تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820085483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص اعتبار 5 ميلياردي سازمان اوقاف به توسعه بيمارستان آيت الله خوانساري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۱۸ب.ظ)
در اراک؛ اختصاص اعتبار 5 ميلياردي سازمان اوقاف به توسعه بيمارستان آيت الله خوانساري سازمان اوقاف 50 ميليارد ريال اعتبار به توسعه بيمارستان آيت الله خوانساري اراک اختصاص داد با موافقت سازمان اوقاف و امور خيريه50 ميليارد ريال اعتبار براي توسعه بيمارستان آيت الله خوانساري اراک اختصاص يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام عباسيان مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي با اعلام اين مطلب اظهار داشت: با موافقت سازمان اوقاف و امور خيريه 50ميليارد ريال براي مشارکت در طرح توسعه بيمارستان آيت الله خوانساري اراک به عنوان قطب سرطان شناسي غرب کشور اختصاص يافت.
عباسيان متذکر شد: سازمان اوقاف کشور در سال جاري سرمايه گذاري در طرح هاي بهداشتي و درماني را از محل فروش يک هزار ميليارد ريال اوراق وقفي در دستور کار خود قرار داده است.
وي خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف استان آمادگي تشکيل هيات امناي فروش اوراق را در کمترين زمان ممکن دارد تا يکي از نيازهاي اساسي درمان اين منطقه هر چه سريعتر محقق شود.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي ادامه داد: بنا به ارائه طرح اوليه از سوي دانشگاه علوم پزشکي، اين طرح توسعه در زميني به وسعت يک هزار متر مربع در چهار طبقه با زيربناي دو هزار و 500 متر مربع اجرا مي شود.
حجت الاسلام عباسيان اظهار کرد: براي اين طرح توسعه خدمات مرکز پيوند استخوان، اورژانس بستري و سرپايي، داروخانه، درمانگاه تخصصي سرطان و مرکز تحقيقات و آموزش غدد سرطاني درنظر گرفته شده است.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي متذکر شد: سال گذشته نيز سازمان اوقاف کشور با اختصاص 200 ميليارد ريال از محل فروش اوراق اوقافي براي ايجاد مرکز تصويربرداري در اراک موافقت کرده که مراحل اجرايي آن در دست اقدام است.
حجت الاسلام عباسي يادآورشد: براي پشتيباني از اين طرح مشارکتي بزرگ در حوزه درمان استفاده از درآمدزايي موقوفه فرمانفرما در اراک پيش بيني شده است.
بيمارستان آيت الله خوانساري اراک به عنوان مرکز مادرتخصصي درمان سرطان استان مرکزي و غرب کشور مطرح است که هم اينک خدمات شيمي درماني و پرتودرماني به بيماران در آن ارائه مي شود.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن