تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804241962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانشاه در لیالی القدر غرق در دعا و مناجات می شود/ حضور قاری بین المللی مصری در مساجد استان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه گزارش خبری/
کرمانشاه در لیالی القدر غرق در دعا و مناجات می شود/ حضور قاری بین المللی مصری در مساجد استان
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، در شبهای پرفیض قدر، غرق در دعا و مناجات خواهد بود که حضور قاری بین المللی مصری، "عادل الباز" بر شکوه معنوی این شبها خواهد افزود.



به گزارش خبرنگار مهر، امشب اولین شب از لیالی القدر است، شبی که جایگاهش در دین مبین اسلام بسیار رفیع و والا معرفی شده است. در این شب بسیاری از روزه داران و مومنان برای ارتباط بهتر با معبود خود، در مساجد و تکایای سراسر دنیا، دست به آسمان می شوند. قدر شبی که به گفته بزرگان دین، برتر از هزاران شب دیگر است در استان کرمانشاه هم همانند دیگر نقاط ایران اسلامی، مراسم این شبهای پرفیض با حضور مردم مومن و مسلمان این خطه برگزار می شود. سابقه و تاریخ حضور مردم ولایتمدار این استان، بسی طولانی و .. است. براساس اخبار رسیده، امسال حضور مردم کرمانشاه در این شبهای پرفیض و معنوی بسیار بیشتر از سالهای گذشته خواهد بود. حضور پرشور مدحان اهل بیت (ع) در استان کرمانشاه حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این باره به خبرنگار مهر گفت: لیالی القدر برای هر مومن و روزه داری، شبهایی معنوی و منحصربفرد برای راز و نیاز با معبود بزرگ است. حجت الاسلام قبادی با اشاره به حضور همیشگی و پرشور مردم استان کرمانشاه در چنین شبهایی، گفت: در تمامی مساجد سطح استان کرمانشاه مراسم معنوی و ملکوتی شب های قدر با صلابت هرچه بیشتر برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: در این شبها حضور مداحان و خطبا و.. در بین شرکت کنندگان در این مراسم معنوی قابل ذکر است. وی بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های مربوط به این شبها، حضور دستجات و هیات های مذهبی در شب شهادت حضرت علی (ع) در خیابانها و معابر عمومی استان کرمانشاه خواهد بود. قبادی اظهار داشت: در شب شهادت حضرت علی (ع) یعنی در 28 تیرماه بعد از ساعت 21 و 30 دقیقه، عزاداران این شهر اجتماعی بسیار بزرگی در میدان شهید گمنام کرمانشاه با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) خواهند داشت. برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبریک استان کرمانشاه حجت الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیالی القدر، شبهای بخشش و نزدیک شدن با آستان معنوی خداوند تبارک  التعالی است. حجت الاسلام حسینی اراکی تاکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با همراهی دیگر ادارات مربوطه در شبهای قدر در این استان برنامه های مذهبی و معنوی بسیاری برگزار خواهد کرد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبریک استان کرمانشاه، بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در شبهای پرمنزلت قدر، برپایی ایستگاههای مشاوره ای دینی در حوزه مسایل دینی و وقت در این بقاع خواهد بود.

حسینی اراکی با اشاره به اینکه در این شبها شاهد برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات زندگی حضرت علی (ع)، وقف و.. خواهیم بود، گفت: یکی از برنامه های ویژه این اداره کل، دعوت از قاری بین المللی مصری، "عادل الباز" در روزهای بیستم و یک تا 24 ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان کرمانشاه می باشد. وی عنوان کرد: این قاری بین المللی در ساعت دوازده روز بیست و یکم رمضان که همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) می باشد در محل مسجد جامع کرمانشاه در محفل انس با قرآن کریم حضور خواهد یافت. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تاکید کرد: این مراسم راس ساعت 17 همان روز در مسجد امام حسین (ع) شهر صحنه با حضور عادل الباز برگزار می شود. حسینی اراکی با اشاره به مراسم محفل انس با قرآن کریم در حسینه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، بیان داشت: همچنین در روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در حسینه مذکور با حضور این قاری مصری برگزار می شود. وی با اشاره به اینکه برنامه های محفل با انس در تمامی شهرستانهای کرمانشاه در این ایام مبارک برگزار می شود، اظهار داشت: برنامه های دینی و مذهبی بسیاری همانند محفل انس با قرآن کریم در مساجد سطح استان کرمانشاه در روز 24 رمضان برگزار می شود. عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این باره به خبرنگار مهر گفت: اوج معنویت و نزدیکی به معبود یکتا در شبهای معنوی قدر تبلور می یابد.

سروری اظهار داشت: مراسم احیای شب‌های قدر در تمام مساجد جامع در سطح استان کرمانشاه با محوریت مسجد جامع شهر کرمانشاه در ساعت 22 شب برگزار می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: قرائت دعای جوشن کبیر، برپایی نماز جاعت، مداحی و.... از جمله برنامه های این شبهای پرفیض در مسجد جامع کرمانشاه می باشد. سروری با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام حائری زاده در مسجد جامع کرمانشاه، گفت: وسیله ایاب و ذهاب مردم شهیدپرور و ولایتمدار کرمانشاه برای حضور در برنامه های مذهبی در مسجد جامع کرمانشاه مهیاست.


۱۳۹۳/۴/۲۵ - ۱۶:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن