تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819970157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بهانه صلیبی داعش تا تبریک جالب بازیگر معروف


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از بهانه صلیبی داعش تا تبریک جالب بازیگر معروف


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۳ تیر ۱۳۹۳.نقش نگین انگشتر امام‌ حسن(ع)/صخره‌ به شکل جام‌جهانی/ترانه‌ای با قدمت ۳۴۰۰ سال/تصویری از یک هوادار آلمان/داعش کودکی را به صلیب کشید!/کودک ۵ ساله چینی که که لودر می راند و ... نقش نگین انگشتر امام‌ حسن علیه السلام

نقش نگین انگشتر امام‌ حسن علیه السلام

نقش نگین انگشتر امام حسن مجتبی (علیه السلام) عبارت بود از «العزه لله بود، یعنی عزت و شکست ناپذیری برای خداست.»ائمه معصومین (علیهم السلام) هر کدام شعار و جمله ای را بر نگین انگشتر خود حک می‌کردند که نشان دهنده روح و فکر خاص آن بزرگواران بودنقش نگین انگشتر امام حسن مجتبی (علیه السلام) عبارت بود از «العزه لله بود، یعنی عزت و شکست ناپذیری برای خداست.»
بیشتر...

صخره‌ی به شکل جام‌جهانی

صخره‌ی به شکل جام‌جهانی

مسابقات جام جهانی فوتبال تابستان امسال تعداد بیشماری از مردم در سراسر جهان را مجذوبه خود کرده است به طوری که حتی مکان‌های طبیعی نیز وارد عمل شده‌اند.پارک ملی "پاهای نگام" در ایالت چایاسون تایلند به جهت صخره‌های عجیب و غریبش که به طور طبیعی مشابه اشیا مختلفی هستند، معروف است و طبیعیت مهربان کار فوق العاده‌ای انجام داده و یکی از صخره‌ها شبیه به جام جهانی است. سنگ جام جهانی که در منطقه‌ای معروف به "لان سین نگام" یا همان "دستت صخره‌ای زیبا" قرار دارد توانسته به جاذبه‌ای گردشگری تبدیل شود.
بیشتر...

تبریک جالب شهاب حسینی به آلمان

تبریک جالب شهاب حسینی به آلمان

شهاب حسینی عکس فوق را در صفحه رسمی خود متشر کرد و نوشت :" وقتی Joachim Löw متولد February ۳ .... چهارده بهمن باشه معلومه تیمش قهرمان میشه "
بیشتر...

ترانه‌ای با قدمت 3400 سال

ترانه‌ای با قدمت 3400 سال

قدیمی‌ترین ترانه جهان سرودی سومری‌ است که 3400 سال قدمت دارد. اوایل دهه 1950 بود که باستان‌شناسان چند لوح گلی متعلق به قرن چهاردهم را در شهر اوغاریت سوریه کشف کردند. یکی از این کتیبه‌های رسی که به زبان هوری نوشته شده‌اند، دربردارنده علاماتی است که پس از بررسی‌های لازم مشخص شد قدیمی‌ترین ترانه جهان با قدمت 3400 سال است.
«درافکورن کیلمر» استاد آشورشناسی دانشگاه کالیفرنیا در سال ۱۹۷۲ موفق شد این علایم میخی را رمزگشایی کند. البته مورخان دیگر هم به نوبه خود ترجمه‌هایی از این کتیبه‌ها ارائه دادند. تا پیش از آن موسیقی‌دان‌ها تصور می‌کردند که ثبت نوشتاری موسیقی از یونان باستان شروع شده است، اما کشف صورت گرفته همه چیز را تغییر داد. به گفته یکی از کارشناسان، این ترانه آهنگین که هارمونی دارد، مفهوم کلی ریشه موسیقی غرب را متحول کرده است. کیلمر و همکارانش در آن زمان نسخه صوتی را به صورت صفحه منتشر کردند که البته حالا به صورت سی‌دی هم در دسترس است. نام این کتاب «صداهایی از دل سکوت» است که حاوی اطلاعات و عکس‌هایی از تمدن باستانی هوری است.
بیشتر...

تصویری جالب از یک هوادار آلمان

تصویری جالب از یک هوادار آلمان

بیشتر...

داعش کودکی را به بهانه روزه‌‌خواری به صلیب کشید!

داعش کودکی را به بهانه روزه‌‌خواری به صلیب کشید!

گروه تروریستی داعش این کودک را چندین ساعت زیر آفتاب به صلیب کشید. سایت خبری “المرصد” به نقل از “الاهرام” نوشت: روی سینه این کودک کاغذی نصب شده که بر آن نوشته شده بود: “افطار بدون عذر شرعی”.
بیشتر...

دستکش‌طلا دردستان دروازه بان‌آلمانی

دستکش‌طلا دردستان دروازه بان‌آلمانی

مانوئل نویر سنگربان تیم ملی آلمان که بازی های فوق العاده ای را در جام جهانی به نمایش گذاشت از سوی کمیته برگزاری رقابتها به عنوان برترین سنگربان رقابتها انتخاب شد و جایزه دستکش طلا را به خود اختصاص داد. در پایان دیدار فینال جام جهانی جایزه دستکش طلا به نویر اهدا شد.
بیشتر...

کودک 5 ساله چینی که لودر می‌راند!

کودک 5 ساله چینی که لودر می‌راند!

کودک 5 ساله چینی که لودر می‌راند!

تصاویر زیر متعلق یک کودک از کشور چین است که در آن این کودک 5 ساله با مهارت بسیار بالا قادر است تا یک لودر را به راحتی براند و حتی عمل خاکبرداری با آن را نیز به سادگی انجام دهد که این موضوع موجب تمسخر سایت های غربی شده و آنها با حالتی طعنه آمیز علت خرابی های بسیار در ساخت فضاهای عمرانی در چین را به رانندگی لودر توسط چنین کودکانی ارتباط داده اند.
بیشتر...

همسران آلمانی در جشن قهرمانی

همسران آلمانی در جشن قهرمانی

همسران آلمانی در جشن قهرمانی

همسران آلمانی در جشن قهرمانی

همسران و فرزندان بازیکنان آلمانی هم در این شب مهم در کنار ملی‌پوشان آلمان بودند و قهرمانی چهارم را جشن گرفتند.
بیشتر...
 


دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن