تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احقاق حق کارکنان ریاست جمهوری یا زیاده خواهی های مسئولان دولت گذشته!؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob احقاق حق کارکنان ریاست جمهوری یا زیاده خواهی های مسئولان دولت گذشته!؟ تهران- ایرنا-امروز جای سوال است که چگونه دولتی که خود را طرفدار قشر ضعیف و مستضعف می دانست، از یک سو کارکنان نهاد ریاست جمهوری را برای دریافت یک فقره وام دو میلیون تومانی در پشت درهای بسته صندوق نگه می داشت و از سوی دیگر بنا بر آنچه شنیده شده، به راحتی و بدون هرگونه تشریفات، وام هایی با رقم های درشت به آشنایان خود و افراد خارج از مجموعه نهاد و همچنین برخی اعضای هیات امناء و هیات مدیره به صورت بلاعوض اعطا می نموده است!؟


به گزارش بولتن نیوز،روز سه شنبه هفته جاری یکی از سایت های وابسته به دولت گذشته نامه ای از حسین تقی نژاد(صندوق قرض الحسنه شهیدان رجایی و باهنر ریاست جمهوری) خطاب به دکتر روحانی را منتشر کرد که تقی ن‍ژاد در این نامه با استناد به ماده 9 اساسنامه صندوق، 15 نفر اعضای هیات امنای جدید را اعضایی خودخوانده نامیده و وجاهت قانونی آنها را زیر سوال برده و تاکید شده بود که اعضای جدید مورد تایید اعضای هیات امنای قدیم نیستند.
حال سوالی که در این میان به ذهن می رسد این است که انتشار خبری مبنی بر عدم وجاهت قانونی اعضای هیات امنای این صندوق در یکی از سایت های وابسته به دولت نهم و دهم چه هدفی را دنبال می کند و آیا براستی این اقدام در راستای احقاق حقوق کارکنان نهاد ریاست جمهوری است یا کوششی از سوی مسئولین دولت قبل است تا همچنان نفوذ خود را در این صندوق حفظ نمایند؟
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که صندوق قرض الحسنه شهیدان رجایی و باهنر از زمان تاسیس تا کنون وکیل مدافع نداشته و سردمداران دولت نهم و دهم به جای اصلاح ذات البین اقدام به مطرح کردن موضوع در سایت های وابسته به خود نموده و سعی در مظلوم نمایی دارند.
نکته حائز اهمیت این است که چگونه ممکن است دولتی پس از تحویل کلیه امور به دولت جدید، همچنان خود را صاحب قدرت و نفوذ تلقی کرده و بدون داشتن هرگونه مسئولیتی در قبال امور مربوط به دولت جدید، در انجام کارهای حقوقی و امور مربوط به این صندوق دخالت کنند و حتی برخی مسئولیت ها را به افرادی جویای نام و فرصت طلب محول نمایند؟!
این در حالی است که هرگونه تغییرات در اعضای هیات مدیره و مدیر عامل صندوق، قانونا باید از با تایید و نظر دولت وقت صورت گیرد.
انتشار این گونه اخبار به اصطلاح افشاگرانه در سایت های وابسته به دولت گذشته نشان می دهد که امروز پس از گذشت یک سال از تصدی مسئولیت اجرایی کشور از سوی دولت تدبیر و امید، عده ای در صدد آن هستند که همچنان اداره برخی امور و از آن جمله اداره صندوق قرض الحسنه شهیدان رجایی و باهنر که متعلق به کارکنان این نهاد است را در دست داشته باشند و از آنجا که زیاده خواهی ها و تصورات غلط این افراد پایانی نداشته و نخواهد داشت، امروز شاهد آن هستیم که در تلاش هستند برای دستیابی به خواسته ها و مطامع شخصی خودشان، حقوق مسلم قریب به چهار هزار نفر کارمند نهاد ریاست جمهوری را نادیده می گیرند.
البته در این میان شنیده ها حاکی است که برخی مقامات دولت دهم که خود از اعضای هیات امناء سابق صندوق بوده اند، با آگاهی نسبت به اشتباه سایر اعضا، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در جهت تبری جستن از روال و سیاق ناثواب گذشته و احقاق حقوق کارکنان نهاد اعلام کرده اند.
امروز جای سوال است که چگونه دولتی که خود را طرفدار قشر ضعیف و مستضعف می دانست، از یک سو کارکنان نهاد ریاست جمهوری را برای دریافت یک فقره وام دو میلیون تومانی در پشت درهای بسته صندوق نگه می داشت و از سوی دیگر بنا بر آنچه شنیده شده، به راحتی و بدون هرگونه تشریفات، وام هایی با رقم های درشت به آشنایان خود و افراد خارج از مجموعه نهاد و همچنین برخی اعضای هیات امناء و هیات مدیره به صورت بلاعوض اعطا می نموده است!؟
اول**1368**
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن