تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دكتر˝علیرضا حسین‌پور˝ بعنوان مدیر اتاق فكر استانی در استان آذربایجان غربی منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دكتر˝علیرضا حسین‌پور˝ بعنوان مدیر اتاق فكر استانی در استان آذربایجان غربی منصوب شد خبرگزاری پانا، با حكم سرپرست مركز بررسی‌های استراتژیك ریاست جمهوری و معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛ دكتر˝علیرضا حسین‌پور˝ بعنوان مدیر اتاق فكر استانی در استان آذربایجانغربی منصوب شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۵ تير ساعت 08:52



 به گزارش خبرگزاری پانا،  طی حكمی از سوی دكتر حسام الدین آشنا سرپرست مركز بررسی‌های استراتژیك ریاست جمهوری و دكتر سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، آقای دكتر "علیرضا حسین‌پور" بعنوان مدیر اتاق فكر استانی در استان آذربایجانغربی منصوب شد.
در متن این حكم آمده است:
 
 بسمه تعالی
 
 جناب آقای دكتر علیرضا حسین‌پور
 
عضو محترم هیات علمی دانشگاه ارومیه
 
بنا به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه و با استناد به تفاهم‌نامه همكاری میان مركز بررسی‌های استراتژیك ریاست جمهوری و وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در خصوص راه‌اندازی اتاق‌های فكر استانی در دانشگاه‌ها، به موجب این حكم به مدت یك سال به عنوان مدیر اتاق فكر استانی در استان آذربایجانغربی منصوب می‌شوید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همكاری نخبگان و خبرگان استانی در تحقق اهداف اتاق فكر، به ویژه ارتقای گفت‌و‌گوی ملی از طریق توسعه شبكه تعامل نخبگان استانی، در جهت بهبود و سیاست‌گذاری‌های ملی و استانی موفق باشید.
 
 
 
بیوگرافی دكتر علیرضا حسین پور
 
دکتر علیرضا حسین پور متولد سال 1348ساکن و بومی شهر ارومیه می باشد. در سال 1363 در دانشگاه تبریز در رشته علوم تربیتی با گرایش تکنولوژی آموزشی پذیرفته شده و در سال 1367 فارغ التحصیل شده است. در سال 1371 دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاه تربیت معلم تهران در رشته علوم تربیتی با گرایش برنامه ریزی درسی به پایان رسانده و دوره تخصصی ph.D را از سال 1381 در دانشگاه تربیت مدرس در رشته برنامه ریزی درسی آغاز و سال 1387 به اتمام رسانده است.
 
وی، عضو انجمن برنامه ریزی درسی، عضو هیئت امناء موسسه مهرسرا (مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست)، عضو و رئیس انجمن اولیاء و مربیان در طول چند سال گذشته و همکار معاونت اجتماعی بهزیستی استان می باشد.
 
حسین پور علاوه بر تدریس در دانشگاه ارومیه در دانشگاه علمی و کاربردی، پیام نور، دانشگاه امام حسین و مرکز آموزشی نهضت سوادآموزی استان نیز تدریس نموده است.
 
وی، مدت 3 سال مدیر داخلی مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی بوده و از فروردین سال 1385 الی اسفند 1388 بعنوان مدیر گروه علوم تربیتی فعالیت نموده است.
 
 مدارک علمی دانشگاهی
 
کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه تبریز
 
کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی از دانشگاه تربیت معلم
 
دکترای برنامه ریزی درسی از دانشگاه تربیت مدرس
 
عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه از سال 1374 - مدت 3 سال مدیر داخلی مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی- استاد راهنمای دانشجویان شاهد و ایثارگر از سال 1378 تاکنون- از فروردین سال 85 مدیر گروه علوم تربیتی تا اسفند 1388
 
مرتبه علمی
 
استادیار
 
عضویت در کمیته های تخصصی و اجرایی
 
عضو کمیته پس از سواد نهضت سواد آوزی-عضو هئات امنائ مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست (مهر سرا(
 
عضویت در انجمن های علمی
 
عضو انجمن برنامه ریزی درسی
 
عضویت در شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن