تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815323532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف کافئین برای کودکان از سم بدتر است!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مصرف کافئین برای کودکان از سم بدتر است!
مقامات بهداشت و درمان در مورد محبوبیت بالقوه پودر کافئین را در میان علاقه مندان ورزش و جوانان به دنبال تقویت انرژی نگران کننده دانستند و در ورزشکاران مصرف آن ها باید محدود شود.
آفتاب: کالبد شکافی های اخیر نشان می دهد کافئین و پودر کاکائو موجب مرگ در کودکان می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کاکائو  فعالیت تنظیمی بر ترشح میانجی گرهای التهابی از ماکروفاژها و دیگر لوکوسیت ها در خارج بدن نشان داده و مصرف طولانی مدت آن در موش ها موجب بهبود عملکرد ایمنی روده ای و سیستماتیک شده است، بنابراین گفته می شود که کاکائو بر سلول های ایمنیاثر تنظیمی دارد اما مصرف زیاد آن موجب ایجاد اختلال و آسیب در بدن می شود.

مقامات بهداشت و درمان در مورد محبوبیت بالقوه پودر کافئین را در میان علاقه مندان ورزش و جوانان به دنبال تقویت انرژی نگران کننده دانستند و در ورزشکاران مصرف آن ها باید محدود شود.

دکتر هنری Spiller هدایت یک مرکز کنترل مسمومیت در بیمارستان در سراسر کشور کودکان در کلمبوس، اوهایو. بیش از یک هفته یا بیشتر در این ماه، از بستری شدن 3 نفر بر اثر پودر کاکائو در بیمارستان خبر داد.

نوشابه های انرژی زا کافئین دار موجب مرگ در بسیاری از ورزشکاران شده است و پزشکان معتقدند مصرف آن ها به ویژه در کودکان باید محدود باشد زیرا موجب تخریب به سیستم ایمنی بدن می شود و سلامت کبدی را با اختلال روبرو می کند.




تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن