تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه بسکتبال مشهد میزبان مسابقات جام رمضان استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خانه بسکتبال مشهد میزبان مسابقات جام رمضان استان خبرگزاری پانا: سرپرست هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: مسابقات بسکتبال جام رمضان با حضور 11 تیم در مشهد در حال برگزاری است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۹ تير ساعت 09:50



به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر اکبر معرفتی اظهار کرد: مسابقات بسکتبال جام رمضان با عنوان یادواره شهدای هفتم تیر از ابتدای این ماه مبارک در خانه بسکتبال مشهد آغاز شده است. وی با اشاره به رقابت 11 تیم در دو گروه این رقابتها، افزود: علاوه بر نمایندگان بسکتبال مشهد، دو تیم از شهرستان های سبزوار و تایباد نیز در این مسابقات حاضر هستند. سرپرست هیات بسکتبال خراسان رضوی به پایان دور مقدماتی این مسابقات اشاره و بیان کرد: دور نیمه پایانی این مسابقات از روز یکشنبه 29 تیر ماه بعد از افطار آغاز خواهد شد. وی همچنین از دعوت بسکتبالیست نوجوان استان به اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: البرز حسن‌زاده ورزشکار با استعداد این رشته در خراسان رضوی از امروز 29 تیرماه در این اردوی 9 روزه که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، شرکت می‌کند. معرفتی خاطر نشان کرد: حامد حسین‌زاده، صالح فروتن و وحید دلیرزهان بسکتبالیستهای ارزنده بزرگسال استان نیز در اردوی آمادگی تیم ملی کشور که از 14 تا 25 تیرماه در تهران برگزار شد، حضور داشتند.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن