تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802525749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي پروژه هاي سرمايه گذاري در زنجان تسریع شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان فرخی:
اجراي پروژه هاي سرمايه گذاري در زنجان تسریع شود
زنجان -خبرگزاری مهر: فرماندار زنجان باتاكيد بر تسريع اجراي پروژه هاي سرمايه گذاري خواستار رفع مشكلات و موانع موجود پيش روي اين پروژه ها شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مجيد فرخي  ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر زنجان افزود: بايد همه جوانب زيست محيطي و اجرايي پروژه هايي از جمله كارخانه بازيافت پيش از انعقاد قرارداداهاي نهايي بررسي و مشكلات رفع شود.

وی ادامه داد: چهارمين دوره اين نظام كه همزمان با تشكيل شوراهاي اسلامي و  سپردن امور به دست نماينده هاي مردم است ويژگي هاي متمايزي نسبت به ادوار پيشين دارد.

فرخی افزود:  در دوره چهارم نظام برنامه ريزي شهري ناكارآمدي طرح هاي جامع و هادي و مشكلات ناشي از آن از جمله  توسعه نامتوازن شهرها،بروز آلودگي هاي زيست محيطي، شيوه هاي زندگي نامتناسب با برنامه هاي شهري  و  مديريت ناصحيح از بالا به پايين و در پي آن لزوم بازنگري در اين برنامه ها  مشخص شد.

فرماندار زنجان گفت: امروز زمان آن فرارسيده كه شوراي شهر زنجان نيز ماند بسياري از كلان شهرها و شهرهاي دنيا طرح هاي ساختاري و راهبردي را مد نظر قرار دهد تا پاسخگوي چالش هاي پيش رو باشد.

فرخی يادآور شد: براساس گزارشي از سازمان برنامه و بودجه سابق  عمده طرح هاي جامع شهرهاي كشور در عمل درجهت اهداف تعيين شده حركت نكرده بودند بيش از 70 درصد پيش بيني جمعيت و تراكم هاي ساختماني پيشنهادي محقق نشده  و سطوح و سرانه هاي پيشنهادي كارايي خود را از دست داده اند.

فرخي  با اشاره به اشتباه در بازنگري طرح تفضيلي در دهه 80 در زنجان  ابراز كرد: متاسفانه پيش از بازنگري طرح جامع در دهه 80 بازنگري در طرح تفضيلي شهر انجام شده كه اشتباهي فاحش است. وي با تاكيد بر لزوم بازنگري در طرح هاي جامع شهري موجود در زنجان و به كارگيري نظام برنامه ريزي جديد تحت عنوان طرح هاي ساختاري –راهبردي گفت: توسعه شهر نيازمند بازنگري جامع و تخصصي  در وضعيت موجود است.

فرماندار زنجان با بيان اينكه برخورد با تخلفات بايد در چهار چوب قانون باشد افزود: با افزايش جريمه ها نمي توان به طور كامل تخلفات را كاهش داد بنابراين بايد ميزان جرايم نيز قانوني اعمال گردد.

فرخی  با اشاره به مشكلات ناشي از حذف پاركينگ  بيان داشت: حذف پاركينگ و در نتيجه عدم رعايت ايمني ميزان سرقت از خودرو ها را نيز افزايش مي دهد.

وی تاكيد كرد: بايد الگوهاي  با ارائه الگوها و برنامه هاي شهري متناسب مانع بروز تخلف شد.

فرماندار زنجان گفت: شوراها با همكاري ساير بخش ها بايد شهري آرام،زيبا ، مطمين و استاندارد براي شهروندان تامين كنند. فرخي در ادامه ضمن قدرداني از رويكرد مثبت شورا و شهرداري نسبت به جذب سرمايه گذار اظهار كرد: جذب سرمايه گذار به روش"بي او تي" از روش هاي نوين است و شوراي شهر زنجان در راستاي  استفاده از اين ظرفيت رويكرد مناسبي اتخاذ كرده است.

وي  متذكر شد: شهرداري پيش از تصميم گيري براي انعقاد قرارداد با شريك سرمايه گذار بايد از نظرات مشاور متخصص و مجرب حداقل در فاز صفر پروژه بهره مند گردد تا از بروز مشكلات ثانوي پيشگيري شود.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۶:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن