تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820050874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه شمشیرباز اسلحه سابر به جدول 64 نفره صعود کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > سایر حوزه ها شمشیربازی قهرمانی جهان؛
سه شمشیرباز اسلحه سابر به جدول 64 نفره صعود کردند
روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان با صعود سه نماینده ایران به جدول 64 نفره رقابتهای انفرادی اسلحه سابر همراه بود. در این میان تنها محمد رهبری به دلیل بازی نکردن در مرحله مقدماتی از صعود بازماند.



به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان از روز گذشته با برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه سابر آغاز شد. علی پاکدامن، فرزاد باهر ارسباران، مجتی عابدینی و محمد رهبری نمایندگان ایران در این بخش از مسابقات بودند که با حضور 130 شمشیرباز از کشورهای مختلف برگزار شد. در پایان روز نخست دیدارهای انفرادی اسلحه سابر مسابقات قهرمانی جهان، سه نماینده ایران موفق به صعود به جدول 64 نفره مسابقات شدند. بر این اساس علی پاکدامن پس از پیروزی برابر نمایندگان ونزوئلا، دومینیکن، مصر، عراق و بلاروس در مرحله مقدماتی و البته شکست برابر نماینده آلمان به جدول 128 نفره صعود کرد. این بازیکن در این مرحله با قرعه استراحت روبرو بود. سپس حریفی از چین را در جدول 96 نفره با نتیجه 15 بر 6 شکست داد و به جدول 64 نفره صعود کرد. فرزاد باهر ارسباران نیز مرحله مقدماتی مسابقات را با پیروزی برابر نمایندگان هنگ‌کنگ، نپال، کانادا، تایلند و استرالیا به پایان رساند. این بازیکن در این مرحله نتیجه دیدار برابر حریفی از بلاروس را واگذار کرد اما در نهایت به طور مستقیم به جدول 64 نفره راه یافت. مجتبی عابدینی دیگر بازیکن ایران بود که موفق به صعود به جدول 64 نفره مسابقات شد. عابدینی در مرحله مقدماتی و در مصاف با نمایندگان مکزیک، انگلستان، چین و نیجریه به پیروزی دست یافت و مقابل نماینده آرژانتین متحمل شکست شد. این شمشیرباز ملی‌پوش ایران پس از صعود به جدول 96 نفره مقابل بازیکن تونسی صاحب برتری شد و به جدول 64 نفره صعود کرد. در میان شمشیربازان اسلحه سابر ایران، محمد رهبری تنها بازیکنی بود که از صعود به جدول 64 نفره بازماند. این بازیکن در مرحله مقدماتی مسابقات به دلیل همگروهی با نماینده اسرائیل از برگزاری دیدارهای خود امتناع کرد. در هر صورت برای نخستین‌بار سه شمشیرباز ایران موفق به صعود به جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان شدند. دیدارهای انفرادی رقابتهای اسلحه سابر در جدول 64 نفره به بعد روز جمعه برگزار خواهد شد. 


۱۳۹۳/۴/۲۵ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن