تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799192336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یوتیوب ویدئوی «فردوسی‌پور» را سانسور می‌کند، ریحانا توییترش را


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یوتیوب ویدئوی «فردوسی‌پور» را سانسور می‌کند، ریحانا توییترش را
در حالی که هفته دوم حمله نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه هم رو به پایان است حجم واکنش‌های بین‌المللی به اتفاقات فلسطین در سرتاسر دنیا در حال گسترش است اما علی‌رغم ایجاد یک جو بین‌المللی به این حوادث گویا این روزها اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی چندان هم بی‌هزینه نیست.
کد خبر: ۴۱۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ - 17 July 2014


در حالی که هفته دوم حمله نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه هم رو به پایان است حجم واکنش‌های بین‌المللی به اتفاقات فلسطین در سرتاسر دنیا در حال گسترش است اما علی‌رغم ایجاد یک جو بین‌المللی به این حوادث گویا این روزها اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی چندان هم بی‌هزینه نیست.


به گزارش تابناک، صبح امروز چهار کودک فلسطینی در ساحل غزه در حال بازی فوتبال بودند که با موشکباران ساحل جان‌باختند. اما این تنها باری نیست که فوتبال با جنگ پیوند می‌خورد. همین هفته گذشته بود که وقتی آلمان برزیل را در نیمه‌نهایی گلباران کرد، رژیم صهیونیستی بار دیگری نوار غزه را هدف موشکباران خود قرار داد تا از حواسپرتی جهانی به مدد جام‌جهانی بهره ببرد و اهداف جنگ‌طلبانه‌اش را در فلسطین مظلوم پیش‌ببرد.


اما شدت قساوت رژیم صهیونیستی در نوار غزه به حدی بود که حتی روزهای داغ جام‌جهانی هم نتوانست مانع توجه جهانی به اتفاقات غزه باشد. تنها چند روز پس از آغاز موشکباران بود که واکنش‌های جهانی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شد و مردم سراسر دنیا نسبت به اتفاقات غزه ابراز نگرانی کردند. اما گویا این ابراز نگرانی‌ها چندان هم بی هزینه نبود.


۲۰۱۴ پرطرفدارترین برنامه تلویزیونی یک ماه گذشته تلویزیون ایران بود که با تهیه‌کنندگی و اجرای عادل فردوسی‌پور مسابقات جام‌جهانی را پوشش می داد. یکی از بخش‌های جذاب این برنامه که از برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش همراه فردوسی‌پور به این برنامه کوچ کرد گزارش‌های جذاب اجتماعی این برنامه بود که ادبیاتی جذاب و شنیدنی و با چینشی مناسب فکر شده پخش می‌شد.


دمیده شدن در شیپور جنگ در بحبوهه مسابقات جام‌جهانی موجب شد تا سازندگان برنامه ۲۰۱۴ و شخص عادل فردوسی‌پور هم نتوانند در برابر این اتفاقات بی‌تفاوت بنشینند و در یک گزارش جذاب با صدای عادل فردوسی‌پر به روایت تاریخ جنگ‌هایی که با مسابقات فوتبال همزمان شده‌اند به‌پردازند.  گزارشی درباره سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از توجه جهانیان به رویدادهای بین المللی در عرصه ورزش همانند المپیک و جام جهانی فوتبال برای تشدید جنایت علیه مردم فلسطن.
گزارش بلافاصله پس از پخش از تلویزیون مورد توجه مخاطبا قرار گرفت و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست گشت. اما تنها یک روز از پخش این گزارش گذشته بود که مخاطبانی که برای دیدن این گزارش به یوتیوب سر می‌زدند نمی‌توانستند آن را ببیند.


کاربران ایرانی که قصد انتشار فیلم پخش شده از برنامه «بیست چهارده» در یوتیوب را داشته اند، با این پیغام عجیب مواجه شده اند: «this video contains content from FIFA, who has blocked it on copyright grounds»
یعنی: «این ویدیو شامل محتویاتی است که فیفا (فدراسیون جهانی فوتبال) بعلت نقض کپی رایت، مسدود شدن آن را خواستار شده است.»
عادل فردوسی‌پور در واکنش به این اتفاق با تعجب می‌گوید من این گزارش را با یک نگاه انسانی خواندم و به هیچ وجه نگاه سیاسی به مسئله نداشتم.


به هر حال اتفاقات رخ داده در فلسطین دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و هرکس با هر ابزاری که در اختیار دارد می‌خواهد به نوعی در برابر این اتفاقات واکنش نشان دهد اما گویا این واکنش نشان دادن‌ها هم چندان بی‌هزینه نیست. 


همین چند روز پیش ریحانا، یکی از سلبریتی‌ها مورد توجه رسانه‌های خارجی در حسای توییترش هشتگ آزادی فلسطین رو توییت کرد اما به فاصله هشت دقیقه بعد از این توییت بنا به دلایل نامشخصی آن را از صفحه خود پاک کرد. علاوه بر او دیویت هوارد بازین ان‌بی‌ای هم توییتی با همین مضمون در حسابش منتشر کرد و پانزده دقیقه بعد آن را از حساب کاربری‌اش پاک کرد و بعد در دو توییت دیگر اعلام کرد که کارش اشتباه بود.


رژیم صهیونیستی طی این ده روز فجیع‌ترین اتفاقات بشری را نوار غزه شکل داده است و هرروز تصاویر وحشتناکی از این اتفاقات به دنیا مخابره می‌شود. از همین صبح امروز تساویر چهار کودک کشته شده در ساحل غزه صفحه همه شبکه‌های اجتماعی را فتح کرده است. حجم این اتفاقات چنان گسترده است که به نظر نمی‌رسد با سانسورهای این‌چنینی بتوان جلوی واکنش‌های جهانی به این اتفاقات را گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن