تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون گلشن گرگان میزبان جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان طبرسا خبرداد:
کانون گلشن گرگان میزبان جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس
گرگان - خبرگزاری مهر: مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان، از برگزاری جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس به میزبانی این کانون در گرگان خبرداد.



به گزارش خبرنگار مهر، جواد طبرسا، ظهر سه شنبه در نشستی با حضور فعالان فرهنگی، گفت: این جام تنها مسابقات بازی‌های رایانه‌ای است که در ایران به صورت سراسری برگزار می‌شود و متولیان برگزاری این جام شبکه ملی فرهنگ، مرکز توسعه فناوری اطلاعات، رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هستند. وی با بیان این که، نمایندگی استان گلستان را کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان بر عهده گرفته است، در توضیح نحوه ثبت نام این مسابقات افزود: ثبت نام جام خلیج فارس به صورت آنلاین و از طریق پرتال اختصاصی iranpgc.ir تا 10 مرداد ماه سال جاری است. وی بیان کرد: دور مقدماتی این جام 13 مرداد سال جاری آغاز می‌شود و مسابقات نهایی در تهران برگزار خواهد شد. بازی‌هایی که در این جام برگزار خواهد شامل فیفا 2014، PES 2013 ،DOTA2 و بازی‌های ایرانی میر مهنا، مبارزه در خلیج عدن (مدار 10 درجه) و بازی موبایلی فیتیل پر است. طبرسا خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام در این جام باید به سایت iranpgc.ir مراجعه و از قسمت ثبت نام در جام مراحل مربوط به ثبت نام که شامل 3 مرحله است را انجام داده و کد ثبت نامی که در این مرحله به شرکت کننده داده می شود را یادداشت و در روز مسابقه به همراه داشته باشند. در مرحله آخر هزینه ورودی مسابقه را آنلاین پرداخت کنند.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۴:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن