تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812932758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدي: فعلاً حرفي از قهرماني نمي‌زنيم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گل‌محمدي: فعلاً حرفي از قهرماني نمي‌زنيم
کد خبر: ۴۱۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ - 15 July 2014


سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن از اينکه در اين تيم حضور دارد احساس رضايت مي‌کند.


يحيي گل‌محمدي ابتدا در مورد شرايط ذوب‌آهن گفت: تمرينات منظمي را تا به امروز دنبال کرده‌ايم و فکر مي‌‌کنم اردوي ترکيه هم مي‌تواند يک بخش تکميلي در راستاي آماده‌سازي ذوب‌آهن باشد.


سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن با ابراز اميدواري از اينکه ليگ امسال را با آمادگي شروع کرده و نتايج خوبي بگيرند،‌ گفت: ما بدون حاشيه کارمان را انجام مي‌‌دهيم و از مسئولان باشگاه هم تشکر مي‌‌کنم که در فصل نقل‌وانتقالات تا آنجا که توان داشتند بازيکنان موردنظرم را جذب کردند.


وي در پاسخ به اين سؤال که «آيا فکر مي‌‌کنيد کارنامه مربيگري شما مثل فصل گذشته اين بار در ذوب‌آهن موفقيت‌آميز باشد؟»، گفت: مربيگري هميشه بالا و پايين دارد و شرايط تيم‌ها با يکديگر متفاوت است. من از اينکه در ذوب‌آهن هستم احساس رضايت مي‌کنم و اميدوارم با اين تيم نتايج خوبي بگيريم.


گل‌محمدي خاطر نشان کرد: ما يک مجموعه بي‌حاشيه هستيم و مطمئناً تمام تلاش من، بازيکنان و مسئولان باشگاه اين است که در فصل جاري بهترين عملکرد را داشته باشيم و ذوب‌آهن را به روزهاي اوج بازگردانيم.


سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن همچنين در پاسخ به اين سؤال که «آيا تيم‌تان مي‌تواند امسال مدعي قهرماني يا گرفتن سهميه آسيا باشد؟»، گفت: فعلاً حرفي درباره قهرماني يا گرفتن سهميه نمي‌زنيم. همه مي‌دانند ذوب‌آهن در دو فصل گذشته چه شرايطي داشته است و با اين اوصاف صحبت از قهرماني و کسب سهميه در اين مقطع درست نيست. 


«هدف اول ما اين است که دوباره شخصيت بالايي به تيم ذوب‌آهن بدهيم»، وي با بيان اين جمله افزود: ابتدا به دنبال اين هستيم که بازي‌هاي زيبايي را در ليگ برتر به نمايش بگذاريم در ادامه به دنبال کسب نتيجه هم خواهيم بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن