تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804918386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي وزارت بهداشت براي امداد رساني به مجروحين غزه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۲ب.ظ)
وزير بهداشت در ديدار نمايندگان گروه هاي فلسطيني مستقر در ايران مطرح کرد؛ آمادگي وزارت بهداشت براي امداد رساني به مجروحين غزه سيد حسن هاشمي گفت: وزارت بهداشت آمادگي کامل براي تامين دارو و تجهيزات و ارائه مراقبت هاي پزشکي براي مجروحين غزه را دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي در ديدار با نمايندگان گروه هاي فلسطيني مستقر در ايران با اظهار تاسف از مصيبتي که در ماه مبارک رمضان به مردم بي دفاع غزه وارد شده است، گفت: وزارت بهداشت آمادگي کامل براي تامين تجهيزات فوري و داروي مورد نياز مجروحين غزه را دارد.
وزير بهداشت با اشاره به برخورداري ايران از تجربه در جنگ تحميلي درخصوص ارائه خدمات درماني فوري و انجام اعمال جراحي پيچيده افزود: بيمارستان هاي ما پذيراي مصدوميني که نيازمند مراقبت هاي پزشکي و اعمال جراحي پيچيده هستند خواهند بود.
وي با اشاره به همکاري وزارت بهداشت و هلال احمر در خصوص تامين دارو افزود: امدادرساني از اصول انساني و از وظايف ديني و انساني ماست که درخواست کمک مردم مسلماني کشورهاي ديگر را بي پاسخ نگذاريم و در حد امکانات جمهوري اسلامي در حوزه درمان به ياري خواهران و برادران همچنين زنان و کودکان بي دفاع بشتابيم چراکه همه ما در تعقيب اهداف مشترک متعالي اسلام هستيم.
بر اساس اين گزارش، ابوشريف نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران تعداد شهدا در اين حملات را 206 نفر و تعداد مجروحين نيز 1500 نفر در حملات مکرر هوايي، توپخانه و دريايي اعلام کرد و گفت: متاسفانه بيشتر اين حملات موسسات آموزشي و مدارس را نشانه رفته و بيش از نيمي از مجروحين کودکان و زنان هستند و بيمارستان هاي ما وضعيت مناسبي براي ارائه خدمات درماني به مصدومين ندارند و در حوزه تامين دارو و تجهيزات به شدت نيازمند کمک هستيم.
وي تاکيد کرد: تقويت پايمردي مردم در ادامه دادن به مبارزات نيازمند حمايت و کمک هاي فوري کشورهاي اسلامي از جمله ايران است و باعث دلگرمي مردم خواهد شد.
نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران در پايان گفت: مردم غزه نيازمند حمايت شما و دولت جمهوري اسلامي ايران است که بتوانيم با کمک هم اين غده سرطاني را ريشه کن کنيم.
در ادامه اين نشست خالد قدومي، نماينده جنبش مقاومت اسلامي حماس در ايران نيز گفت: اين بزرگ‌ترين جنايت در تاريخ معاصر است و مردم ما با شرايط سختي روبه‌رو هستند اما؛ اين شرايط سخت نتوانسته خللي بر اراده نيروهاي مقاومت ايجاد کند.
وي با ارائه ليستي از داروها و تجهيزات مورد نياز مردم غزه گفت: ما مطلع هستيم که همکاري شما با هلال احمر بسيار تنگاتنگ است و اعزام هيات هاي پزشکي از سوي ايران و همچنين حمايت هاي دارويي شما مي تواند کمک موثري باشد و ما انتظار داريم دوستان وفاداري چون ايران در اين شرايط مردم ما را تنها نگذارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن