تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799586924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امتیازات شهرکردی ها، ایران را به فینال رساند / سامان ویسی ادامه مسابقات را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرحله نیمه نهایی بسکتبال کاپ آسیا؛
امتیازات شهرکردی ها، ایران را به فینال رساند / سامان ویسی ادامه مسابقات را از دست داد
تیم ملی بسکتبال ایران با شکست فیلیپین بار دیگر به فینال کاپ آسیا رسید. سامان ویسی به خاطر مصدومیت این بازی و دیدار نهایی را از دست داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی ایران با تکرار فینال دور قبل جام ملتهای آسیا و بازی نیمه نهایی کاپ آسیا موفق به شکست فیلیپین شد و به فینال رسید.

پیش از شروع این بازی مشخص شد که سامان ویسی گاردرأس تیم ملی در مسابقات، به خاطر مصدومیت در دیدار مقابل اردن ادامه بازی ها را از دست داده است.

با این شرایط سجاد مشایخی جایگزین ویسی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل فیلیپین شد. بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی دیگر بازیکنان ترکیب اصلی ایران مقابل فیلیپین در مرحله نیمه نهایی بودند. تناریو، دیوید، دیلینگر، آگویلار و دوتیت نیز در ترکیب اولیه فیلیپین برای این بازی جای گرفتند.

حامد حدادی و مارکوس دوتیت سنترهای دو طرف، اولین امتیازآوران بازی بودند که در همان دقیقه اول، رقابت خود را در جریان بازی نشان دادند. اوشین ساهاکیان هم در اواسط کوارتر با 5 امتیاز پیاپی، اختلاف دو امتیازی بازی را افزایش داد و موثرترین بازیکن در جریان کوارتر اول بود که با نتیجه 20 بر 13 به نفع ایران تمام شد.

جمشیدی موثرترین بازیکن نیمه

فیلیپینی ها در شروع کوارتر دوم اختلاف را با کسب 4 امتیاز کمتر کردند اما محمد جمشیدی با یک پرتاب 3 امتیازی به موقع در حملات فیلیپین توقف ایجاد کرد. جمشیدی در ادامه کوارتر هم یکی از موثرترین بازیکنان تیم بود. فوروارد تیم ملی بعد از بازی خوب روز قبل در ترکیب اولیه بازی امروز جا باز کرده و تا پایان نیمه آمار امتیازات خود را دو رقمی کرد.

ایران نیمه اول بازی را 39 بر 28 برد. محمد جمشیدی با 13 امتیاز و 2 ریباند موثرترین بازیکن نیمه بود. حامد حدادی هم 9 امتیاز و 4 ریباند در این نیمه داشت. تناریو با 7 امتیاز بهترین بازیکن فیلیپین در نیمه اول به شمار می رفت.

روز شهرکردی ها

در کوارتر سوم نوبت به بهنام یخچالی رسید که با 3 پرتاب سه امتیازی و چند حمله، امتیازات خود را دو رقمی کرده و موثرترین بازیکن ایران باشد.

درصد پرتاب های 3 امتیازی ایران هم در این بازی با کمک یخچالی بالا رفت. وی تا پایان کوارتر سوم با 4 پرتاب 3 امتیازی موفق در مجموع 16 امتیاز به دست آورد و به جمشیدی دیگر بازیکن شهرکردی تیم رسید. کوارتر سوم در نهایت با نتیجه 22 بر 16 به نفع ایران تمام شد. جمشیدی و یخچالی در مجموع 37 امتیاز در این بازی به دست آوردند و بهترین امتیازآوران تیم بودند.

صعود دوباره به فینال

یخچالی که تا کوارتر آخر موثرترین بازیکن آماری ایران بود، در دقایق میانی این کوارتر با مشکل گرفتگی عضلات مواجه شد و از بازی بیرون رفت. سجاد مشایخی تنها گارد باقیمانده ایران هم که از اواسط کوارتر در پای خود احساس ناراحتی می کرد در دو دقیقه آخر مجبور به خروج از زمین شد. ایران در این دقایق هیچ بازیکن پست یکی در زمین نداشت.

حامد حدادی هم در یک دقیقه و نیم آخر، بعد از یک اسلم دانک نمایشی، یخچالی و مشایخی را دنبال کرده و با ناراحتی در پای خود به روی نیمکت نشست.

فیلیپینی ها که هر 3 کوارتر اول را باخته بودند در این کوارتر با نتیجه نزدیکتری بازی را دنبال می کردند با این وجود ایران این کوارتر را هم با اختلاف 4 امتیاز برد و در نهایت با نتیجه 76 بر 55 برنده بازی شد تا بار دیگر به فینال کاپ آسیا برسد.

حریف ایران در فینال با دیدار تیم های چین و چین تایپه مشخص می شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن