تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803986047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران ست نخست بازی با برزیل را برنده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > توپ و تور این خبر تکمیل می‌شود؛
ایران ست نخست بازی با برزیل را برنده شد
تیم ملی والیبال ایران ست نخست دیدار خود برابر برزیل در چارچوب مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی والیبال را به سود خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی والیبال ایران و برزیل در چارچوب مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی از ساعت 20 روز جمعه در سالن نلسون ماندلا شهر فلورانس ایتالیا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در پایان ست نخست با برتری 25 بر 21 تیم ایران خاتمه یافت. اسلوبودان کواچ در شروع این دیدار از معروف، موسوی، غفور، قائمی، میرزاجانپور، غلامی و ظریف(لیرو) در ترکیب اصلی استفاده کرد. در آنسوی میدان هم برناردو رزنده سرمربی تیم ملی برزیل در شروع بازی لوکارلی، رزنده، والاس دسوزا، لوکاس ادواردو، کاربونرا و ماریو پدریرا(لیبرو) را در ارنج خود قرار داد. چهار بازی که دو تیم در دور مقدماتی برابر یکدیگر برگزار کرده بودند باعث شد تا کاملا از یکدیگر شناخت داشته باشند برای همین در شروع کار همه چیز پایاپای پیش می‌رفت. برزیل در شروع بازی نشان داد به خصوص در دفاع روی تور کاملا شرایط بهتری نسبت به دور مقدماتی دارد. این تیم در خط حمله و سرویس هم بهتر بازی کرد و تیم ایران را تحت فشار قرار داد. دو امتیاز سرویس متوالی که لوکاس دسواز گرفت باعث شد برزیل در وقت اول استراحت فنی نتیجه را 8 بر 5 به سود خود ثبت کند. در ادامه کار تیم ایران یک پوئن سرویس گرفت تا فاصله را یک امتیاز کاهش دهد با این حال برزیل با خط دفاعی مستحکم خود تیم متفاوتی نسبت به چهار دیدار قبل بود. دریافت‌های این تیم بهتر شده بود و کاملا مشخص بود که آنها به کارهای سرعتی تمایل بیشتری دارند. در این بین تحت فشار قرار دادن امیر غفور در منطقه دو هم باعث شد تا این بازیکن تا حدی کنترل شود با این حال سرویس‌های خوب تیم ایران باعث شد تا ایران در وقت دوم استراحت فنی را با برتری 16 بر 15 به سود خود ثبت کند. دو اشتباه متوالی از قائمی در منطقه دو ایران باعث شد برزیل از ایران دو امتیاز پیش بیفتد که در این لحظه کواچ تقاضای تایم اوت کرد. تیم کشورمان در این لحظات نظم خود را تا حدی از دست داده بود و در مقابل برزیل کاملا سوار بر بازی شد اما پوئن سرویس قائمی تیم کشورمان را به یک امتیازی حریف رساند تا این بار رزنده تقاضای تایم اوت کرد. بعد از آن بود که تیم کشورمان کاملا شرایط را عوض کرد و با چند دفاع خوب روی تور نظم تیمی حریف را به هم ریخت و این ست را 25 بر 21 به سود خود به پایان برد. در ست دوم بازی کاملا پایاپای پیش رفت. در شروع این ست هر دو تیم اشتباهات نسبتا بیشتری در قیاس با ست نخست داشتند و همین باعث شد امتیازات کاملا برابر ثبت شود. یک امتیاز سرویس از والاس باعث شد تا برزیل یک امتیاز از تیم کشورمان فاصله بگیرد اما یک اشتباه بچه‌گانه از سوی والاس و برونو باعث شد تا در نهایت تیم ایران در وقت نخست استراحت فنی 8 بر 7 پیش بیفتد.


۱۳۹۳/۴/۲۷ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن