تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811796851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال 10 عابر پیاده در تصادفات رانندگی همدان جان خود را از دست دادند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان طلايي:
امسال 10 عابر پیاده در تصادفات رانندگی همدان جان خود را از دست دادند
همدان - خبرگزاري مهر: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان با بيان اينكه سهم عابران پياده در تصادفات فوتي به 10 نفر رسیده است، گفت: بلوار فرودگاه، بلوار آيت الله نجفي و بلوار شهيد فهميده بيشترين آمار را در تصادفات فوتي شهر همدان داشته است.



به گزارش خبرنگار مهر، حسين طلايي ظهر سه شنبه در شوراي ترافيك و حمل و نقل استان همدان با بيان اينكه نقاط حادثه خيز با همكاري اداره راه و شهر سازي احصا شده است، ادامه داد: برخورد جدي با موتورسواران در دستور كار قرار گرفته است. طلايي با بيان اينكه سال گذشته در معابر شهر همدان 26 تصادف منجر به فوت در استان همدان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: امسال تصادف منجر به فوت در معابر شهر همدان به پنج نفر رسيده است و تصادفات فوتي در شهر چهار درصد كاهش داشته است. وي با بيان اينكه مجروحان ناشي از تصادفات در استان همدان 11 نفر معادل دو درصد افزايش داشته است، بيان كرد: بيشترين علت تصادفات عدم توجه به جلو با 37 درصد اعلام شده است. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان با بيان اينكه سهم عابران پياده در تصادفات فوتي 10 نفر بوده است، عنوان كرد: بلوار فرودگاه، بلوار آيت الله نجفي و بلوار شهيد فهميده بيشترين آمار را در تصادفات فوتي شهر همدان داشته است. طلايي با بيان اينكه سال گذشته 15 عابر پياده و امسال 9 عابر پياده در استان همدان فوت شده اند، اظهار داشت: از 25 نفر فوت شده استان همدان در سالجاري پنج نفر در صحنه، دو نفر حين انتقال به بيمارستان و 18 نفر در بيمارستان فوت شده اند. معاون سياسي امنيتي استاندار همدان نیز در ادامه با بيان اينكه آماري هايي كه داده مي شود دليل بر كم كاري نيست، بيان كرد: اگر حتي امكان كاهش 20 درصد از آمار فوتي ها وجود داشته باشد بايد همه تلاش خود را در اين راستا انجام دهيم. محمود رضا عراقي با بيان اينكه طرح نظام سلامت در اين دولت ارائه شد، عنوان كرد: همه چيز بايد به سمت بهتر شدن پيش برود. وي با بيان اينكه كميته ترافيك برخي از موارد مهم از جمله اجراي تقاطع غير همسطح را حتما براي دبيرخانه اعلام کند، بيان كرد: كاهش تلفات معني داري در 10 سال گذشته در استان همدان مشاهده مي شود كه اين مسئله نشان دهنده فعاليت خوب مسئولان در 10 سال اخير بوده است. معاون سياسي امنيتي استاندار همدان با بيان اينكه تا جايي كه امكان دارد بايد براي رفع مشكلات و استفاده بهتر از حمل و نقل تلاش كنيم، بيان كرد: براي كم كردن ترافيك اول بايد به فكر كارهاي مديريتي باشيم. عراقي با بيان اينكه راه و شهرسازي در بحث مديريتي از پليس راه و هلال احمر نيز استفاده كند، افزود: براي اصلاح چند نقطه حادثه خيز موجود در استان حتما با هماهنگي اين كميته انجام شود. سرپرست راه و شهر سازي استان همدان در ادامه با بيان اينكه امسال گردنه همه كسي در برنامه هاي چراغ كشي قرار گرفته است، اظهار داشت: اين گردنه در فصل زمستان كولاك خيز است و مشكلات زيادي ايجاد مي كند. محمد رودباري با بيان اينكه پنج هزار و 352 كيلومتر انواع راه در استان همدان وجود دارد، اضافه كرد: سه هزار و 278 كيلومتر راه روستايي در استان همدان وجود دارد. وي با بيان اينكه استان همدان چهار و نيم درصد بزرگ راه هاي كشور علارغم اينكه يك و دو دهم درصد از مساحت كل كشور را دارد، بيان كرد: طول راه ها و شريان هاي استان 230 كيلومتر افزايش يافته و هم اكنون به 597 كيلومتر رسيده است. سرپرست راه و شهر سازي استان همدان با بيان اينكه يكي از كارهاي موثر انجام شده آسفالت شانه هاي كنار جاده بوده است، بيان كرد: آسفالت شانه هاي كنار جاده يعني اينكه يك باند به جاده افزوده شده است.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن