تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802817189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه های حسن روحانی به رسانه ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



توصیه های حسن روحانی به رسانه ها
ضیافت افطاری حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران با اصحاب رسانه پنج شنبه در یکی از سالن‌های اجلاس کشورهای اسلامی برگزار شد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم؛ پنج شنبه شب اصحاب رسانه و جمعی از اساتید  حوزه ارتباطات دانشگاه و جمعی از نمایندگان جامعه خبری کشور همزمان با نوزدهمین شب از ماه مبارک رمضان با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار کردند.
در این مراسم که در یکی از سالن‌های اجلاس کشورهای اسلامی برگزار شد، علاوه بر رئیس‌جمهور،  حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، محمدرضا صادق مشاور رئیس جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه، مدیر عاملان خبرگزار‌های‌ها، مدیر مسئولان روزنامه‌ها، مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و جمعی از خبرنگاران حوزه دولت رسانه‌ها حضور داشتند.   این مراسم 19/40 دقیقه پنج‌شنبه برگزار شد و 5 تن از مدعوین نیز پیش از سخنان رئیس‌جمهور به بیان دیدگاه‌ها و مسائل جاری در امر رسانه پرداختند.
مهدخت بروجردی استاد ارتباطات دانشکده خبر، محمدعلی وکیلی دبیر کل انجمن روزنامه‌های غیردولتی، عباس درویش توانگر قائم مقام خبرگزاری تسنیم، علی معلم سردبیر و مدیرمسوول ماهنامه دنیای تصویر و محمد قوچانی روزنامه نگار و سردبیر مهرنامه از سخنرانان این مراسم بودند.
مهدخت بروجردی از اساتید ارتباطات طی سخنانی به بیان مشکلات موجود در کشور در عرصه آموزش روزنامه نگاری پرداخت.
وی در سخنان خود ابراز امیدواری کرد که که هر چه زودتر با همکاری دولت زمینه‌های لازم برای ایجاد بنیاد علمی دکتر معتمدنژاد فراهم شود.   مدیر مسئول ماهنامه دنیای تصویر: رسانه‌ها حرف حق و حرف مردم را بزنند
علی معلم سردبیر و مدیر مسئول ماهنامه دنیای تصویر از دیگر سخنرانان دیدار اصحاب رسانه با رییس جمهوری بود که با اشاره به اهمیت رعایت عدالت در بین رسانه‌ها گفت: باید در تهیه امکانات اجرایی برای رسانه‌ها عدالت وجود داشته باشد.
وی با بیان اهمیت درک و توجه به مفهوم امنیت ملی و گستردگی آن افزود: متاسفانه در کشور امنیت ملی با امنیت اشخاص، گروه ها و جناح‌ها اشتباه گرفته می‌شود.
معلم همچنین خواستار تصحیح در قوانین مربوط به حوزه مطبوعات شد و  از دولت تقاضا کرد در تصحیح قوانین بعضا عقب مانده، متحجرانه و ناعادلانه در حوزه مطبوعات تلاش کند چرا که تاکنون از سوی دولت‌ها اقدامی جدی برای رفع این قوانین بازدارنده صورت نگرفته است و برخی از لوایحی که در این ارتباط نیز ارایه شده به ضد خود تبدیل شده است.
وی از رسانه‌ها نیز خواست که حرف حق و حرف مردم را بزنند.   حمایت از دولت را بدون انتقاد سازنده، مصلحانه و خیرخواهانه به زیان دولت می‌دانیم
عباس درویش توانگر از دیگر سخنرانان دیدار اصحاب رسانه با رئیس‌جمهور بود که سخنان خود را به بیان دغدغه‌های صنفی و غیرصنفی روزنامه‌نگاران اختصاص داد و به رسمیت شناخته شدن سخت و زیان آور بودن شغل و حرفه ی خبرنگاری و عدم درک درست از این موضوع در برخی شعب تامین اجتماعی، از مهمترنی دغدغه‌های صنفی عنوان کرد و گفت: رسانه ها به عنوان اصلی ترین ابزار مقابله با جنگ نرم محسوب می شوند اما متاسفانه در تخصیص بودجه از سوی دولت و مجلس توجهی به آنها نمی شود.
توانگر در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: شما از نیروهای خوش سلیقه دوره انقلاب هستید، انتظار این است که در کنار نیروهای انقلاب و دفاع مقدس بمانید. ما موفقیت دولت شما را موفقیت نظام می‌دانیم و ما از دولتی که در پی تحقق منویات مردم و رهبر معظم انقلاب است حمایت و آن را تقویت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: البته حمایت از دولت را بدون انتقاد سازنده، مصلحانه و خیرخواهانه به زیان دولت می دانیم. این انتقادات را عین کمک به دولت می دانیم.
وی همچنین از دولت‌مردان خواست که سعه صدر خود را در برابر انتقادها بالا ببرند و  گفت: از دولتمردان خود بخواهید که سعه صدرشان را در برابر انتقادات بالا ببرند و به صرف چند انتقاد معمولی، عرصه را به رسانه ها تنگ نکنند و رسانه ها از پوشش اخبار دولت محروم نشوند.   قوچانی: برخی در خواب بازگشت سوم تیر هستند
محمد قوچانی سردبیر مهرنامه و از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب که از دیگر سخرنرانان مراسم روز پنج‌نشبه بود دیدگاه‌های خود را اینگونه بیان کرد: «ما روزنامه نگاریم؛ می نویسیم؛ خطبه نمی خوانیم. به زبان قلم سخن می گوییم نه به زبان قدرت، هر چند که زبان اهل قدرت را بخوبی می شناسیم.
وی خطاب به رئیس جمهور گفت: قاعدتا شما نیز باید به زبان اهل قدرت سخن بگویید. چرا که رئیس جمهور به عنوان وکیل همه ملت نماد قدرت، مشروعیت و اقتدار ملی است. اما دریغا که با شما هم به زبان قدرت سخن می‌گویند، تهمت می‌زنند و تهدید می‌کنند. بنابر این اجازه دهید با شما هم‌زبانی کنیم و نه خطاب به شما که خطاب به همان اهل قدرت با زبان اهل قلم سخن بگوییم.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: سخنم خطاب به همه کسانی که می‌گویند هیچ چیز عوض نشده است. همان‌هایی که می‌کوشند که 24 خرداد را از یاد ببرند و در خواب بازگشت سوم تیر هستند. همان کسانی که سعی می‌کنند حافظه کوتاه‌مدت ملت را پاک کنند و نگذارند از یادها برود که در آن سالهای سخت به یک تماس تلفنی آن مدعی‌العموم معزول کارمان را از دست می‌دادیم و همچون حلزون‌های خانه‌به دوش کوچ می‌کردیم و چون کرگدن‌های پوست کلفت خم به ابرو نمی‌آوردیم و کارمان را از سر می‌گرفتیم.
قوچانی با بیان اینکه ما مامور به حرفه بودیم و آنها نیز مامور به وظیفه و کار ما روزنامه نویسی بود و کار آنها روزنامه‌ننویسی، تصریح کرد: هر دوی ما به تکلیف عمل می‌کردیم؛ اما ما ماندیم و آنها رفتند و ما روزنامه‌نگار ماندیم و آنها مدعی‌العموم و رئیس جمهور و وزیر ارشاد و اطلاعات نماندند.
وی ادامه داد: ما حتی مهاجرت هم نکردیم که برگردیم. هرچند هجرت از راه‌های حفظ حیات و ایمان است. اما ما برای حفظ همان ایمان و وحدت و امید ماندیم و رفتیم از روزنامه به هفته‌نامه و از هفته‌نامه به ماهنامه و از ماهنامه به فصلنامه و از فصلنامه به سالنامه و از سالنامه به خانه رفتیم. اما آنقدر ماندیم تا شما (رئیس جمهور) آمدید، آنقدر ماندیم تا آنها رفتند.
قوچانی ادامه داد: آنهایی که سال‌ها فرزندان این انقلاب را به کوچکترین بهانه و شاید خطایی ضد انقلاب خواندند و جز با پول بیت‌المال نمی‌توانند.   روزنامه‌نگاری کنند، کسانی که با بذل جان و مال خود روزنامه‌نگاری می‌کنند را غیرخودی می‌خوانند. آنهایی که در روزنامه‌هایشان مناسبت‌های انقلابی را با حذف و این و آن نشانه‌گذاری کرده‌اند و روزهای وحدت‌بخش آن انقلاب را از یاد برده‌اند. آنهایی که کارشان حذف حداکثری، افتخارشان شمارش ریزش‌ها و مذهب‌شان تکفیر خلق خداست.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی ما کافر نیستیم. ما روزنامه‌نگارانی هستیم که در دامان همین میهن، آئین، اسلام، ایران و انقلاب زاده شده‌ایم. ما بالیده‌ایم و کارنامه و برآمده جمهوری اسلامی هستیم. ما کم هزینه‌ترین و کم توقع‌ترین فرزندان انقلابیم.
وی در ادامه به بیان توقعات صنف روزنامه‌نگاران از دولت پرداخت و خطاب به رئیس جمهور و دولت گفت: مطبوعات را اعدام نکنید. ما روزنامه‌نگاریم و به این حرفه عشق می‌ورزیم و آن را با هیچ مقامی عوض نمی‌کنیم، اما ثبات حرفه‌ای حق ماست به کوچکترین انتقاد و اشتباهی حق، عشق و کارمان را از ما نگیرید.
قوچانی تصریح کرد: ما از کوچ خسته شده‌ایم. یکجانشینی حق ماست. چرا به کوچک‌ترین اشتباه یک رسانه را و یک نهاد مدنی را به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم می‌کنند. آیا گناه یک روزنامه‌نگار ولو خطاکار از گناه یک دولتمرد متخلس یا قاضی ناعادل یا درجه‌دار خاطی که به اموال عمومی، عدالت اجتماعی یا اعتماد ملی خیانت می‌کند بیشتر است؟
وی در پایان با طرح این سوال که آیا به به بهانه رسیدگی به اتهام این افراد، نهاد دولت و یا دادگستری و یا نیروهای مسلح را منحل و یا معلق می‌کنند؟ گفت: آیا نمی‌توان با روشن کردن مرز توهین، انتقاد و تعریف و توصیف دقیق مقدسات از قربانی کردن ارزش‌ها به پای اغراض سیاسی که علت اصلی توقیف روزنامه‌ها است جلوگیری کرد و آیا نمی‌توان از مجازات‌های جایگزین استفاده کرد؟   دبیر کل انجمن‌ روزنامه‌های غیردولتی: روزنامه خوب «قانون» به دلیل یک خطای جزیی توقیف شد
محمدعلی وکیلی دبیر کل انجمن روزنامه های غیر دولتی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه ، 17 مرداد وقت فراخی برای رسانه ها در نظر گرفته شود تا آنها بتوانند با فراق بال بیشتر مسائل خود را با رییس جمهوری در میان بگذارند، گفت: من در اینجا می خواهم از کارهای نکرده دولت تشکر کنم. از جانب خودم و بخشی از رسانه های همراه با دولت از شما و دولتمردانتان قدردانی می کنیم که در طول یک سال گذشته رفتاری در شان جمهوری اسلامی ایران داشته اید و تاکنون شاهد قانون گریزی و قانون ستیزی از سوی شما و دولتمردانتان نبوده ایم و یا کمتر با آن مواجه شده ایم.
مدیر مسوول روزنامه ابتکار افزود: از شما قدردانی می کنیم که تاکنون در این مدت از زبان شما کلامی خلاف شان نشنیده ایم و خوشحالیم که در سخنان رییس جمهوری بار حقوقی کلمات مد نظر قرار می گیرد و کلام مسوولانه می شنویم.
وکیلی اظهار داشت: از شما تشکر می کنیم به این دلیل که شاهد بی انصافی نبوده ایم و تاکنون رفتاری منصفانه در برابر منتقدانتان داشته اید.
وی با بیان اینکه این عدم تعادل قطار رسانه ای ما را کند و نشاط فضای رسانه ای را گرفته است، اظهار داشت: رسانه ها به بهانه ی کوچکترین خطا توقیف می شود. روزنامه خوب ˈقانونˈ به دلیل یک خطای جزیی و قابل بخشش و در عین حال قابل تکرار در رسانه های دیگر در محاق توقیف رفته است.
وی با تاکید بر این که انصاف، قانون و اخلاق سه ضلع اعتدال هستند، با اشاره به بخشی از مشکلات کنونی رسانه ها گفت: بیماری کنونی جامعه رسانه ای در کشور عدم تعادل ساختاری است. ما شاهد عدم تعادل بین رسانه های بخش خصوصی با رسانه های دولتی، شبه دولتی و حاکمیتی هستیم و این عدم تعادل در طول سال ها باعث شده که منابع به چاه طویل رسانه های دولتی برده شود و سهم رسانه های غیر دولتی در این عرصه ترحمی بوده است.
دبیر کل انجمن روزنامه های غیر دولتی در مورد مقوله امنیت در عرصه رسانه افزود: بخشی از رسانه ها در گذر از خطوط قرمز از آنچنان ضریب امنیتی برخوردار هستند که نه به جایی پاسخگو هستند و نه جایی یارای سوال خواستن از آنها را دارد.
وکیلی ادامه داد: اما رسانه های غیر دولتی و مستقل در انجام وظایف حداقلی خود دچار احساس عدم امنیت هستند و این عدم تعادل در شان جمهوری اسلامی ایران و زیبنده جامعه فرهنگی و رسانه ای ما نیست.   روحانی: از تحریم‌ها نمی‌ترسیم/ما برادریم/کار ما را نقد کنید/دولت در سیاست خارجی به عهد خود وفا کرد
پس از پایان سخنان سخرنانان مراسم نوبت به رئیس‌جمهور رسید که دیدگاه‌های خود را عنوان کند،  رئیس‌جمهور در ابتدای سخنان خود به شب‌های لیالی قدر  وتوجه به همه امور شخصیتی حضر ت علی علیه‌اسلام اشاره کرد و گفت: کسی که در لحظه خطیر آن هم با شمشیر زهرآلود بر فرق مبارکش قرار می‌گیرد نه هدف را فراموش می‌کند، نه راه را و نه یار را.
وی افزود: ما نباید اسلام را از یاد ببریم، سرزمینمان را از یاد نبریم، وحدت ملی که اساس قدرت ملی است را فراموش نکنیم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرصت بازی نیاز است تا از سخنان و بیانات اصحاب رسانه بهره بیشتری را ببرم و انشاءالله در فرصت مناسب از این نظرات و سخنان بهره خواهیم برد، گفت: به صراحت می‌گویم که دولت نیازمند به حمایت همه رسانه‌ها و اصحاب رسانه است نه برای خود به عنوان دولت یازدهم بلکه برای اهدافی که آن اهداف، اهداف ملی است.
روحانی ادامه داد: آنچه را که می‌نویسیم و تیتر می‌زنیم و ترویج می‌دهیم دقت کنیم که خواست ملت باشد؛ امروز جوانان ایرانی اشتغال می‌خواهند، در روزگاری که این همه جوان تحصیلکرده بیکار در جامعه داریم باید فکر خود را به اشتغال معطوف کنیم. مردم پایان رکود تورمی را می‌خواهند و در روزگاری که در طول 40 سال گذشته بیکاری به این وضع نبوده و تورم و رکود هم اینگونه نبوده است.
وی با بیان اینکه مردم حل مشکلات اجتماعی را می‌خواهند، وحدت و اتحاد را باید در جامعه حاکم کنیم، تصریح کرد: نگذاریم دیگران ما را از هم جدا کنند، ما برادریم؛ مولایمان با آنهایی که با او به جنگ برخواستند آنها را برادران و اهل قبیله خواند و آنهایی که در صفین روبه‌روی علی شمشیر کشیدند از به کار بردن کلمه برادر دریغ نکرد و این درس بزرگی برای همه ماست.
رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ هرکس را به نفع نظام و حکومت سخن گفته او را وابسته قدرت و رسانه ندانیم و هر آنکه را نیز نقدی را با صدای بلند ادا کرد او را به عنوان وابسته بیگانه نیز لقب ندهیم.
روحانی با بیان اینکه آستانه تحمل‌ها را بالا ببریم و همدیگر را تحمل کنیم گفت: همه ما باید به این انقلاب، نظام، کشور و فرهنگی اسلامی ایرانی‌مان افتخار کنیم سلیقه‌ها مختلف را بپذیریم چرا که دنیای امروز دنیای یکدستی است دنیای تکثر عقاید و افکار است.
وی با اشاره به الزامات قانون اساسی برای آزادی مطبوعات، گفت: راجع به رسانه ملی و صداوسیما قانون اساسی وظیفه را از آنجا شروع کرده که آزادی بیان را با رعایت موازین اسلامی و مسائل کشور مجاز شمرده است. مصالح کشور نه مصالح قبیله و جناح و این از امتیازات قانون اساسی که آغاز رسانه را با مهمترین وظیفه آزادی بیان همراه کرده است.
رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت حمایت و خواهان همراه با نقد سازنده است و از نقد استقبال می‌کند؛ کار ما را نقد کنید اما با نقد دلسوزانه و صادقانه و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند نه برای مچ‌گیری.
روحانی تصریح کرد: بگذارید مسئولان کشور چه اجرایی و چه غیراجرایی با راحتی فکر و ذهن وظایف خود را انجام دهند؛ امروز نیاز داریم که همه رسانه‌ها دولت را حمایت کنند و در کنار حمایت هم نقد کنند که چه نقد در زمینه سیاست داخلی، چه نقد در زمینه سیاست خارجی و چه نقد در زمینه سیاست فرهنگی.
به گفته وی دولت به انسجام و وحدت ملی نیازمند است و بر همین اساس با تمامی گروه‌ها و جناح‌ها مشورت می‌کند و نظر همه را اخذ می‌کند و با این جناح و آن جناح جلسه گذاشته و می‌گذارد و از نظرات آنها استفاده کرده و استفاده می‌کند.
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش به شرایط منطقه و بین‌الملل اشاره کرد و افزود: امروز شرایط خاص و حساسی را در منطقه و بین‌الملل شاهدیم و همه باید دست به دست هم دهیم و نگذاریم تفرقه و اختلافی را دشمنان در جهان اسلام اجرایی کنند همه تلاش کنیم تا ایرانی صلح‌خواه و نظامی مداراجو را به جهانیان معرفی کنیم.
وی اظهار کرد: نه از اول انقلاب بلکه از همان 2 قرن پیش نه با کسی جنگ داشته نه داریم و امروز هم قصد جنگ با هیچکس را نداریم؛ امروز هم به دنبال صلح هستیم.
روحانی سیاست خارجی دولت را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: دولت در سیاست خارجی به عهد خود که به مردم وعده داده بود وفا کرد؛ با منطق و استدلال با دنیا سخن گفت و ملت ایران را به عنوان ملتی آشتی‌جو معرفی کرد و در کنار همه اینها از حقوق حقه ملت دفاع خواهد کرد.
وی ادامه داد: سربازان خط مقدم دیپلماسی ملت در مذاکرات هسته‌ای این واقعیت را به جهانیان نشان داد که دولت ایران اهل منطق وگفت‌وگو است و برای ایجاد اعتماد و شفافیت بیشتر از خود نرمش نشان داده و خواهد داد اما برای حقوق ملت ایران و خواست و مطالبه آنها ذره‌ای از این حقوق کوتاه نیامده و نخواهد آمد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با حوصله کار مذاکره را انجام می‌دهد و برای این دولت سخت بود که وزیرخارجه‌اش مدت مدیدی را در خارج از کشور به کار مذاکره مشغول باشد، گفت: ما این کار را کردیم تا نشان دهیم تا اهل منطق و مذاکره هستیم.
وی افزود: اگر برای ما روشن شود که طرف مقابل ما در برابر حقوق ملت و نظرات ملت در چارچوب و موازین بین‌المللی احترام خود را می‌گذارد ما هم به مذاکره ادامه می‌دهیم و خواهیم داد و اگر ضروری باشد زمان را تمدید خواهیم کرد اما آنچه می‌خواهیم همان بازی "برد برد" است و این به نفع همه است؛ به نفع جهان منطقه و همه ملتها خواهد بود.
روحانی خطاب به طرف‌های مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: برای همه روشن شود که ما مذاکره می‌کنیم به خاطر ثبات منطقه و امنیت منطقه و هیچ‌گاه برای عبور از مشکلات به فکر نتیجه این مذاکره نخواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه از تحریم نترسیده و نمی‌ترسیم و برنامه‌های دولت بدون در نظر گرفتن حاصل مذاکرات بوده و به راه خودمان ادامه خواهیم داد و امیدواریم طرف مقابلمان این واقعیت را لمس کرده که اگر پیروزی در این مذاکرات حاصل شود به نفع همه ملت‌ها خواهد بود.   در این مراسم که همراه با ضیافت افطار بود، اهالی رسانه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی با حضور وی افطار کردند. 29  




۲۸/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن