تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802715140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلفان برای توسعه نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دلفان برای توسعه نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی است خرم آباد - ایرنا -نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان دلفان از لحا ظ توسعه و زیر ساخت ها یک شهرستان محروم است و این موضوع همت بیشتری از سوی مسئولان استانی و شهرستانی می طلبد تا این عقب ماندگی جبران شود.


حجت الله سوری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این شهرستان در گذشته از کاروان عمران و آبادانی کشور عقب مانده است و جبران وضعیت امروز دلفان با توجه به وضعیت فعلی کشور خیلی سخت است و نمی تواند جوابگوی نیازها مسائل و مشکلات مردم باشد.
به گفته وی ، مشکل دلفان خشکسالی ، دیم زار بودن 80 درصد از اراضی کشاورزی و مسائل زیرساختی و امکانات اولیه در برخی روستاها است .
سوری اضافه کرد: بسیاری از مناطق کشورمان راه شکافی ، آب و برق خود را در دهه 60 توسط جهاد سازندگی انجام دادند و جشن برق رسانی بالای 20 خانوار در کشور گرفته شد اما هنوز در دلفان 39 روستا از نعمت برق محرومند .
این مسوول ادامه داد : مردم 270 روستای شهرستان دلفان برای آب آشامیدنی خود مشکل دارند و با توجه به خشکسالی روز به روز هم بر این مشکلات افزوده می شود .
این نماینده مجلس نگرانی مردم دلفان را اشتغال جوانان عنوان کرد و اظهار داشت : اگر اشتغال و زیرساخت های اولیه زندگی فراهم نشود آسیب های اجتماعی در این شهرستان زیاد تر خواهد شد و امیدوارم با توجه به حساسیت مهندس بازوند استاندار لرستان نسبت به شهرستان دلفان بتوانیم حداقل باری از روی دوش مردم برداشته شود .
نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ، به دیدار اخیر مجمع نمایندگان لرستان با رییس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : برخی نمایندگان در این جلسه رتبه اول بیکاری لرستان در کشور و آسیب های آنرا مطرح کردند و به آقای لاریجانی گفته شد که مردم لرستان پای نظام ایستاده اند و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز باید در حق مردم رسیدگی نماید.
وی اظهار داشت: اگر عدالت در سطح کلان کشور بخوبی اجرا می شد وشهرستان دلفان حق و حقوق خود خود را دریافت می کرد امروز شاید وضعیت امروزی این شهرستان نبودیم.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : با توجه به دلسوزی مهندس بازوند نسبت به شهرستان دلفان و روحیه کار و تلاش ایشان و مدیران استانی امیدوارم اگر 100 ساعت وقت در ماه فرصت برای استان گذشته می شود حداقل 25 ساعت آن به شهرستان دلفان اختصاص یابد .
وی با اشاره به وضعیت گازرسانی روستاهای شهرستان دلفان اظهار داشت : امسال 250 روستا سهم لرستان است انصافا اگر بخواهند گاز را به مناطق گرمسیر ببرند و مردم دلفان در سرمای زیر 20 درجه زیر صفر بسر ببرند بی عدالتی است.
این نماینده از مدیر کل راه و شهرسازی لرستان خواست با توجه به اینکه در شهرستان دلفان هنوز به دنبال راه شکافی هستیم دستگاهها و امکانات دیگر شهرستان ها را به کمک این شهرستان بیاورد شهرستانی که با کوچکترین برف و باران ارتباط آن با مرکز شهرستان قطع می شود .
7270/630

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن