تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803301260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های نشست تمدید قرارداد تیموریان با استقلال/ آندو در پی توفیقی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob حاشیه های نشست تمدید قرارداد تیموریان با استقلال/ آندو در پی توفیقی تهران-ایرنا-نشست تمدید قرارداد آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران با این باشگاه حاشیه هایی به همراه داشت.


به گزارش ایرنا، تیموریان ساعت 10 صبح امروز (پنجشنبه) به همراه برادرش سرژیک تیموریان و دو نفر از دوستانش برای سومین بار در باشگاه استقلال حاضر شد.
وی در دو روز گذشته نیز با حضور در باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با آبی پوشان مذاکره کرده بود.
این نشست در حالی برگزار شد که بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال که در دو روز گذشته خود در راس مذاکره با تیموریان قرار داشت غایب بود و از این باشگاه کامران صاحب پناه رییس هیات مدیره، پندار توفیقی عضو معرف حامی مالی در هیات مدیره و علی نظری جویباری معاون ورزشی و مسوول نقل و انتقالات استقلال در آن حضور داشتند.
بحث و رایزنی در خصوص مبلغ و نحوه پرداخت رقم قرارداد تیموریان در باشگاه استقلال بیش از دو ساعت طول کشید و در نهایت پندار توفیقی از مسوول دفتر افشارزاده درخواست استامپ کرد تا تیموریان قرارداد داخلی خود را ثبت کند.
البته کامران صاحب پناه رییس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از گذشت ساعتی از مذاکره با تیموریان باشگاه استقلال را ترک کرد و نظری جویباری و توفیقی به مذاکره با هافبک ملی پوش استقلال ادامه دادند.
توفیقی، نظری جویباری پس از انعقاد قرارداد دوساله تیموریان به همراه پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفتند و سپس تیموریان و نظری جویباری در حالی پاسخگوی پرسش های خبرنگاران شدند که هیچیک به رقم قرارداد اشاره ای نکردند!
نظری جویباری در حالی در اظهارات خود اعلام کرد که رقم قرارداد هیچ بازیکنی در جهان فاش نمی شود که وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ فوتبال در ماه های اخیر بارها از شفاف سازی قراردادها در باشگاه ها سخن گفته اند و بر این اساس نیز فهرست قرادادهای فصل گذشته تیم های استقلال و پرسپولیس منتشر شد.
پس از اینکه تیموریان به پرسش های خبرنگارن پاسخ داد به دنبال پندار توفیقی عضو معرف حامی مالی در هیات مدیره باشگاه استقلال بود تا در مورد مساله ای با وی صحبت کند اما توفیقی محل نشست را ترک کرده بود و تیموریان با دلخوری و اندکی ناراحتی به دنبال شماره تماس وی بود!
بر اساس فهرست منتشره شده قراردادهای فصل گذشته بازیکنان باشگاه استقلال تهران، مبلغ قرارداد تیموریان دو میلیارد و 300 میلیون تومان بود که مسوولان این باشگاه برای کاهش این مبلغ رایزنی کردند و گفته می شود تیموریان چند صد میلیون تومان به آنها تخفیف داده است.
از بین رسانه ها فقط خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، باشگاه خبرنگاران جوان و سایت باشگاه استقلال برای پوشش نشست تمدید قرارداد تیموریان در باشگاه استقلال حضور یافتند.
هر چند با تغییراتی که در مدیریت روابط عمومی باشگاه استقلال به وجود آمده انعکاس اخبار این باشگاه در سایت رسمی استقلال اندکی مطلوب تر شده، اما برخی ناهماهنگی ها دلخوری برخی خبرنگاران را فراهم کرده است.
با تمدید قرارداد تیموریان، هر 4 ملی پوش استقلال قراردادهای خود را با این تیم تمدید کردند. پیشتر خسرو حیدری ، هاشم بیگ زاده و امیر حسین صادقی قراردادهای خود را با آبی پوشان تمدید کردند.
ورزشی(2)**7537**1440
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن