تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820094513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد شکنی فینال جام جهانی 2014 در ارتفاع 30 هزار پا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رکورد شکنی فینال جام جهانی 2014 در ارتفاع 30 هزار پا تهران- ایرنا- جام جهانی 2014 شاهد رکورد شکنی های زیادی بود، اما این بار فینال این رقابتها رکورد دیگری در ارتفاع 30 هزار پا برجاگذاشت.


به گزارش منابع اینترنتی، حدود 40 هزار مسافر در پروازهای بین قاره ای دیدار فینال جام جهانی 2014 میان آرژانتین و آلمان را تماشا کردند.
براساس اعلام شرکت پاناسونیک آویونیکس که فناوری پخش زنده تلویزیونی را ارایه می کند، هواداران در 200هواپیما متعلق به 9 شرکت هواپیمایی توانستند این دیدار را به طور زنده ببینند.
این آمار برای یک رویداد واحد با این فناوری جدید رکورد تازه ای محسوب می شود.
شرکت پاناسونیک اعلام کرد؛ در طول برگزاری جام جهانی برزیل، حدود یک و نیم میلیون مسافر در هواپیما بازیها را با کمک سیستم های این شرکت تماشا کردند.
کمتر از نیمی از 470 هواپیمای مجهز به باند پهن اینترنت پاناسونیک موفق به پخش زنده مسابقات در حین پرواز شدند. برخی شرکت ها در تمام پروازهای طولانی خود این خدمات را ارایه کردند.
برآوردهای شرکت پاناسونیک نشان می دهد، حدود نیمی از مسافران معمولا از این خدمات استفاده می کنند. این آمار در طول برگزاری جام جهانی به دو سوم افزایش یافت.
ورزشی(6)**1584
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن