تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه ازتمدید برنامه اقدام ژنو در مذاکرات ایران و1+5استقبال کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روسیه ازتمدید برنامه اقدام ژنو در مذاکرات ایران و1+5استقبال کرد مسکو- ایرنا - وزارت امورخارجه روسیه روزشنبه دربیانیه ای ازتمدید برنامه اقدام ژنو تا 24 ماه نوامبر آینده درجریان مذاکرات ایران وگروه 1+5 استقبال کرد.


به گزارش ایرنا در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه گفته شده است: سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه ومذاکره کننده ارشد هسته ای این کشور ازطرف مسکو در مذاکرات ژنو6 شرکت کرد.
در بیانیه یادآوری شده است : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و خانم کاترین اشتون نماینده سیاسی اتحادیه اروپا سرپرستی هیات های مذاکره کننده دراین مذاکرات را برعهده داشتند.
وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرده است: دراین دور ازمذاکرات ایران و1+5 پیشرفت های قابل توجهی به دست آمده است.
در بیانیه گفته شده است : درجریان مذاکرات ژنو6 درچارچوب های مختلف ازجمله در سطح مدیران سیاسی وزارتخانه های امورخارجه کشورهای عضو 1+5 و تحت ریاست اشتون و ظریف، پیشرفت های قابل توجهی در نگارش موافقت نامه هسته ای ایران به دست آمد.
درادامه بیانیه اضافه شده است: اما با توجه به این واقعیت که برای توافق نهایی درمورد جنبه های کلیدی متن توافقنامه به زمان بیشتری نیاز است، طرفین برای تمدید برنامه اقدام ژنو و تمدید مذاکرات ایران وگروه 1+5 توافق کردند.
دربیانیه وزارت خارجه روسیه همچنین به دیدارهای ریابکوف با ظریف وعراقچی وتخت روانچی معاونان وزیرخارجه کشورمان ونیز برنز وشرمن دستیاران وزیرخارجه آمریکا و چند مقام دیگر شرکت کننده درمذاکرات ژنو اشاره شده است.
اروپام/2242**518**1859

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن