تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814670819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناری: اگر قرار بود هندبال با سرپرست اداره شود، چرا کوزه گری کنار رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob ناری: اگر قرار بود هندبال با سرپرست اداره شود، چرا کوزه گری کنار رفت تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم جوانان و چهره سرشناس هندبال ایران با انتقاد از اداره فدراسیون هندبال بصورت سرپرستی گفت: اگر قرار بود این فدراسیون با سرپرست مدیریت شود، نیازی به کنار رفتن جلال کوزه گری از این فدراسیون نبود.


«نقی ناری» روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سرپرست کنونی فدراسیون هندبال در حد و اندازه های مدیریت این فدراسیون و حتی یک کمیته زیرمجموعه فدراسیون نیست و کوزه گری رییس قبلی که از داوران مطرح ایران و در سطح آسیا بود، از هر جهت نسبت به سرپرست فعلی ارجحیت داشت.
وی ادامه داد: مسوولان ورزش پس از اعتراض هایی که به مدیریت کوزه گری شد، صورت مساله را پاک کردند و با یک جابجایی می خواستند معترضان را ساکت کنند، حال آنکه وضعیت هندبال در برهه کنونی بدتر از گذشته شده است.
وی با بیان اینکه کار به جایی رسیده که خجالت می کشیم بگوییم پیشکسوت هندبال هستیم، تصریح کرد: اگر از توجه به جوانان، نوجوانان، اخلاق و شئونات صحبت به میان می آید، باید رویه کنونی اصلاح شود.
پیشکسوت هندبال با تاکید بر برگزاری هر چه سریعتر انتخابات فدراسیون این رشته گفت: باید فردی در راس فدراسیون قرار بگیرد که علاوه بر مقبولیت در بین اهالی این رشته، شخصیت و توان مدیریتی مناسبی نیز داشته باشد و بتواند ارتباطات مناسبی برای پیشرفت هندبال برقرار کند.
ناری با بیان اینکه رییس فدراسیون باید در بین مسوولان ورزش نیز دارای اعتبار باشد، افزود: رییس فدراسیون حداقل پنج سال فرصت نیاز دارد تا بتواند برنامه های خود را به نحو مطلوبی اجرایی کند.
وی تصریح کرد: مسوولان ورزش باید به خواسته های جامعه هندبال توجه کنند و فردی در راس فدراسیون قرار گیرد که بتواند در توسعه و پیشرفت این رشته موفق عمل کند.
پس از کنار رفتن جلال کوزه گری از ریاست فدراسیون هندبال در 28 اردیبهشت ماه گذشته، «خسرو نصیری» به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.
نصیری برخلاف رویه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه سرپرستان فدراسیون ها به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه شائبه نباید در انتخابات ریاست فدراسیون مربوطه شرکت کنند، اعلام کرده است در انتخابات فدراسیون هندبال شرکت می کند.
زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون هندبال هنوز مشخص نیست.
ورزشی(4) ** 7537 ** 1590 ** 1071
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





26/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن