تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817986878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظفری: باید زاتسیف‌ را تاکتیکی مهار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حذف روسیه از نیمه نهایی برابر با شکست 7-1 برزیل در جام جهانی است
مظفری: باید زاتسیف‌ را تاکتیکی مهار کرد
تیم ملی والیبال کشورمان در دیدار مرحله رده بندی لیگ جهانی به مصاف تیم ایتالیا می‌رود.
 ایرج مظفری، مربی بین‌الملل والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون تیم ملی ایران بازی‌های خوب و درخشانی را انجام داده است و باعث افتخار هر ایرانی و حتی والیبال قاره آسیا شده است.
 
وی گفت: بازی با تیم ملی امریکا و کسب نتیجه شکست را باید از چند جهت مورد بررسی و محاسبه قرار داد که خستگی ملی‌پوشان، هیجان بالای آنها که به نوعی و اداره و کنترل نشد، مصدومیت محمد موسوی و همچنین کلاسیک‌ بازی کردن تیم امریکا، تیمی که پر امتیاز‌ترین و بهترین سرویس زن لیگ جهانی را دارد تمامی این مسائل بازی با امریکا و کسب نتیجه را بسیار سخت کرد.
 
 وی خاطر نشان کرد: امریکا از ابتدا یک تیم قوی و قدرتمند بود اما چون مسیر این کشور تا ایتالیا بسیار زیاد است آن ها در بازی اول بسیار ضعیف ظاهر شده و در بازی دوم به نوعی خود نمایی کرده و در دیدار سوم مقابل تیم خسته، شاد و رو به رشد ایران بهترین عملکردشان را به نمایش گذاشته و سه بر صفر پیروز شدند.
 
عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: امیدوارم ملی پوشان کشورمان امروز از روحیه بد ایتالیا‌یی‌ها استفاده کنند و زایتسف‌ مهره کلیدی و اصلی آنها را مهار کنند و بازیکنان باید مقابل وی تاکتیکی مبارزه کنند و اشتباهات خود را در این دیدار به حداقل برسانند ایتالیا، بالعکس برزیل تیمی شکننده است.
 
مظفری گفت: برای اولین بار است که یک تیم آسیایی در جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی قرار گرفته است مردم ایران هنوز باخت 7 بر یک برزیل مقابل آلمان را فراموش نکرده‌اند به نظر من رفتن تیم روسیه به خانه از نتیجه هفت بر یک برزیل در جام جهانی با ارزش‌تر است.
 
 وی خاطر نشان کرد: کواچ در حال حاضر خود را به والیبال ایران ثابت کرده است و می‌داند که ما از وی دو فضای خالی را می‌خواهیم نخست رفتن روی سکوی قهرمانی بازی های آسیایی کره و همچنین حضور موفق و خوب در المپیک.
 
 مطمئن هستم که مسابقات جهانی لهستان در شهریور ماه پیش نیازی است برای کواچ تا دیگر بازیکنان را هم محک بزند متاسفانه در والیبال ایران در یکی، دو پست از نظر فنی فاصله میان نیروهای اصلی و ذخیره زیاد است باید در طول تمرینات و مسابقات مختلف این فاصله کمتر شده و نیمکت ایران به نوعی قوی‌تر از حال حاضر شود.
 
 مظفری افزود: امیدوارم نهایت موفقیت‌های والیبال ایران این ختم شود که حداقل شش بازیکنان کشورمان به لیگ‌های دیگر کشورها بروند چون در این صورت فضا برای حضور دیگر بازیکنان هم در لیگ‌های خارجی فراهم می‌شود همچنین افکار حرفه ای را وارد والیبال ایران می‌کنند و دست مربیان باز می‌شود که بهترین ها را برای تیم ملی انتخاب کنند.
 
وی تاثیر حضور ملی پوشان در مسابقات مختلف را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: الان دیگر تفکر تشکیل اردوهای دراز مدت از بین رفته است هر چه بازیکن در مسابقات مختلف  شرکت کند کار‌آیی تیم بالاتر می رود امیدوارم سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات را به تاخیر بیاندازد تا ملی پوشان با آرامش خاطر بیشتری نسبت به انتخاب تیم باشگاهی خود اقدام کنند.
 
 مظفری ضمن اشاره به این که تا به حال در هیچ ورزش گروهی و تیمی ورزش ایران مدال جهانی نداشته است گفت: اگر امروز موفق  کسب مدال شویم یک مدال تاریخی گرفتیم و اگر بگیریم تکرار شدنی است چون مربیان ایران در تهران و شهرستان ها مشغول کار هستند افق والیبال ایران روشن است البته احتیاج به ثبات مدیریتی دارد چون مدیریت اگر ثابت باشد افکار خود را به تدریج در فدراسیون پیاده کرده و مخالفانش به نوعی مجبور هستند که وی را تحسین کنند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن