تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی ایتالیا مقابل استرالیا/ آمریکا حریف ایران در نیمه نهایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > توپ و تور مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛
پیروزی ایتالیا مقابل استرالیا/ آمریکا حریف ایران در نیمه نهایی شد
تیم ملی والیبال ایتالیا در دیدار برابر استرالیا به پیروزی دست یافت تا به عنوان صدرنشین گروه H به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ جهانی راه یابد.



به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و استرالیا آخرین بازی گروه H مرحله نهایی لیگ جهانی را در شهر فلورانس برگزار کردند که این بازی را تیم ایتالیا به راحتی در سه ست متوالی به به سود خود خاتمه داد تا به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یابد. ایتالیا با این برد 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه H قرار گرفت تا در مرحله نیمه نهایی با تیم دوم گروه I یعنی برزیل بازی کند. جدال این دو تیم ساعت 23 روز شنبه در فلورانس برگزار می‌شود. از این گروه آمریکا با کسب 3 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده که با ایران تیم اول گروه I مصاف می‌دهد. تیم کشورمان ساعت 20 روز شنبه برابر این تیم قرار می‌گیرد. ایران در جام قهرمانان قاره‌ها که در ژاپن برگزار شده بود با حساب 3 بر 2 از سد آمریکا گذشت.


۱۳۹۳/۴/۲۸ - ۰۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن