تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم برگزاری اجلاس فوری وزرای خارجه اسلامی برای حل مساله غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سبحانی نیا تاکید کرد: لزوم برگزاری اجلاس فوری وزرای خارجه اسلامی برای حل مساله غزه تهران-ایرنا-عضو هیات رییسه مجلس گفت: ممکن است برگزاری نشست سران کشورهای اسلامی در این شرایط ممکن نباشد اما امکان برگزاری نشست وزرای امور خارجه کشورها به عنوان اجلاس اضطراری می تواند برای حل مساله غزه یاری دهنده باشد.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، حسین سبحانی نیا با اشاره به برگزاری نشست تروئیکای بین المجالس اسلامی در روز 31 تیر در تهران اظهار داشت: رسیدگی به موضوع بیت المقدس و حمله رژیم صهیونیستی به آن فلسفه وجودی تشکیل سازمان کنفرانس اسلامی است.
وی گفت: پس از گذشت سال ها این سازمان به یک سازمان عریض و طویل با عضویت حدود 55 کشور اسلامی تبدیل شده اما به دلیل عدم هماهنگی و وحدت در درون کشورهای اسلامی، رژیم صهیونیستی از فرصت استفاده کرده و با ایجاد تفرقه بین کشورهای منطقه، حمله به غزه و کشتار مسلمانان جنایاتی را بوجود آورده است.
وی با بیان اینکه بسیج عمومی در حمایت از مردم غزه و موضع گیری درست و اساسی و محکم از طرف کشورهای مختلف اسلامی نسبت به اینگونه جنایات، در حل این مشکل موثر خواهد بود، تصریح کرد: این سازمان باید از سازمان ملل بخواهد تا نقش خود را در این موضوع ایفا کرده و تنها یک سازمان اسمی نباشد بلکه در اینگونه مسائل که صلح و امنیت بین المللی را با خطر مواجه می کند پیگیری جدی داشته باشد.
سبحانی نیا با بیان اینکه شورای امنیت نیز باید ضمن ورود به این مساله از جنایات رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، ادامه داد: از آن جهت که تروئیکا با وظایف و چارچوب سازمان کنفرانس اسلامی آشنایی دارند، باید از ظرفیت این سازمان برای برخورد جدی با اقدامات ددمنشانه رژیم غاصبگر قدس استفاده کنند.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که با بحث هایی که در تروئیکا صورت می گیرد شاهد هماهنگی جدی تری بین کشورهای اسلامی در روز قدس باشیم.
وی اظهار داشت: کشورهای مختلف اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس با شعار علیه رژیم صهیونیستی، برائت خود را از این رژیم و اقدامات آن اعلام می کنند.
سیام**9121**1599
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن