تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803602608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص توسعه کشورها با ميزان رشد علم و دانش آنها سنجيده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۲۹ب.ظ)
شاخص توسعه کشورها با ميزان رشد علم و دانش آنها سنجيده مي شود نشست هم انديشي مديران آموزشي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي با حضور معاون آموزشي وزارت بهداشت در تالار شهيد بهشتي دانشگاه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ضيايي معاون آموزشي وزارت بهداشت با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در امر آموزش اظهار داشت: امروزه تعاملات کشورها از طريق علم و دانش صورت مي گيرد و ميزان سرمايه گذاري کشورها در حوزه آموزش به يک شاخص تبديل شده است که بر اين اساس، عيار توسعه کشورها با ميزان رشد علم و دانش آنها سنجيده مي شود.
معاون آموزشي وزارت بهداشت با بيان اين نکته که آثار مثبت يا منفي تصميمات و برنامه ريزي ها در نظام آموزشي در طولاني مدت مشخص مي شود، بر لزوم برنامه ريزي صحيح و کارشناسي شده در تصميم گيري در امور آموزشي تاکيد کرد.
ضيايي با اشاره به رشد صعودي پذيرش دانشجو در سالهاي گذشته خاطرنشان کرد: ظرفيت پذيرش دانشجو بايد با توجه به زيرساخت ها، امکانات، تعداد اعضاي هيات علمي و متناسب با استانداردها صورت پذيرد. گرچه نمي توانيم پذيرش دانشجو را با شيب تندي کاهش دهيم و اين موضوع بايد با برنامه ريزي دقيقي صورت بگيرد.
معاون آموزشي وزارت بهداشت توليد خدمات و فناوري را هدف اصلي دانشکده هاي فناوري هاي نوين و آموزش مجازي برشمرد و تاکيد کرد: بايد از بزرگ شدن بي رويه آنها بدون نگاه به هدف اصلي آنها جلوگيري شود.
ضيايي با اشاره به لزوم تجميع بيمارستان هاي آموزشي و آموزشي کردن پرسنل درماني اظهار اميدواري کرد در دانشکده پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي به عنوان نخستين دانشکده، سيستم آموزشي نوين پرستاري در بالين ايجاد شود.
راهکارهاي تسهيل جذب هيات علمي مورد نياز دانشکده ها، راهکارهايي براي جذب دانش آموخته ها توسط خود دانشگاهها در محل هاي مورد نياز، تغيير نام شعبه هاي بين الملل به پرديس هاي خودگردان از ديگر موضوعات مطرح شده توسط ضيائي در اين نشست بود.
ضيائي در خاتمه سخنان خود از بسته حمايت از رشته هاي بين رشته اي در آينده نزديک خبر داد و خاطرنشان کرد سهم هر دانشگاه در پذيرش اين رشته ها مشخص مي شود.
علي اصغر پيوندي رئيس دانشگاه علوم پزشکي با تاکيد بر اهميت توجه به آموزش تحصيلات تکميلي، ايجاد رشته هاي بين رشته اي با همکاري وزارت علوم تحقيقات و فناوري، بين المللي شدن و برقراري ارتباط با کشورهاي منطقه را از اهداف اصلي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي عنوان کرد.
رئيس دانشگاه در بخشي از سخنان خود ايجاد ارتباطات و تبادلات علمي با کشورهاي همسايه و منطقه را اعتباري براي دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي برشمرد و تلاش دانشگاهيان در راستاي بين المللي شدن دانشگاه به معناي واقعي را امري ضروري عنوان کرد.
پيوندي با اشاره به اين که 11 درصد توليدات علمي کشور برعهده دانشگاه هاي علوم پزشکي است، ظرفيت بالاي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي در اين خصوص را خاطر نشان کرد و يادآور شد: بسياري از قطب هاي علمي آموزشي کشور نظير اورولوژي، ژنوميک و چشم در اين دانشگاه قرار دارند و بر توجه و اهميت بيشتر به قطب هاي آموزشي کشور تاکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن