کانون مهدويت
* برگزاري مسابقه قرآني با موضوع تفسير سوره حمد و اهداي جوايز همزمان به برگزيدگان
* برپايي غرفه کودک و نوجوان و ايستگاه نقاشي کودکان با موضوعات قرآني
* برپايي غرفه مشاوره و احکام با هدف پاسخگويي به سئوالات شرعي
* برپايي نمايشگاه آثار هنرمندان
اشاره نمود .
وي در پايان اظهار داشتند مراسم اختتاميه روز يکشنبه همزمان با ميلاد با سعادت کريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) همراه با افطاري و با حضور ناشرين و عوامل اجرايي نمايشگاه انجام گرديد و از تلاش و حضور فعالانه آنان تجليل به عمل آمد و به رسم ياد بود لوح سپاس اهداء گرديد.
تيموري در پايان از زحمات و تلاش هاي همه عزيزاني که در برپايي اين نمايشگاه فعاليت داشته و اين اداره را ياري کرده صميمانه قدرداني و تشکر نمودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن