تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804817673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فیلا: کشتی سال آینده همه را غافلگیر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رییس فیلا: کشتی سال آینده همه را غافلگیر می کند تهران- ایرنا- کشتی بعد از زلزله سال گذشته که منجر به حذف موقتی این ورزش از برنامه بازیهای المپیک شد و چند ماه بعد به این برنامه بازگشت، روند اصلاحات را طی می کند.


فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) با هدف گنجاندن قدیمی ترین ورزش جهان در میان ورزشهای اصلی المپیک به اصلاحات در این ورزش ادامه می دهد. کمیته بین المللی المپیک قرار است فهرست ورزشهای اصلی را در سال 2017 تهیه کند. در این میان یونان نقش محوری در این کمپین دارد.
نناد لالوویچ رییس فیلا در گفت و گو با روزنامه یونانی کاتیمرینی، در مورد تلاشهای کشتی برای جذب کشورها و افراد بیشتر به این ورزش از طریق تغییر وجهه این ورزش بدون آنکه تغییری در روح کشتی داده شود سخن گفت.
وی با ارایه توضیحاتی در مورد تغییرات در کشتی و فیلا ، از اصلاحات توماس باخ رییس جدید کمیته بین المللی المپیک تمجید کرد و اهمیت برگزاری مسابقات بین المللی کشتی در المپیای باستانی را مورد تاکید قرار داد.
لالوویچ در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی جهان درسال 2014 در یونان حضور داشت. وی گفت: رشته روبه رشد کشتی ساحلی بخشی از بازیهای ساحلی جهان را تشکیل خواهد داد.
لالوویچ از انجام مذاکراتی برای اضافه شدن کشتی ساحلی به بازیهای ساحلی آسیا در سال 2015 خبر داد.
وی در مورد کشتی ساحلی اظهار داشت: شن همیشه میدان مبارزه کشتی بوده است.
لالوویچ در مورد امکان اضافه شدن کشتی ساحلی به بازیهای المپیک گفت: این رشته جالبی است، اما هنوز راه طولانی تا تحقق این هدف پیش رو داریم. این رشته ابتدا باید اصلاح شود. مسابقات آن بسیار کوتاه است. تکنیک کشتی گیران را به حد کافی نشان نمی دهد که این یک مشکل است.
لالوویچ در مورد کمیته بین المللی المپیک نیز گفت: آی او سی برای ارتقای راهبری این نهاد تلاش می کند. این یک فرایند طولانی است. فیلا مجبور بود در مدت کمتر از یک سال این کار را انجام دهد.
وی افزود: توماس باخ رییس جدید آی او سی در حال ایجاد اصلاحات در این نهاد به شیوه بسیار خوبی است. این به معنای آن نیست که ژاک روگ رییس سابق آی او سی کار خود را خوب انجام نمی داد.
لالوویچ گفت: من به همکاران خود در سایر فدراسیون های بین المللی گفتم این کار باید در فدراسیون های آنها هم انجام شود؛ به ویژه از نظر دمکراسی سازی. امروز مثل 10 سال یا حتی 5 سال پیش نیست. زمان به سرعت می گذرد و ما باید برای حوادث قبل از وقوع آنها آماده شویم.
رییس فیلا در مورد تغییر نام فیلا اظهار داشت: حروف اختصاری فیلا امروز دیگری محبوبیتی را که در هه 1960 داشت ندارد. دوست دارم همه از نام فدراسیون به چیستی آن پی ببرند. نام اتحاد جهانی کشتی united world wrestling نشان می دهد تمام انواع کشتی را دربرمی گیرد.
لالوویچ گفت: ما قصد داریم کشتی را از شرق اروپا تا غرب آن گسترش دهیم. علاوه برآن بدنبال گسترش این رشته تا جنوب شرق آسیا، استرالیا و نیوزیلند هستیم.
وی افزود: تمرکز کار من در حال حاضر آماده سازی کشتی برای بازنگری کمیته بین المللی المپیک در سال 2017 است که در مورد ورزشهای اصلی و ورزشهای غیراصلی بازیهای المپیک تصمیم می گیرد. من می خواهم کشتی یک ورزش اصلی شناخته شود تا دیگر هرگز در مورد قرار گرفتن یا نگرفتن آن در برنامه بازیهای المپیکی صحبتی نشود. این امر فقط درصورتی ممکن است که این ورزش هر روز ارتقا یابد و روزآمد شود. به خاطر داشته باشید این ورزش مدت 3 هزار سال ورزش اصلی بوده است، اما یک روز صبح این امکان را از دست دادیم. این اتفاق نتیجه غفلت کامل ما بود.
رییس فیلا گفت: قوانین کشتی کاملا متحول شده است، اما از روح این ورزش هیچ چیزی تغییر نکرده است. اکنون ما می خواهیم تکنیک این ورزش را اصلاح کنیم. اولین گام دانشجویان هستند. آنها نمی توانند روی زمین مبارزه کنند تمام مدت باید بایستند. این امر به دو علت است. اول اینکه آنقدر رشد نکرده اند که حریف را از زمین بلند کنند، آنها فقط 17 سال دارند و دوم اینکه این امر فرصتی برای اصلاح تکنیک آنها در حالت ایستاده فراهم می کند.
لالوویچ ادامه داد: در ماه مه 2013 ما برنامه کشتی جهان را برای راهبری این ورزش در سه سطح طی سه سال تهیه کردیم. سال اول برای فدراسیون بین المللی است، سال دوم به فدراسیون های قاره ای و سال سوم به فدراسیون های ملی تعلق دارد.
وی گفت: کشتی برای حفظ جذابیت خود باید به تماشاگران نشان داده شود.
لالوویچ گفت: ما سال آینده با معرفی این ورزش همه را غافلگیر می کنیم. بدنبال تقلید از سایر ورزشها نیستیم. ما می خواهیم اصل باشیم ؛ما یک ورزش اصیل داریم و کاملا متفاوتیم.
وی خاطر نشان کرد: ما بدنبال شیوه دیگری برای رده بندی کشتی گیران هستیم. قبلا این کار را شروع کرده ایم و در حال حاضر در سایت ما قرار داده شده است. با تهیه نام و آرم جدید در ماه سپتامبر ، سایت جدید خود را راه اندازی می کنیم. این سایت کاملا متفاوت و جذاب است و برای فدراسیون ها، کشتی گیران، مربیان و رسانه ها تعاملی خواهد بود. ما با فدراسیون های ملی برای ایجاد سایتی به زبان آنها همکاری می کنیم. البته در صورتی که حامیان مالی برای تبلیغات، به منظور تامین مالی ترجمه ها بیابیم. ما 13 هزار خواننده در شبکه های اجتماعی در سال 2012 داشتیم و در حال حاضر این تعداد به نیم میلیون نفر می رسد.
لالوویچ گفت: ما حامیان مالی جدیدی پیدا کرده ایم و با طرف های دیگری در حال مذاکره هستیم.
رییس فیلا در مورد طرحی برای حضور کشتی گیران در رویدادهای مختلف در سراسر با اهداف تجاری نظیر آنچه که در ورزش بوکس انجام می شود و استفاده از درآمد آن برای توسعه کشتی گفت: آنها مسابقات حرفه ای را با هدف کسب درآمد برگزار می کنند. ما مخالف نمایش دادن با خون هستیم. این تفاوت میان کشتی و سایر ورزش هاست. کشتی گیران ناموفق در چنین رویدادهایی رقابت می کنند. در آمریکا چنین رویدادهایی را برگزار می کنند و هیچ پولی به فدراسیون آمریکا نمی پردازند. این یک کسب و کار است.
وی در مورد رابطه فیلا با سامبو گفت: ما رابطه خوبی داریم اما کاملا مجزا هستیم. در گذشته با هم بودیم، اما این کار موثر واقع نشد. سامبو یک ورزش ملی برای یک ملت است. سبک های بسیاری نظیر سامبو وجود دارد.
لالوویچ همچنین اظهار داشت: ما کشتی سنتی داریم. هیچ قبیله یا ملتی نیست که کشتی نداشته باشد. به همین علت ما منحصربفرد هستیم. ما در یونان کشتی سنتی داشته ایم؛ این چیزی است که فیلا باید از آن مراقبت کند چرا که اینها ریشه های کشتی است و در بسیاری از نقاط دیگر جهان نیز یافت می شود.
ورزشی(5)**1584
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن