تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802212083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اژه‌ای: برخی مدیران وزارت نفت تحت تعقیب هست/ محاکمه غیابی خاوری انجام نشده/ هیچ یک از تروریست‌های داعش در کشور ما حضور ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اژه‌ای: برخی مدیران وزارت نفت تحت تعقیب هست/ محاکمه غیابی خاوری انجام نشده/ هیچ یک از تروریست‌های داعش در کشور ما حضور ندارند

اژه‌ای: برخی مدیران وزارت نفت تحت تعقیب هست/ محاکمه غیابی خاوری انجام نشده/ هیچ یک از تروریست‌های داعش در کشور ما حضور ندارند
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا خاوری به کشور بازگردد اما هنوز این اتفاق نیافتاده و محاکمه غیابی وی هم انجام نشده است.

به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اژه‌ای در شصت و پنجمین نشست خبری قوه قضائیه اظهار داشت: ما در مورد پرونده خاوری تلاش می‌کنیم و امیدواریم که کارها انجام شود تا او به کشور بازگردد اما تاکنون او را تحویل نداده‌اند و اقدام جدی نیز از ناحیه کانادا انجام نشده است.


سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: پرونده خاوری در دادگاه است و در نوبت رسیدگی قرار دارد اما در مورد وی محاکمه غیابی صورت نگرفته است.


وی در پاسخ به سوالی در مورد محکومیت 8 تن از فعالان فیس بوکی گفت: ما اتهامی تحت عنوان اتهام فیس‌بوکی نداریم؛ البته در دادگاه انقلاب افراد به جرایم مختلف محکوم می‌شوند اما اینکه به عنوان فیس بوک باشد چنین نیست.


اژه‌ای در مورد شبکه‌های اینترنتی گفت: کسی مخالفتی با اصل آن ندارد اما مسئله چگونگی استفاده از این شبکه‌های اینترنتی است و اگر اقداماتی علیه امنیت ملی و عفت و اخلاق عمومی بوده است؛ اگر فکری نشود و اقداماتی انجام نشود کشور ضرر می‌کند.


وی به اقدامات کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در این زمینه اشاره داشت و گفت: در مورد فیس بوک اقدامات کارگروه به قوت خود باقی است.


سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: کارگروه طبق قانون و مصوبه تیرماه 88 تشکیل شده و در سال 88 نیز اجرایی شده که 6 عضو از دولت دارد که 6 وزیر یا نماینده وزیرند و دادستان نیز رئیس آن کارگروه و 6 عضو دیگر هم دارد.


هیچ یک از تروریست‌های داعش در کشور ما حضور ندارند/ امنیت کامل در کشور برقرار است


غلامحسین محسنی اژه‌‌ای در شصت و پنجمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اطاله دادرسی یکی از مشکلات قضایی است و نمونه آن رسیدگی طولانی مدت به پرونده مهدی هاشمی است که محسنی‌اژه‌ای گفت: من قبلا گفته بودم که 11 مرداد ماه برای رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی تعیین وقت شده است.


یکی از خبرنگاران گفت خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه برخی از اعضای گروهک تروریستی داعش در سیستان و بلوچستان حضور دارند که محسنی‌اژه‌ای گفت: به لطف خدا، با هوشیاری مردم و تلاش مسئولین ذیربط و نیروهای پاسدار کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد.


وی افزود: از این گروه‌ها در حال حاضر هیچ‌کس در کشور فعال نیست البته طبیعی است که افرادی از جریان‌های ضد امنیتی و ضد انقلابی تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند و هر زمان لازم باشد دستگیر می‌شوند.


دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه استان سیستان و بلوچستان در امنیت کامل به سر می‌برد، گفت: البته من نفی نمی‌کنم که در بعضی استان‌های مرزی به صورت موردی عده‌ای حضور دارند که نیروهای نظامی و انتظامی ما هشیار هستند اما تحت عنوان گروه داعش هیچ‌کس در کشور فعالیت نمی‌کند.


برخی مدیران وزارت نفت تحت تعقیب هستند/ پرونده اخلالگران ارزی هنوز منجر به صدور حکم نشده است


غلامحسین محسنی اژه‌‌ای در شصت و پنجمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: برخی از مدیران وزارت نفت در پرونده بابک زنجانی تحت تعقیب هستند و تحقیقاتی صورت گرفته که چرا و چگونه به این فرد پول داده‌اند اما کسی بازداشت نشده است.


دادستان کل کشور در خصوص پرونده اخلالگران ارزی گفت: هنوز اتفاق جدیدی در این پرونده نیفتاده، دو قسمت از پرونده به دادگاه رفته اما هنوز منجر به صدور حکم نشده است.


یکی از خبرنگاران گفت که چرا با گذشت 5 سال از پرونده کهریزک هنوز این پرونده در مراجع قضایی است و نتیجه نهایی اعلام نشده که محسنی‌اژه‌ای گفت: بخش عمده‌ای از این پرونده رسیدگی و منجر به صدور حکم شد و احکام به اجرا درآمد.


وی افزود: در مورد برخی افراد همچون قضات و دادستان سابق قرار بر دادسرا صادر شد اما با اعتراضی که صورت گرفت پرونده مجددا به دادگاه رفت و دوباره به جریان افتاد اما باز هم به حکم دادگاه اعتراض شد.


محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: در نهایت پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال شد و من معتقدم که دیوان عالی باید زودتر به این پرونده رسیدگی کنند.


دادستان کل کشور تصریح کرد: شنیده بودم که رئیس دیوان عالی گفته بودند که این پرونده نیاز به کار کارشناسی دقیق داشته، من هم به سهم خودم پیگیری می‌کنم تا موضوع هر چه سریعتر نهایی شود.


محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص پرونده زمین‌های جوادآباد که نام یکی از مسئولین قضایی هم در آن مطرح بوده گفت: من در حال حاضر در خصوص این پرونده حضور ذهن ندارم اما ما پرونده‌هایی را در ورامین و لواسانات داشتیم که در مقاطعی دولت‌ها زمین‌هایی را در مناسب‌های مختلف در اختیار افراد قرار می‌دهند که اگر صحیح از آنها استفاده شود مشکلی نیست و این موضوع در دولت‌های مختلف کم یا زیاد انجام شده است.


سخنگوی دستگاه قضایی تصریح کرد: اگر چنانچه این زمین‌ها را به صورت خلاف داده باشند و یا از آنها به صورت خلاف استفاده شده باشد رسیدگی می‌شود همانطور که زمین‌هایی در لواسان و ورامین بوده که برگردانده شده است.


محسنی‌اژه‌ای در خصوص پرونده کارخانه پوکه سنگ دماوند گفت: این پرونده در حال پیگیری است و من آن را از طریق مراجع استان پیگیری می‌کنم.










1393/4/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن