تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی جیرفت تاکید کرد ضرورت ایجاد زیرساخت‎های ترافیکی در جیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی جیرفت تاکید کرد
ضرورت ایجاد زیرساخت‎های ترافیکی در جیرفت
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: باید تلاش شود تا با ایجاد زیرساخت‎های لازم در بحث ترافیک شاهد بهبود وضعیت موجود و در نتیجه پوشش بهتر بخش‎ها باشیم.

خبرگزاری فارس: ضرورت ایجاد زیرساخت‎های ترافیکی در جیرفت



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهریار سعیدی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با تقدیر از تلاش‎های سه ساله رضایی‎زاده در منطقه اظهار داشت: فرماندار نیز طی شش ماه گذشته کارهای اساسی و خوبی در بحث ترافیک و ارتقای سطح آن پیگیری کرده است. وی بیان داشت: توسط شهرداری با همکاری فرمانداری و شورای اسلامی شهر فونداسیون 32 دوربین مداربسته حفاظتی اجرا و در اکثر چهارراه‎ها چراغ راهنمایی نصب شده است. سعیدی تصریح کرد: هم‎اکنون بستر نصب این دوربین‎ها فراهم و با پیمانکار قرارداد منعقد شده است تا کمتر از یک ماه پایه‎های دوربین‎ها را تحویل دهد.

وی افزود: همچنین نصب دوربین‎ها انجام و مانیتورینگ آن در ستاد فرماندهی ایجاد می‎شود تا با تکمیل این تکنولوژی بتوانیم، گام مثبتی در راستای ارتقای وضعیت ترافیک و امنیت شهرستان برداریم. سعیدی عنوان کرد: با توجه به اینکه متقاضیان دریافت گواهینامه پایه یک منطقه جنوب کرمان برای رفت و آمد به کرمان با مشکل مواجه هستند و زیرساخت‎ها و امکانات لازم برای احداث شهرک آزمایش فراهم است، باید در این زمینه اقدام مؤثری انجام گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: امیدواریم که با تلاش سنجری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و همکاری فرمانداری و شورای ترافیک کارهای نیمه‎تمام این اداره پایان یابد و طرح‎های جدید در سطح شهر اجرا شود. سعیدی خاطرنشان کرد: همچنین باید تلاش شود تا با ایجاد زیرساخت‎های لازم در بحث ترافیک شاهد بهبود وضعیت موجود و در نتیجه پوشش بهتر بخش‎ها در این زمینه باشیم.

به گزارش فارس، در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جیرفت از تلاش‎های مرتضی رضایی‎زاده تقدیر و علی‎اکبر سنجری به عنوان رئیس جدید معرفی شد. انتهای پیام/80001/غ30

93/04/23 - 18:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن