تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802698016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود به لیگ برتر فوتبال مستلزم حمایت همه جانبه مسوولین استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه: صعود به لیگ برتر فوتبال مستلزم حمایت همه جانبه مسوولین استان است کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی راهیان کرمانشاه، صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال را مستلزم حمایت همه جانبه مسوولین عنوان کرد و گفت: با دست خالی نمی توان انتظار معجزه و موفقیت را داشت.


ˈسلمان کریمیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از انتظاراتش برای کمک به تنها نماینده استان در مسابقات لیگ دسته یک گفت و اینکه چقدر دوست دارد تا استان پهناور کرمانشاه که مردمانش در هشت سال دفاع مقدس حماسه و ایثار آفریدند را در لیگ برتر صاحب تیم کند.
وی در این گفت و گو از برخی مسوولان استان کرمانشاه به دلیل کمک نکردن به تیم فوتبال راهیان کرمانشاه گلایه داشت
و استان همدان را مثال زد که چگونه مسوولینش به نماینده استانشان در لیگ یک کمک کرده و قصد دارند تا به هر طریق ممکن سال آینده را در لیگ برتر تیم داری کنند.

*** تمرینات راهیان برای حضور در لیگ آزادگان آغاز شده است

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه در این گفت و گو از آغاز تمرینات آماده سازی این تیم برای شرکت در فصل جاری لیگ آزادگان خبر داد و گفت: در این مدت حتی یک دیدار دوستانه با نفت تهران یکی از تیم های لیگ برتری نیز انجام دادیم.
کریمی با بیان اینکه در نظر دارد 65 درصد ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کند، یادآور شد: هنوز بازیکن خاصی را جذب نکرده ایم اما از آنجایی که جذب بازیکن خارجی در لیگ یک ممنوع شده قصد داریم تا بازیکنان بومی بیشتری را نسبت به سال های گذشته در اختیار بگیریم.
وی ادامه داد: از آنجایی که در سال های گذشته همواره در خط حمله و گلزنی مشکل داشتیم درصدد جذب یکی دو مهاجم برای فصل جاری هستیم تا بتوانیم ضعف سال های گذشته خود را مرتفع و شرایط بهتری برای تیم خود ایجاد کنیم هرچند مشکل گلزنی در کل فوتبال ایران وجود دارد و تنها مختص به راهیان نیست.
کریمی همچنین با بیان اینکه قصد دارد هدایت باشگاه را در فصل جاری لیگ آزادگان به ˈ ادموند یونانپوریانˈ سرمربی فصل گذشته تیم بسپارد، گفت: وی فعلا به عنوان سرمربی در تیم فعالیت می کند و سال گذشته هم تا اواسط نیم فصل دوم با توجه به بضاعت هایی که داشتیم بد کار نکرد و توانست نتایج خوبی کسب کند.

*** عده ای در استان از کمک مالی به راهیان جلوگیری می کنند

کریمی در ادامه و با بیان اینکه موفقیت در لیگ یک و صعود به لیگ برتر مستلزم حمایت همه جانبه مسوولین چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای از مسوولین استان از ارائه کمک های مالی به راهیان جلوگیری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: از دفتر رییس جمهوری به استانداری نامه نوشته شده تا از منابع مالی مختلفی که در اختیار دارد به باشگاه راهیان کرمانشاه کمک شود اما برخی از مسوولان مانع این کار می شوند.
مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه یادآور شد: میرزایی معاون برنامه ریزی استانداری تاکنون تلاش های زیادی برای کمک به این باشگاه انجام داده اما همان دست های پشت پرده اجازه هیچ گونه کمکی به راهیان را نمی دهند.
کریمی گفت: بارها با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز دیدار و حتی با حضور در مجلس از آن ها تقاضای کمک کرده ام اما متاسفانه تاکنون وعده های آن ها نیز عملی نشده و در حد حرف و شعار باقی مانده است.

*** قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات باید به راهیان کمک شود

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه با بیان اینکه اگر قرار است کمکی به این تیم شود، الان وقت این کار است، افزود: تا قبل از پایان فصل نقل و انتقالات باید این کمک ها صورت بگیرد که بتوانیم چندین بازیکن خوب و ممتاز جذب باشگاه کنیم.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم با کمک مسوولین بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم می توانیم به موفقیت در لیگ آزادگان بسیار خوشبین باشیم و تیم خود را برای لیگ برتری شدن ببندیم، در غیر اینصورت مجبور به خرید بازیکنان جوان و کم تجربه هستیم که آن هم ممکن است مانند سال های گذشته در اواخر فصل کم آورده و از کورس صعود باز بمانند.

*** کمک 20 میلیارد ریالی استانداری همدان به پاس را می توان در کرمانشاه نیز شاهد باشیم

کریمی در ادامه، به حمایت های مسوولین استان همدان به پاس تنها نماینده این استان در مسابقات لیگ یک اشاره کرد و گفت: به تازگی از سوی استانداری همدان 20 میلیارد ریال به تیم پاس کمک شده تا این تیم بتواند هرچه بهتر خود را برای فصل جاری لیگ آزادگان آماده کند.
وی خاطرنشان کرد: مسوولین استان کرمانشاه نیز می توانند مانند استان همسایه ما را یاری دهند، تا با فراغ بال و اطمینان خاطر خود را برای فصل جاری لیگ دسته یک که سخت تر از سال گذشته نیز هست، آماده کنیم.
مدیرعامل راهیان کرمانشاه یادآور شد: از آن جایی که قرار است مسابقات لیگ آزادگان تا دو سال آینده در یک گروه برگزار شود، هرساله از تعداد این تیم ها کاسته می شود و به همین دلیل امسال از هرگروه که 12 تیم در آن حضور دارند، چهار تیم به لیگ دو سقوط می کنند.
کریمی افزود: همین مسئله نیز کار ما را هر سال سخت تر می کند و اگر کمک و حمایت مسوولین استان نباشد نمی توان انتظاری برای موفقیت و تیمداری در بالاترین سطح فوتبال کشور را داشت.
وی افزود: هفت سال است که تیم راهیان در لیگ یک حضور دارد و فکر می کنم زمان آن فرا رسیده تا با حمایت های همه جانبه مسوولین طلسم حضور نیافتن در لیگ برتر شکسته شود و در پایان فصل جاری جشن صعود به این مسابقات با حضور همه هواداران برپا شود.

*** کم تجربگی مانع از صعود راهیان به لیگ برتر در دو فصل اخیر شد

مدیرعامل راهیان کرمانشاه همچنین به اتفاقات دو فصل اخیر باشگاه راهیان اشاره کرد و کم تجربگی بازیکنانش را مهمترین عامل عدم صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد.
وی افزود: تیم ما در دو فصل گذشته همواره تا اواسط نیم فصل دوم جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می رفت اما متاسفانه در چهار پنج هفته آخر به دلیل کم تجربگی بازیکنان نتیجه را به حریفان واگذار می کرد و نمی توانست نتایج خوب هفته های گذشته اش را تکرار کند، این در حالیست اگر پول خرید چند بازیکن خوب و باتجربه را داشتیم، شرایط بسیار فرق می کرد.

*** صدا و سیمای کرمانشاه مغرضانه با راهیان برخورد می کند

کریمی در ادامه از برخورد مغرضانه مسوولین صدا وسیمای کرمانشاه نیز انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مسوولان رسانه ملی به خواست مردم استان کرمانشاه در پخش مستقیم بازی های راهیان در لیگ یک فصل گذشته توجه نکرده و حتی از پخش ضبط شده بازی نیز خودداری کردند.
وی یادآور شد: مسوولین شبکه زاگرس در حالی برخورد مغرضانه ای با تیم راهیان داشتند و از پخش بازی های این تیم خودداری کردند که اکثر بازی های نماینده کرمانشاه در لیگ سه را به تصویر کشیدند.

*** از صعود بعثت کرمانشاه به لیگ دو خوشحال شدم

مدیرعامل راهیان کرمانشاه همچنین از صعود تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور ابراز خوشحالی کرد و با تبریک این موفقیت به مدیران و بازیکنان این باشگاه گفت: برخلاف برخی اظهارنظرها که گفته می شد از صعود این تیم ناراحت و آن را به چشم یک رقیب نگاه می کنم، اصلا اینگونه نبوده و نیست و من هم به عنوان یک کرمانشاهی از موفقیت بعثت خوشحال شدم.
کریمی در پایان گفت: امیدوارم این تیم بتواند در مسابقات لیگ دو نیز درخشان ظاهر شده و بتواند با کسب نتایج مناسب در مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول حضور یابد.
7458/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن