تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799204116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جايگزيني كارت هوشمند سلامت به جاي دفترچه بيمه/ راه اندازي سامانه اطلاعات شعب در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان تركاشوند:
جايگزيني كارت هوشمند سلامت به جاي دفترچه بيمه/ راه اندازي سامانه اطلاعات شعب در خوزستان
اهواز ـ خبرگزاري مهر: مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان از جايگزيني كارت هوشمند سلامت به جاي دفترچه بيمه در استان خبر داد.



علی ترکاشوند شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتي هفته تأمين اجتماعي اظهار كرد: کارت هوشمند سلامت به زودی جایگزین دفترچه سلامت می شود که در این کارت سوابق بیماری های افراد بهتر نگهداری می شوند. با اين كارت درمان به صورت منسجم و پيوسته تر براي بيمه شدگان در نظر گرفته شده است. یکی از شاخصه های اصلی ارتقاء و پیشرفت نظام در جهان پیشرفت در نظام تأمین اجتماعی است. در خوزستان بیمه شدگان اصلی 762 هزار و 532 نفر است و نزدیک به یک میلیون و 516 هزار نفر تبعی این افراد هستند.

وي افزود: 140 هزار و 443 مستمری بگیر داریم که 172 هزار و 25 نفر هم افراد تبعی دارند. در جمع دو میلیون و 652 هزار و 222 نفر بیمه شده این صندوق در استان وجود دارد. همچنین در استان 34 شعبه، پنج شعبه اقماري و چهار کارگزاری فعال داریم که سه کارگزاری در آینده ای نزدیک در اهواز و خرمشهر به این آمار اضافه خواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان تصريح كرد: در سال گذشته یک هزار و 438 فقره حادثه ناشی از کار داشتیم که تعداد 15 نفر از آنها خانم بودند. نزديك به 56 هزار و 470 سند صادر کردیم که در ارتباط با کمک هایی است كه در قانون تأمين اجتماعي ذكر شده است و پنج هزار و 494 کمک هزینه ازدواج برای کسانی که بیش از 720 روز پرداخت بیمه داشتند.

ترکاشوند خاطرنشان كرد: در سال گذشته هشت هزار نفر کمک هزینه بارداري دریافت کردند. يك هزار و 993 نفر غرامت دستمزد و 17 هزار و 953 نفر غرامت دستمزد غیر ناشی از کار یعنی کسانی که به واسطه بیماری های مختلف توان كاري خود را از دست داده اند و هشت هزار و 299 نفر پروتز، 113 نفر غرامت نقص عضو، 11 هزار و 604 هزینه سفر، دو هزار و 954 هزینه  کفن و دفن داشتيم.

وي عنوان كرد: تعداد 70 هزار و 177 کارگاه فعال در استان داریم که تعداد 54 هزار و 569 کارگاه در فعالیت های غیر پیمانکاری فعال هستند. در آینده شاهد افتتاح شعبه هفتم در محدوده باهنر و سپیدار خواهیم بود که بار کاری شعب سه و چهار را کمتر کرده و موجب تسهیل ارائه خدمات خواهد شد. همچنین یک شعبه نیز در دزفول افتتاح می شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان اذعان كرد: در حال حاضر لیست بیمه شدگان را از پیمانکاران به صورت اینترنتی دریافت می کنیم. در استان معمولاً کارفرمایان مقاومت می کنند و درصد ناچیزی از این طرح استقبال می کنند. برخی افراد از طریق کافی نت این لیست را اعلام می کنند و توصیه من به آنها این است که حتما رمز را خودشان وارد کنند تا از سوء استفاده برخی افراد سودجو جلوگیری کنند.

تركاشوند بيان كرد: بیلان درآمدمان را امسال در دو مقطع زمانی انجام می دهیم و حسن اين كار اين است كه اگر كارفرمايان اعتراضي داشته باشند زودتر مي توانند رسيدگي كنند. دفترچه متمرکز را داریم که فرد درصورت رفتن به شهر دیگر می تواند در هر شعبه از بیمه تأمین اجتماعی دفترچه اش را دریافت کند.

وي ادامه داد: راه اندازی سامانه اطلاعات شعب را هم داریم که آدرس و اطلاعات مربوط به هر شعبه از طریق تلفن همراه اعلام می شود. كارت هوشمند سلامت جزء ضروريت هاي هر جامعه است. دفترچه معمولا توسط افرادي غير از صاحب آن هم استفاده مي شود و به نوعي دست درازي به ساير دارايي هايي بيمه شدگان با وجود دفترچه صورت مي گيرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان در پايان گفت: نظام منسجم در ارتباط با درمان بيمه شده با اين كارت پيگيري مي شود. رزومه بيماري هاي افراد در اين كارت ثبت مي شود.


۱۳۹۳/۴/۲۴ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن