تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803304083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمين رويارويي ايران و برزيل در ليگ جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پنجمين رويارويي ايران و برزيل در ليگ جهاني
تيم هاي واليبال ايران و برزيل براي پنجمين بار در ليگ جهاني با يکديگر روبرو مي شوند تا بخت خود را براي صعود به جمع چهار تيم برتر اين مسابقات بيازمايند.

ليگ جهاني واليبال 2014 به ايستگاه نهايي رسيد. جايي که شش تيم برتر جهان با يکديگر زورآزمايي مي‌کنند. تيم هاي ايران، روسيه و برزيل در يک گروه رو در روي هم قرار مي گيرند. در گروه ديگر نيز امريکا، ايتاليا و استراليا مسابقه مي دهند. از هر گروه دو تيم به نيمه نهايي صعود مي کنند. سپس نتيجه بازيهاي ضربدري فيناليست ها را مشخص خواهد کرد.

تيم ملي واليبال ايران در دومين سال حضور خود در ليگ جهاني واليبال موفق شد که با کسب 19 امتياز از دور مقدماتي به عنوان تيم دوم به دور نهايي اين مسابقات راه پيدا کند. در اين مرحله شاگردان کواچ به تنها يک پيروزي مقابل روسيه يا برزيل نياز دارند تا صعود خود را به جمع چهار تيم قطعي کنند.

تيم ملي واليبال ايران پيش از اين برابر هر يک از تيم هاي ايتاليا، لهستان و برزيل در دور مقدماتي دو پيروزي و دو شکست کسب کرد. حالا در آوردگاه نهايي ليگ جهاني بايد براي پنجمين بار به مصاف برزيل برود.

تيم ملي واليبال ايران چهارشنبه شب در دور نهايي مقابل روسيه 3 بر 2 شکست خورد و با اين نتيجه يک امتياز گرفت. همچنين تيم ملي واليبال برزيل 3 بر يک روسيه را شکست داد. با توجه به برد روسيه مقابل ايران در بازي اول حالا معادلات براي صعود پيچيده شد.

تيم هاي برزيل، روسيه و ايران به ترتيب 3، 2 و يک امتياز دارند. با اين حساب تيم ايران با هر نتيجه اي مقابل برزيل پيروز شود به جمع چهار تيم برتر صعود مي کند. همچنين در صورتي که ايران با نتيجه 3 بر 2 از برزيل شکست بخورد، نيز شانس خود را از دست نمي دهد و کار به ست شماري مي کشد.

برزيل پرافتخار ترين تيم واليبال جهان است. کلکسيون مدال هاي اين تيم چشم هر بيننده اي را به خود خيره مي کند. دو طلا و سه نقره در المپيک، سه طلا و يک نقره در قهرماني جهان، دو طلا و سه برنز در جام جهاني، چهار طلا و دو نقره در جام جايزه بزرگ جهان، چهار طلا، شش نقره و چهار برنز در جام قاره‌اي و از همه مهم‌تر 9 طلا، چهار نقره و چهار برنز در ليگ جهاني کارنامه افتخارات تيم برزيل است.

برزيلي ها مبتکر سبک واليبال سرعتي و مدرن در جهان هستند. بسياري از کارشناسان واليبال بر اين باورند که سرعت رشد دانش واليبال در کشور برزيل بيشتر از رشد توانايي بازيکنان اين تيم است. تا حدي که سيستم بازي برزيلي اين روزها در ساير کشورها بيشتر از برزيل نتيجه مي دهد.

"لوکارلي" بهترين اسپکر برزيلي ها به شمار مي رود. او علاوه بر اسپک توانايي زيادي در تکنيک دفاع دارد. مهار اين بازيکن اصلا آسان نيست. اگر پاس هاي خوبي برايش فرآهم شود کمتر دفاعي مي تواند در برابرش مقاومت کند. از سوي ديگر "ساتکامپ" و "فونتلس" نيز دو بازيکن کليدي و خطرناک برزيل در اين دوره از بازي ها هستند که ساختار هجومي اين تيم را بسيار قدرتمند کردند. با اين حال آناليز بازي هاي مرحله مقدماتي برزيل نشان مي دهد که برونو رزنده پاسور اصلي برزيل در اين دوره نتوانسته در حد و اندازه ساير هم تيمي هايش ظاهر شود.

برزيلي ها ليگ جهاني 2014 را در شرايط نا به ساماني آغاز کردند. کشورشان درگير ميزباني جام جهاني 2014 بود. بازيکنان تيم ملي اين کشور که در ليگ هاي روسيه و ايتاليا و ترکيه بازي مي کردند درگير مسابقات باشگاهي بودند و خيلي دير به تيم ملي ملحق شدند. همچنين مصدوميت هاي کهنه چند بازيکن کليدي مثل موريليو در کنار مسائل رواني دست به دست هم دادند که برزيل ، برزيل هميشگي نباشد. آن ها بر خلاف سال هاي قبل شکننده ظاهر شدند. در نهايت هم به واسطه ست شماري بهتر با با حداقل اختلاف نسبت به لهستان به دور نهايي راه يافتند.

از سوي ديگر تيم ملي واليبال ايران که در عرصه جهاني هنوز بسيار نوپاست، به دنبال کسب نخستين افتخارات بين المللي خود است. تمام افتخارات واليبال ايران به دو قهرماني در آسيا و يک نايب قهرماني در بازي هاي آسيايي خلاصه مي شود. اگر تيم ملي واليبال ايران در سال هاي گذشته پيروزي هاي خوبي را برابر همه قدرت ها به جز روسيه بدست آورده اما هنوز نتوانسته در عرصه جهاني موفقيتي را بدست آورد.

تيم ملي واليبال با کادر فني متحول شده اي ليگ جهاني 2014 را آغاز کرد. بسياري بر اين باور بودند که اسلوبودان کواچ صربستاني ظرف چند هفته نمي تواند تيم ايران را براي ليگ جهاني آماده کند. اگرچه تيم ايران هم در شروع مسابقات بازي هاي ضعيفي انجام داد اما رفته رفته نمايش بهتري ارائه داد. بازيکنان ايران موفق شدند هر يک از تيم هاي لهستان و برزيل و ايتاليا را دوبار شکست دهند. از هر کدام از اين تيم ها هم دوبار شکست خوردند.

اوج نمايش بازيکنان ايران پيروزي 3بر صفر مقابل برزيل در خاک اين کشور بود. بردي که پيش درآمدي بر بازي هاي خوب ايران مقابل برزيل در تهران شد. حالا برزيلي هاي پر افتخار، مغرور و البته زخم خورده منتظر ايران هستند تا انتقام باخت هاي قبلي خود را بگيرند. هر يک از دو تيم ايران و برزيل مي دانند که برابر روسيه کار به مراتب سخت تر است. دو تيم برزيل و ايران تلاش مي کنند تا در نخستين بازي خود با کسب هر سه امتياز را کسب کنند.

تيم ايران براي شرکت در دور نهايي مسابقات ليگ جهاني 13 بازيکن را در اختيار دارد. سعيد معروف، محمد موسوي، فرهاد قائمي، عادل غلامي، مجتبي ميرزاجانپور، فرهاد ظريف، مهدي مهدوي، امير غفور، آرمين تشکري، ميلاد عبادي پور، پوريا فياضي، رضا قرا و عبدالرضا عليزاده براي تيم ايران در آوردگاه نهايي ليگ جهاني به ميدان مي روند.

مصدوميت شهرام محمودي امتيازآورترين بازيکن ايران در دور مقدماتي و غيبت او به عنوان مهاجم اول تيم ايران در مرحله نهايي بزرگترين چالش پيش روي کادر فني تيم ايران است. از سوي ديگر حسين معدني مربي تيم ملي و دستيار کواچ هم به دليل بيماري نمي تواند روي نيمکت تيم ايران در مرحله نهايي بنشيند. جاي او را رحمان محمدي راد هم بازي سابق کواچ مي گيرد.

بازي دو تيم واليبال ايران و برزيل در مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال از ساعت 20 جمعه برگزار مي شود.

*نتايج ساير ديدارهاي مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال:

ايران 2 – روسيه 3 ( 25-18، 18-25، 21-25، 37-35 و 8-15)

ايتاليا 3 – امريکا صفر ( 25- 22، 25-21، 26-24)

برزيل 3- روسيه يک ( 24-26، 25-22، 23-25و 22-25)



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/04/27 08:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن