تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805572993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت های رهبری، پشتوانه ای قوی برای دولت در اجرای برنامه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob معاون استاندارگیلان: حمایت های رهبری، پشتوانه ای قوی برای دولت در اجرای برنامه هاست رشت - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان گفت: حمایت های رهبر معظم انقلاب، پشتوانه ای قوی برای دولت در اجرای برنامه هایش برای پیشرفت و توسعه کشور است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد احمدی پورˈ روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشت اظهار کرد: حمایت های رهبری فرزانه انقلاب، برای دولت و مذاکره کنندگان دلگرمی است تا بتوانند از آرمان های ملت و نظام جمهوری اسلامی ، استوارتر از گذشته دفاع کنند.
وی تحریم ها به ویژه تحریم های مربوط به فرآورده های نفتی را یکی از مشکلات پیش روی دولت یازدهم عنوان و بیان کرد: تحریم ها یکی از عوامل رکود در کشور است که با برچیده شدن آنها، باید به پیشرفت و توسعه کشور بیاندیشیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز دولت تمام تلاش خود را صرف می کند تا کشور از این وضعیت و رکود تورمی خارج شود.
معاون استاندار گیلان با اشاره به برنامه ها و سیاست های رییس جمهوری و دولت، سیاست مدیریت استان را در راستای سیاست های رییس جمهوری خواند و گفت: تاکید بر کار و تلاش ، دوری از حاشیه ها و درگیری از برنامه های نماینده عالی دولت در استان است.
وی اضافه کرد: بخشی از این درگیری ها تنها هدر دادن انرژی است و کسانی که به این وادی می افتند ، از اخلاق دینی و اسلامی هم خارج می شوند حال اینکه می توان این وقت و انرژی را صرف تدبیر امور و توسعه کرد.
احمدی پور با بیان این که مدیران در استان نیز مانند کشور باید برای انجام امور تلاش کنند، تصریح کرد: مدیران باید برنامه ریز و ضابطه مند باشند و از پتانسیل های استان گیلان استفاده کنند.
وی تحقق حماسه اقتصادی را نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و گفت: مهمترین مشکلات پیش روی دولت تورم ، رکود، از بین رفتن فرصت های شغلی و عدم ایجاد اشتغال است که دو مورد آخر نشات گرفته از رکود و تورم است.
احمدی پور بی تدبیری های سال های گذشته را موجب افت سرمایه گذاری و از دلایل رکود ذکر و بیان کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم و دولت میراث دار آن شده؛ نتیجه اقدامات نادرست گذشته است.
معاون استاندار گیلان بر لزوم استفاده از پتانسیل ها و منابع استان ازجمله تولیدات ارگانیک، گردشگری و سواحل برای رفع مشکل افت سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به تحرکات گروهک افراطی داعش در منطقه افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی با وجود تمامی ناامنی های منطقه، به واسطه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تدبیر دولت تدبیر و امید و با حضور مردم همیشه در صحنه دارای امنیت کامل است.
وی اضافه کرد: باید این امنیت و نعمت را قدر بدانیم و در حوزه مسوولیت های خویش، حداکثر استفاده را ببریم.
معاون استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معرفی دو معاون جدید فرمانداری رشت اظهار کرد: هر دولت شعارهایی را در زمان انتخابات مطرح می کند که مردم انتظار عملی کردن آن شعارها را دارند از این رو دولت، برای اجرای آن شعارها برنامه هایی را تدوین می کند که این برنامه ها باید توسط مدیران اجرا شود.
احمدی پور ادامه داد: این برنامه ها، برنامه های سیاسی صرف نیست اما مدیرانی می توانند برنامه های دولت را موفقیت آمیز اجرا کنند که به آن برنامه ها اعتقاد داشته باشند و براساس آن برنامه ریزی کنند.
در خاتمه این جلسه، ˈمحمد مجد رحیم آبادیˈ به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی و ˈعلی وارسته بهدانیˈ به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت معرفی شدند.ک/2
7296/695/506
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن