تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهابادی: همدانی اصیل هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مهابادی: همدانی اصیل هستم همدان - ایرنا - سرمربی پاس همدان گفت: تا پایان قراردادم از همه همدانی ها، همدانی تر هستم و مطمئن باشید هم در توجه به ظرفیت های بومی فوتبال استان و هم کسب نتایج درخشان در لیگ امسال حساسیت بالایی دارم.


به گزارش ایرنا ˈداوود مهابادیˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: من هرگز بومی گریز نیستم و از زمانی که پذیرفتم در پاس باشم همه تلاشم را برای موفقیت در این تیم با کمک نیروهای توانمند بومی همدان بکار می گیرم.
وی اظهار کرد: کادر فنی انتخاب شده افرادی هستند که سال ها در عرصه های مختلف فوتبال کشور صاحب افتخار شده و چند سال همکاری داشته ایم.
مهابادی اضافه کرد: افرادی را به بدنه مربیان و بازیکنان پاس در فصل جدید لیگ دسته یک اضافه می کنم که از همه آنها شناخت کافی دارم و حتی در انتخاب بازیکنان اگر به این نتیجه برسم که یک بازیکن بومی حتی پنج درصد از یک غیربومی در سطح پایین تر قرار دارد را برای حضور در پاس ترجیح می دهم.
سرمربی پاس همدان در ادامه با اشاره به اینکه انتظار دارد مربیان بومی همدان در مسایل فنی به او کمک کنند، گفت: همکاری با مربیان فوتبال استان همدان می تواند متقابل باشد، اگر همه به دنبال موفقیت فوتبال این منطقه هستند باید به یکدیگر کمک کنند و درهای تمرین تیم هر هفته برای آنها باز است.
وی خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه ای بومی و غیربومی معنا ندارد و حتی ˈجوزپ گواردیولاˈ مربی سرشناس فوتبال دنیا زمانی که در بارسلونا بود و مدام مورد تعریف و تمجید قرار می گرفت به این مطلب تاکید داشت که مربی ˈنتیجه نگیرد راه خروج از تیم را به سمتش نشان می دهندˈ بنابراین مدیرعامل باشگاه پاس از ما توقع کسب نتایج مناسب دارد و عملکردمان نتیجه بخش نباشد باید از تیم کنار برویم.
مهابادی گفت: تیم پاس باتوجه به قوانین جدید سازمان لیگ فقط 18 بازیکن می تواند در رده بزرگسال جذب کند اما دنبال 16 بازیکن هستیم و دو جای خالی در فهرست تیم محفوظ است، بنابراین در جذب نفرات هم محدود هستیم.
وی تصریح کرد: چند بازیکن فصل قبل پاس امسال هم قرارداد دارند و عده ای از بازیکنان فصل قبل الوند و پاس به خصوص بومی ها نیز انتظار حضور در فصل جدید را دارند که البته نمی توان همه آنها را در ترکیب 16 نفری تیم قرار داد.
وی افزود: به دنبال در اختیار گرفتن پنج، شش بازیکن باتجربه، آماده و موثر برای تیم هستم که شناسایی شده اند و در کنار آنها نفرات دیگری را انتخاب خواهیم کرد.
سرمربی پاس همدان در ادامه گفت: برنامه ریزی مطلوب و ساختاری پاس سبب شد به این تیم ملحق شوم اما انتظار دارم سایر ارکان و ابزار موفقیت یک تیم اعم از مدیران، عوامل باشگاه، رسانه ها، هواداران و حتی پیشکسوتان و دست اندرکاران فوتبال همدان به ما کمک کنند.
وی افزود: ملاک انتخاب بازیکنانم نفراتی هستند که در تفکرات فنی ام جای داشته باشند و برای موفقیت پاس هز هیچ کوششی فروگذار نباشند.
وی با حساس خواندن رقابت های فصل جاری لیگ دسته یک کشور گفت: باتوجه به کاهش تیم های لیگ یکی، هر بازی حکم فینال را دارد و از دست دادن امتیاز کار را سخت خواهد کرد.
وی با قدردانی از مدیریت باشگاه پاس به لحاظ فراهم کردن ساختار حرفه ای فوتبال گفت: برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ˈبهرام یدیˈ مدیرعامل باشگاه آینده درخشانی را برای تیم پاس به ارمغان خواهد آورد و با دلگرمی به این انگیزه و پشتوانه شرایط مطلوبی را برای پاس پیش بینی می کنم.
وی با تاکید بر اینکه فوتبال امروزی برپایه نتیجه گرایی است، گفت: به شخصه بازی های تهاجمی را می پسندم و برهمین اساس اعتقاد زیادی به بازیکنان گلزن دارم و می خواهیم بازی های تیم برای هواداران تماشاگرپسند باشد.
داوود مهابادی خردادماه امسال با عقد قراردادی رسمی به تیم پاس همدان پیوست.
پاسی ها در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارند.
7520/2624
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن