تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798708851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مسیر گذراجرای سند تحول آموزش و پرورش با ید با تمام توان یاریگر هم باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان : در مسیر گذراجرای سند تحول آموزش و پرورش با ید با تمام توان یاریگر هم باشیم خبرگزاری پانا :مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : درمسیر گذر اجرای سند تحول آموزش و پرورش با بحرانهایی مواجهیم که با ید با تمام توان یاریگر هم باشیم
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۶ تير ساعت 07:43



به گزارش خبرگزاری پانا ،محمد حسن قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش در نشست تخصصی مدیرکل و شورای معاونین اداره کل با روسای جدید ادارات آموزش و پرورش شهرستانها ، نواحی و مناطق گفت: ما به عنوان یک خانواده بزرگ هرچه به هم نزدیک باشیم مسلما می توانیم گامهای مهمتری در مسیر اهداف تعلیم و تربیت برداریم.
چرا که آموزش و پرورش در مرحله گذر از مسیر اجرای سند تحول آموزش و پرورش است و وجود مشکلات مالی ، کمبود نیروی انسانی و ساماندهی آنها آموزش و پرورش را در مسیر بحرانی قرار داده است.
وی گفت: با تمام توان در حال پیگیری رفع و کاهش مشکلات موجود هستم تا سال تحصیلی آرامی را آغاز کنیم که این امر نیاز به همت تمامی فرهنگیان و خصوصا روسای محترم دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر همکاری سایر دستگاهها با  آموزش و پرورش فرصت بسیار ارزشمندی پیش آمده تا تلاش کنیم از توان مسوولان و دستگاههای مختلف استفاده کنیم.
محمد حسن قائدیها گفت: روسای آموزش و پرورش باید به شورای آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین پایگاه دفاع از جایگاه آموزش و پرورش و جلب مشارکت دستگاههای دیگر توجه ویژه ای کنند.
وی گفت: باید تلاش شود جلسات شورای آموزش و پرورش با حضور روسای این شورا یعنی فرمانداران محترم در محل آموزش و پرورش تشکیل شود تا بهتر و بیشتر از قبل به اهداف نظام تعلیم و تربیت برسیم.
قائدیها گفت: از نکات ویژه نقش شوراهای آموزش و پرورش بهره گیری از نظرات و جایگاه ارزشمند ائمه محترم جمعه به عنوان عضو برجسته این شوراهاست.
مدیر کل  آموزش و پرورش استان در ادامه گفت: باید تلاش کنیم ضمن حفظ استقلال و اقتدار آموزش و پرورش تعامل سازنده ای با نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برقرار شود تا از توانمندی آنان در مسیر حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش استفاده شود.
وی گفت: رعایت حرمت تمامی افرادی که به واحدهای آموزشی مراجعه می کنند از امور بسیار ضروری است که باید توسط روسای ادارات به صورت مستمر به مدیران یادآوری شود .
وی گفت: باید تلاش کنیم اعتماد مردم را به مسوولان کشور به ویژه آموزش و پرورش جلب کنیم و هر چه بیشتر مشارکت آنها را با بدنه آموزش و پرورش جلب کنیم چون امروز بیشتر از هر زمانی باید تلاش کنیم فرهنگ مشارکت مردمی در آموزش و پرورش احیاء شود.
قائدیها گفت: ضروری است همه همت خود را در مسیر آغاز سال تحصیلی پر شور و نشاط و آمادگی مدارس بکار بگیریم.
وی گفت: سال تحصیلی جدید باید سال احیاء همکاری مجدد فرهنگیان و دانش آموزان در اداره و تصمیم سازی مدارس و پرهیز از مدیر محوری شود.
مدیر کل آموزش و پرورش همچنین به نقش ارزنده خانمها در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بهره گیری از توانمندی خانمهای توانمند در آموزش و پرورش یکی از اصول کاری قابل توجه است که ضروری است از این توانمندی در سطوح مختلف استفاده شود.
وی در پایان گفت: خدمت به مردم از نعمتهای خوب خداست که شامل حال هر کس شود بایستی شکرگزار خدا باشد و باید این فرصت را غنیمت بشماریم و با خداوند و روح شهدا عهد ببندیم که خدمتگزار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم .
شایان گفتن اینکه در این جلسه یک روزه ، معاونین اداره کل آموزش و پرورش و روسای ادارت داخلی حوزه مدیر کل در خصوص فعالیت حوزه کاری خود سخنانی را بیان کردند  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن