تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضاي هيئت مديره و کادر فني تيم فوتسال ماهان تنديس قم مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۰ب.ظ)
اعضاي هيئت مديره و کادر فني تيم فوتسال ماهان تنديس قم مشخص شدند با اعلام امير جلالي، اعضاي هيئت مديره و کادر فني تيم فوتسال ماهان تنديس قم مشخص شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس هيئت مديره باشگاه ماهان تنديس قم اعضاي هيئت مديره و کادر فني تيم فوتسال ماهان تنديس قم را مشخص کرد.
امير جلالي با اعلام اينکه به طور کامل با امير شمسايي به توافق رسيده ايم اظهار داشت: پس از جلسات متعددي که با اعضاي هيئت مديره برگزار شد، تصميم گرفتيم آقاي امير شمسايي را به عنوان سرمربي فصل آينده تيم فوتسال ماهان تنديس معرفي کنيم و اين امر تنها تصميم يک نفر نبود، بلکه با موافقت تمامي اعضاي هيئت مديره انجام گرفت.
وي ابراز کرد: خوشبختانه توفيقي شد و خداوند متعال کمک کرد تا پس از دوري چند ماهه از مسابقات دوباره اين جمع شکل بگيرد و اميدواريم با توکل به خدا، حمايت هاي مردم، کمک مديرعامل، اعضاي هيئت مديره و همت شما بازيکنان بتوانيم علاوه بر قهرماني جام حذفي که سال گذشته کسب کرديم، قهرماني ليگ برتر فوتسال کشور را نيز به دست آوريم.
امير جلالي با اشاره به اينکه اگر مشکلات فصل قبل پيش نمي آمد قهرماني ليگ نيز دور از دسترس نبود، عنوان کرد: اين حرف ها را چند بار تکرار کرديم ولي ديگر کاري به گذشته نخواهيم داشت، چون مي خواهيم شاهد آن حواشي نباشيم تا تيم بتواند با خيال راحت کار خود را انجام دهد.
رئيس هيئت مديره باشگاه ماهان تنديس قم يادآور شد: به همين منظور هيئت مديره اي تشکيل داديم تا آن مسائل مجددا گريبان گير باشگاه و خصوصا تيم فوتسالمان نشود.
جلالي پيرامون اسامي نفرات هيئت مديره باشگاه ماهان تنديس قم ادامه داد: بنده به عنوان رئيس هيئت مديره در باشگاه فعاليت خواهم داشت و آقايان حسن زرنوش، عباس يداللهي، ناصر شريفي و عليرضا حامدي نيز از اعضاي اين هيئت مديره مي باشند که آقاي ناصر شريفي با راي اعضاي هيئت مديره به عنوان مديرعامل باشگاه ماهان تنديس قم معرفي و آقاي مهدي پاک نيز به عنوان قائم مقام ايشان منصوب شدند.
وي درخصوص ديگر اعضاي کادر فني تيم فوسال ماهان تنديس ابراز داشت: آقايان سيد وحيد غياثي و حسين صبوري دستياران آقاي امير شمسايي خواهند بود و آقاي هادي بهرامي نيز مانند فصل گذشته مربي دروازه بان هاي ما مي باشد.
امير جلالي گفت: امسال علاوه بر اينکه مي خواهيم قهرماني جام حذفي را تکرار کنيم، مصمم هستيم که به مقام نخست در ليگ برتر باشگاه هاي کشور دست پيدا کنيم و مي دانم بازيکنان ما توانايي انجام اين مهم را دارند.
رئيس هيئت مديره باشگاه ماهان تنديس در پايان خاطر نشان کرد: انشاالله بتوانيم خواسته مردم عزيز و ورزش دوست قم که هميشه ما را حمايت کردند، در فصل جديد برآورده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن