تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819966092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزشگاه های برتر و کارشناسان فعال در امور شوراهای دانش آموزی تقدیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان: آموزشگاه های برتر و کارشناسان فعال در امور شوراهای دانش آموزی تقدیر شدند خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان همدان گفت: 114آموزشگاه برتر و 19 کارشناس فعال در امور شوراهای دانش آموزی در سراسر استان مورد تقدیر قرار گرفتند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۹ تير ساعت 09:59



به گزارش خبرگزاری پانا، حسن آقا یوسفی بیان کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی با هدف مشارکت دانش آموزان در برنامه های اجرایی و برنامه ریزی خرد و در راستای رسیدن به خود باوری و تمرین مدیریت گروهی-اجتماعی برای آینده، برگزار می شود و با معرفی کاندیداتوری هر آموزشگاه، دانش آموزان در سوم آبان هم زمان با سراسر کشور در برنامه ای مشابه انتخابات رسمی شرکت می کنند و نماینده خود را انتخاب می کنند. آقا یوسفی گفت: براساس این دستورالعمل دانش آموزن علاقمند در آموزشگاه خود داوطلب می شوند و در روز سوم آبان هر سال به طور رسمی پای صندوق رای می روند و نماینده خود را انتخاب می کنند. وی افزود: پس از معرفی منتخبین، دانش آموزان  معرفی شده در هر آموزشگاه در 14 کمیته (انجمن) از جمله  اقامه نماز، مهارت زندگی و مشاوره، گردشگری، بهداشت و سلامت، علمی آموزشی، سیاسی اجتماعی، انتظامات و... در امور مدرسه به مدیران خود کمک می کنند و  به تمرین مدیریتی می پردازند. وی اضافه کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی با هدف مشارکت دانش آموزان در برنامه های اجرایی و برنامه ریزی خرد و در راستای رسیدن به خود باوری و تمرین مدیریت  گروهی-اجتماعی برای آینده، در این انتخابات شرکت می کنند و با معرفی کاندیداتوری هر آموزشگاه، دانش آموزان در سوم آبان در برنامه ای مشابه انتخابات رسمی شرکت می کنند و نماینده خود را انتخاب می کنند. بر اساس این شیوه نامه در مدارس تا 100 نفر 5 نفر101 تا 150 نفر 7 نفر 151 نفر به بالاتر 9 نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب و دو نفر نیز عضو علی البدل معرفی می شوند. یوسفی افزود: مطابق با شیوه نامه اجرایی مربوط  از بین روسای شوراهای دانش آموزی مدارس مناطق 19 گانه استان یک نفر به عنوان نماینده معرفی و در نهایت تعداد 4 نفر  را با  رای گیری به عنوان نماینده استان در مجلس دانش آموزی اعزام می کنند . در سال  تحصیلی 93-92 دانش آموزانی از نواحی یک و دو ، بهار و اسد آباد منتخبین استان در مجلس دانش آموزی معرفی شدند. در پایان این سال تحصیلی تعداد 6 آموزشگاه به عنوان آموزشگاه برتر  از سوی ادارات تابع به حوزه ستادی استان معرفی و با ارسال مشخصات این آموزشگاه ها  به وزارت متبوع، مورد تقدیر کتبی قرار گرفتند. وی در توضیحات تکمیلی خود گفت: 114آموزشگاه برتر  و 19 کارشناس فعال در امور شوراهای دانش آموزی در سراسر استان مورد تقدیر قرار گرفتند.و تا پایان تیر ماه 93 لوح تقدیر مربوط برای مدیران مدارس معرفی شده ارسال خواهد شد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن