تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819638162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ یک از مسابقه های جام جهانی را ندیدم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هیچ یک از مسابقه های جام جهانی را ندیدم


تیم آرژانتین پس از بازگشت از فینال بازی های جام جهانی برزیل به کشورش، با استقبال رئیس جمهورشان قرار گرفت؛ اما خانم رئیس جمهور در این ملاقات فاش کرد که هیچ علاقه ای به فوتبال ندارد و پای تماشای هیچ کدام از بازی های آرژانتین حتی فینال هم ننشسته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهوری آرژانتین فاش کرد که هیچ یک از مسابقات تیم ملی این کشور در جام جهانی 2014 را تماشا نکرده است.

تیم ملی آرژانتین با ارائه بهترین عملکرد خود از جام جهانی 1990 میلادی، تا کنون توانست در جام جهانی 2014 میلادی، به دیدار فینال برسد؛ اما در این دیدار با نتیجه یک بر صفر از آلمان شکست خورد.

تیم آرژانتین یک روز پس از دیدار پایانی به کشورش بازگشت و در بوینوس آیرس مورد استقبال «کریستینا فرناندز دی کریشنر» رئیس جمهوری این کشور قرار گرفت؛ اما خانم رئیس جمهور در این دیدار فاش کرد، هیچ علاقه ای به فوتبال ندارد و پای تماشای هیچ کدام از بازی های آرژانتین حتی فینال هم ننشسته است.

وی گفت، پس از دیدار پایانی به آلخاندرو سابه یا، زنگ زده است تا به وی و تیم او تبریک بگوید چون فکر کرده، آرژانتین توانسته آلمان را شکست دهد و قهرمان شود.

رئیس جمهور آرژانتین پس ازاین اظهارات، با انتقاد فراوان رو به رو شده است به طوری که «فیلیپه نوگوئرا» تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: در یک ماه گذشته کشور حال و هوای دیگری داشت؛ اما او به نظر می رسد هیچ احساسی نسبت به جو حاکم بر جامعه نداشته است.

فرناندز که قصد ندارد در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آرژانتین شرکت کند، دعوت دیلما روسف، رئیس جمهوری برزیل، برای حضور در مسابقه فینال جام جهانی را هم به بهانه بیماری نپذیرفته بود.

این در حالی است که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در این بازی حضور یافت و در کنار روسف نشست.

گفته می شود جشن استقبال ازتیم آرژانتین نیز به علت نگرانی از بروز مشکلات حمل و نقل مردم لغو شد و شب پیش از ورود این تیم به بوینوس آیرس، گروهی از هواداران با پلیس ضد شورش درگیر شدند و حدود 120 نفر بازداشت شدند.
 


سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن