تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821295107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيرين براي توسعه مراکز اهداي خون پيش قدم شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۲۳ب.ظ)
خيرين براي توسعه مراکز اهداي خون پيش قدم شوند در مراسم تجليل از خيرين خون سالم بر توسعه بيش از پيش فرهنگ اهداي خون و همچنين آماده سازي زيرساختهاي لازم براي تسهيل اهداي خون در کشور تأکيد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر محمدهادي ايازي قائم مقام وزير بهداشت در امور مشارکتهاي اجتماعي در مراسم تجليل از خيرين خون با بيان اينکه خون نيازي است که هرچقدر پزشکي توسعه يابد نياز به آن هم بيشتر مي‌شود، اظهار کرد: اکنون آمار پيوند اعضا در کشور رقم بالايي است به طوري که فقط 500 پيوند کبد سال گذشته در شيراز انجام شده که همه اين اعمال جراحي نياز به خون دارند.
وي با اشاره به اهميت فرهنگ اهداي خون، افزود: کانون‌هاي داوطلبان اهداي خون بايد در سراسر کشور تشکيل شود تا فرهنگ اهداي خون بيش از پيش گسترش يابد.
قائم مقام وزير بهداشت در ادامه بر ضرورت فراهم شدن زير ساختهاي فيزيکي لازم براي اهداي خون در کشور تأکيد کرد و گفت: معمولاً خيرين حوزه سلامت اولين مسئله‌اي که به نظرشان مي‌رسد ساخت بيمارستان، درمانگاه يا خريد تجهيزات پزشکي است در حالي که در برخي حوزه‌هاي ديگر مانند خون مي‌توانيم خيرين را به سرمايه‌گذاري سوق دهيم.
وي خاطرنشان کرد: سرمايه‌گذاري در حوزه خون کم اهميت تر از حوزه هاي ديگر سلامت نيست بنابراين خيرين مي توانند در اين حوزه هم سرمايه گذاري و مشارکت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن