تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804446464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعید معروف و میلاد عبادی پور به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سعید معروف و میلاد عبادی پور به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوستند ارومیه - ایرنا - مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه از پیوستن و نهایی شدن قرارداد سعید معروف و میلاد عبادی پور با تیم والیبال شهرداری ارومیه خبر داد.


احد یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امسال تیم خوب و منسجمی را برای شرکت در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور آماده کرده ایم که در این میان جذب بهترین بازیکنان بومی و غیر بومی حال حاضر ایران از مهمترین اقدامات بوده است.
وی اظهار کرد: سعید معروف، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی و فرهاد نظری افشار چهار بازیکنی هستند که قرارداد نهایی آنان با باشگاه منعقد شده است.
وی اضافه کرد: قرارداد داخلی سید محمد موسوی نیز بسته شده و در صدد نهایی کردن آن هستیم.
یوسفی گفت: تمدید قرارداد با پوریا فیاضی، عبدالرضا علیزاده، حامد رضایی، وحید سید عباسی و ایرج میکائیل زاده از دیگر اقدامات باشگاه است و جذب چهار بازیکن داخلی و دو بازیکن خارجی نیز در دستور کار باشگاه شهرداری ارومیه قرار دارد.
وی افزود: حضور سعید معروف و میلاد عبادی پور در تیم شهرداری ارومیه و نرفتن آنان به کشورها ایتالیا و ترکیه به دلیل تعصبی که به شهرشان دارند، افتخار بزرگی برای والیبال ارومیه است.
وی ادامه داد: رشته والیبال به دلیل محبوبیت و حساسیت خاصی که در شهر ارومیه دارد، همواره از سوی هوادارانش رصد شده و زیر ذره بین قرار می گیرد و ما نیز وظیفه داریم به دلیل احترام گذاشتن به احساسات مردم و پاسخگویی به مطالبات به حق آنان نهایت تلاش و دقت عمل را داشته باشیم.
وی در خصوص نحوه انتخاب سرمربی تیم نیز گفت: برای رسیدن به انتخاب نهایی سرمربی تیم، چهار گزینه غیربومی و چهار گزینه بومی را مدتها مورد بررسی و کار کارشناسی قرار دادیم و پس از ارزیابی های فراوان و تشکیل اتاق فکر با حضور پیشکسوتان تصمیم گرفته شد که آقای جهانگیر سید عباسی، سکان هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه را بر عهده گیرند.
یوسفی افزود: بسیار خوشحالیم که سال گذشته با تمام فراز و نشیب هایش موفق شدیم با تلاش همه جانبه تمامی عوامل و دست اندرکاران والیبال شهرمان مقام سومی لیگ کشور را به دست آوریم و امسال نیز با اقتدار کامل و برنامه ریزی اصولی و منظم قصد داریم باز هم بر روی سکو برویم و از اعتبار و جایگاه والیبای ارومیه دفاع کنیم.
وی افزود: پیشکسوتان و مربیان دلسوز و تلاشگر ارومیه حق بزرگی بر گردن ما دارند و در واقع می توان گفت آنان هویت و شناسنامه والیبال ارومیه هستند و همکاری و حمایت آنان می تواند ما را در راه رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت یاری کند.
یوسفی اضافه کرد: امسال در تمامی رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، دسته یک و لیگ برتر زنان، دسته یک و لیگ برتر مردان تیمداری می کنیم و مطمئنا این سیاست می تواند پشتوانه بسیار محکمی برای بازیکن سازی و بازیکن پروری برای به کار گرفتن در تیم لیگ برتری و بازیکن سازی در کشور شود.
وی میزان اعتبار اختصاص یافته سال جاری باشگاه را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون سیاست باشگاه بر مبنای هزینه بنا نهاده شده در حالی که می خواهیم سیاست جاری درآمد و هزینه را به نحو شایسته ای در باشگاه خود پیاده کنیم.
7126/581**1379
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن