تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820042854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت توجه به گردشگري استان بعنوان يك صنعت اشتغال‌زا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۴۰ب.ظ)
استاندار آذربايجان غربي تاکيد کرد: ضرورت توجه به گردشگري استان بعنوان يك صنعت اشتغال‌زا استاندار آذربايجان غربي در جلسه مشترک کمسيون ايمني راه ها، کاهش تصادفات رانندگي و ستاد تسهيلات اجرايي خدمات سفر استان بر ضرورت توجه به رشد و توسعه گردشگري بعنوان يك صنعت اشتغال زا و پردرآمد در استان تاكيد كرد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ سعادت در اين جلسه ضمن قدرداني از تلاشهاي اعضاي کمسيون در تهيه و تدوين راهكارهاي بهبود و ارتقاء گردشگري در استان و همچنين کاهش تصادفات و تلفات جاده اي گفت: ما بايد با برنامه ريزي هاي دقيق و شناسايي نقاط حادثه خيز استان بتوانيم آمار تصادفات جاده اي را کاهش دهيم.
وي در اين جلسه كه با حضور معاونين عمراني و سياسي و امنيتي استاندار و اعضاي کمسيون کاهش تصادفات رانندگي و ستاد تسهيلات اجرايي خدمات سفر استان آذربايجان غربي در سالن آمفي تئاتر شماره يك استانداري به صورت مشترک برگزار شد، افزود: آذربايجان غربي با توجه به موقعيت جغرافيايي و مرزي خود يکي از پر ترددترين استان هاي کشور است كه لازم است از اين ظرفيت و فرصت در جهت شكوفايي و توسعه صنعت گردشگري استان استفاده نمود.
وي با اشاره به قديمي بودن ناوگان حمل و نقل شهري و لزوم نوسازي اين ناوگان، ادامه داد: سيستم ناوگان حمل و نقل بعنوان يكي از زيرساخت هاي مهم توسعه گردشگري، بايد به روز و داراي استانداردهاي كافي باشد، زيرا اکثر تصادفات به خاطر قديمي بودن و از رده خارج شدن تعداد زيادي از اين ناوگان رخ مي‌دهند.
استاندار آذربايجان غربي به ترافيک سنگين جاده بند به سمت سيلوانا نيز اشاره کرد و افزود: اين جاده به دليل عرض کم و تردد بسيار زياد، داراي ترافيك سنگين است و مشكلاتي را نيز براي مردم ايجاد كرده كه لازم است با مطالعات و برنامه‌ريزي‌هاي صحيح،به دنبال احداث يک جاده جايگزين براي اين جاده باشيم تا بتوانيم از حجم ترافيک آن بکاهيم و آمار تصادفات را به حداقل برسانيم .
سعادت در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بايد با مطالعه و بررسي هاي دقيق، يک شهرک ويلايي و تفريحي در اروميه ايجاد کنيم تا بتوانيم هم در زمينه گردشگري فعاليت نماييم و هم زمينه سرمايه گذاري در اين شهرك را براي شهروندان ايجاد كنيم.
استاندار آذربايجان غربي با تاكيد بر لزوم ارتقاي كيفي محل‌هاي ايست بازرسي در استان بخصوص در ورودي شهرها نيز گفت: بايد وضعيت محل‌هاي ايست بازرسي در استان را بهبود بخشيم زيرا تقويت و رسيدگي به وضعيت ايست بازرسي ها با توجه به قرار گرفتن بسياري از آنها در مبادي ورودي شهرها، مي تواند موجب افزايش رضايتمندي، آسايش، بهبود فضاي عمومي و همچنين رونق گردشگري باشد.
گفتني است در ادامه اين جلسه، مديران و اعضاي حاضر در جلسه به بيان ديدگاهها و نظرات خود در خصوص مسائل مربوط به ايمني راه ها، كاهش تصادفات و خدمات مربوط به گردشگري پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن