تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820415160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات حکومتی قروه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob پرونده زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات حکومتی قروه سنندج-ایرنا- مدیر شعبه تعزیرات حکومتی قروه کردستان، از تشکیل 10 پرونده دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان متخلف در این شهرستان در سه ماه نخست امسال خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈمجتبی وکیلیˈ شامگاه چهارشنبه در جلسه مبارزه با کالای قاچاق شهرستان قروه افزود: بر اساس شکایات بیماران در خصوص دریافت زیرمیزی توسط پزشکان متخلف از بیماران، از سوی اداره تعزیزات قروه به موضوع رسیدگی و در صورت اثبات جرم، احکام لازم در مورد آنان صادر خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه اخذ هر گونه مبالغی بیشتر از تعرفه دولتی از بیماران توسط پزشکان غیر قانونی و تخلف محسوب می شود گفت: در صورت مشاهده و یا اعلام هرگونه شکایتی از سوی مردم، با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.
به گفته وی، در یک هفته گذشته نیز به 10 پرونده قاچاق کالا به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در تعزیرات حکومتی قروه رسیدگی شد.
وی افزود: پرونده های قاچاق در سال های گذشته مستقیم به دادگستری ارجاع می شد تا در مدت یک ماه رسیدگی شود اما گاهی پرونده ها یک سال بدون رسیدگی باقی می ماند.
مدیر شعبه تعزیرات حکومتی قروه افزود: بر اساس قانون جدیدی که دی پارسال توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شد، بررسی پرونده های قاچاق به تعزیرات حکومتی واگذار شده است.
وکیلی با اشاره به تفکیک پرونده های قاچاق گفت: رسیدگی به پرونده کالاهای قاچاق ممنوعه از قبیل مشروبات الکلی، تجهیزات دریافت امواج ماهواره، آلات و وسایل قمار و وسایل سمعی و بصری مبتذل در صلاحیت دادگستری قرار دارد.
به گفته وی رسیدگی به پرونده کالاهای قاچاق و حرفه ای که به صورت باندی و شبکه ای است در اختیار دادگستری و بقیه پرونده ها نیز مستقیم به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.
وکیلی، نقش ضابطان از قبیل نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، و اداره گمرک به عنوان یاریگر تعزیرات حکومتی را مهم دانست. ک/2
7345/533/640
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن