تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802985865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: عرصه خدمت رسانی نیازمند مدیران آگاه و متعهد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار فارس: عرصه خدمت رسانی نیازمند مدیران آگاه و متعهد است شیراز -ایرنا-استاندار فارس با اشاره به اینکه عرصه خدمت رسانی عرصه ای ظریف و سخت و نیازمند مدیران آگاه و متعهد می باشد گفت: باید در این عرصه با شناخت و تعهد حرکت کرد و هوای نفس را زیر پا گذاشت تا خدمت رسانی صادقانه و جانانه ای به قاطبه مردم صورت گیرد.


به گزارش ایرنا ، سید محمد احمدی چهارشنبه شب در شورای اداری استان افزود: در نظامی که امام(ره) فرمود ،حفظ این نظام از نماز واجب تر است ، کار کردن لیاقت و شایستگی می خواهد و امیدواریم طوری عمل کنیم که ضمن صیانت از دستاوردهای پرشمار انقلاب اسلامی مورد خشم خدا قرار نگیریم .
وی گفت : استان فارس استان بزرگی است و در عین حال مشکلات آن هم کم نیست لذا باید باید با وظیفه شناسی و مراقبت در روند کارهایمان دقت لازم را داشته باشیم و از مسیر تقوا خارج نشویم .

** شعار سال ، صرفا برای زینت بخشی سربرگ مکاتبات اداری نباشد
استاندار فارس با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از جانب مقام معظم رهبری خطاب به مدیران گفت : نباید این شعار صرفا زینت بخش سربرگ مکاتبات اداری بماند بلکه باید در راستای زمینه سازی تحقق ان با عزم ملی و تلاش شبانه روی باید پای کار بود.
وی با اشاره به اینکه نظام و انقلاب از خیلی مشکلات و گردنه ها عبور کرده و روز به روز هم مشکلات ما از سوی قدرتهای زورگو بیشتر می شود اظهار داشت :در شرایط موجود کسانی که در عرصه اقتصاد و فرهنگ کار می کنند بدانند که با تحقق مولفه های شعار سال جاری و همچنین شعار سال قبل که اقتصاد مقاومتی بود می توان بر این مشکلات فائق آمد.

** بیکاری فزاینده در فارس غنی از ذخایر، نگران کننده است /با مدیران کم کار برخورد می شود
استاندار فارس همچنین با اشاره به ظرفیتهای گسترده این استان از گردشگری گرفته تا ذخایر غنی سنگ و معدن گفت : متاسفانه بر اثر یکسری ندانم کاری ها و گرفتار روزمرگی شدن بیکاری در این استان موج می زند.
وی با اشاره به اینکه این وضعیت از قبل به ما رسیده و ما باید ببینیم که در یکسالی که دولت تدبیر امید شکل گرفته برای سامان بخشی به این وضعیت چکار کرده ایم اظهار داشت :نقش فارس در ثروت ملی چهاردرصد است و ما باید کاری کینم که نقش ان به بالای 15درصد تولید ملی برسد و ما باید ببینیم برای توریسم فارس چه کاری انجام داده ایم .
استاندار با اشاره به اینکه زیبنده این استان نیست که جزو پنج استان بیکار کشور قلمداد شود اظهار داشت :اگر مدیری نمی توانند مدیریت کند و کاری انجام دهد باید کار را به کسی دیگر بدهد .
احمدی با بیان این مطلب که مدیران ناتوان اصراری بر ماندن نداشته باشند و قرار نیست کسی 40سال مدیر باشد تصریح کرد :بی شک با مدیران کم کار برخورد خواهد شد .

** ایجاد مانع بر سر راه سرمایه گذاری در فارس خیانت است
استاندار فارس همچنین با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری برای خروج از بن بست مشکلات بیکاری و اشتغال استان فارس از کسانی که سهوا و یا عمدا در راه سرمایه گذاری مانع ایجاده کرده و یا همکاری لازم را ندارند به عنوان خائن به این نظام و مردم این استان نام برد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه گرفتار کارهای روزمره شده ایم و نظارتی بر دستگاههای زیر دست خود نداریم اظهار داشت :انصاف نیست که در استانی که بیکاری موج می زند ما برای یک تغییرکاربری ساده از سال 88تاکنون جلوی سرمایه گذاری را سد کنیم .
استاندار فارس گفت : در حالی که برای هکتارها زمینی که زیر باغ شهر رفته براحتی تغییر کاربری صادر می شود اما برای تغییر کاربری 10هکتار زمین آن هم ملک شخصی سرمایه گذار که اشتغال خوبی هم به همراه دارد نیز بهانه تراشی کنیم .ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن