تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806631238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح شاداب سازی کتابخانه های عمومی خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان منصوری خبر داد:
اجرای طرح شاداب سازی کتابخانه های عمومی خوزستان
اهواز - خبرگزاری مهر: مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان از اجرای طرح شاداب سازی کتابخانه های عمومی این استان در سال جاری خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، لفته منصوری گفت: طرح شاداب‌سازی فضای کتابخانه های عمومی به منظور ارتقای شاخص‌های مطالعه و پویایی کتابخانه‌های عمومی برای استفاده مراجعان و جذب آنها به این مراکز فرهنگی در استان خوزستان توسط این اداره کل با استفاده از اعتبارات عمرانی در حال اجرا است.

وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف ما در نهاد کتابخانه های عمومی تامین فضای مناسب، راحت، امن و جذاب برای مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی استان است، به عبارتی ما وظیفه داریم امکانات سخت افزاری و زیرساخت های مناسبی را برای حضور عموم مردم و جذب حداکثری عضو در کتابخانه های عمومی فراهم کنیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در ادامه اظهار کرد: یکی از راههای جذب عضو در کتابخانه های عمومی زیبا سازی، شاداب سازی و آوردن نشاط به کتابخانه های عمومی با هدف جذب علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه ها، احساس راحتی عضو در کتابخانه های عمومی،  تامین فضایی در خور شان عموم مردم برای استفاده از گنجینه علم و دانش، شرکت فعال عموم مردم در برنامه های فرهنگی است و این امر بالاخص برای قشر کودک و نوجوان عضو کتابخانه با حساسیت و تلاش بیشتری انجام می شود.

منصوری ادامه داد: طرح شاداب سازی کتابخانه های عمومی در سالهای گذشته به صورت متفرقه و موردی در کتابخانه های عمومی انجام شده است،  اما از ابتدای سال جاری این طرح در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و طرح شاداب سازی کتابخانه های عمومی بصورت متمرکز و با برنامه ریزی دقیق و و با جذب اعتبارات آغاز و در حال انجام است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های عمرانی این اداره کل در سال جاری موضوع تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی استان می باشد که این طرح در راستای ایجاد فضایی راحت و جذاب برای مراجعان است که کتابخانه هایی که دارای فضای مطلوب نیستند تعمیر و بازسازی کامل و جزئی شده و تجهیزات قدیمی و فرسوده کتابخانه ها از محیط کتابخانه ها خارج شده و تجهیزات مدرن و جدید برای راحتی و آسایش عضو به کتابخانه های عمومی تزریق می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: تعمیرات و توسعه فیزیکی کتابخانه های عمومی شامل ایجاد بخش کودک به صورت مجزا در بعضی از کتابخانه های استان، تعمیرات سیستم برق کشی، تعمیرات سیستم گازرسانی کتابخانه ها، داکت کشی در کل فضای کتابخانه، تعمیرات زیرساختی بخشهای مختلف کتابخانه، اضافه کردن بخشهای نظیر مرجع و مخزن به کتابخانه ها، اضافه کردن سالنهای مطالعه ، نماسازی ساختمانهای قدیمی است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

منصوری بیان کرد: خوشبختانه استان خوزستان به یک کارگاه عمرانی بزرگ در زمینه کتابخانه های عمومی تبدیل شده است که کل تعمیرات، تزریق تجهیزات و شاداب سازی کتابخانه های عمومی بالغ بر 310 مورد در کلیه شهرستانهای استان است که این فعالیتها در استان آغاز و پیمانکاران مشغول به کار شده اند و در سریعترین زمان ممکن این کار به سرانجام خواهد رسید.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن