تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798328308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهواره همانند مین خانواده ها را متلاشی می کند/ فیسبوک و ناتوی فرهنگی گزینه روی میز دشمنان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران معافی:
ماهواره همانند مین خانواده ها را متلاشی می کند/ فیسبوک و ناتوی فرهنگی گزینه روی میز دشمنان
نکا - خبرگزاری مهر: استاد دانشگاه مازندران با اشاره به ماهواره به عنوان مین جنگی گفت: ماهواره همانند مین جنگی این بار نه در بیابان شلمچه بلکه در پشت بام خانه ها 15 درصد خانواده ها را منفجر واز هم جدا کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر میثم معافی شامگاه یکشنبه در همایش جنگ بدون شلیک  با اشاره به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن اظهار داشت: جنگ نرم برخلاف جنگ سخت که از هر قشری می توانستند در پیروزی این نظام نقش آفرینی نمایند هم اکنون در وادی جنگ نرم تنها افسران عالی رتبه فضای سایبری باید وارد عمل شوند.

وی با اشاره به تفاوت جانبازان عرصه جنگ سخت و جنگ نرم افزود: جانبازان عرصه جنگ سخت از جایگاه ارزنده ای در جامعه برخوردار بوده اما جانبازان عرصه جنگ نرم را مفسدان اخلاقی ، اجتماعی و معتادانی که مورد هدف دشمن قرار می گیرند تشکیل می دهند.

استاد دانشگاه مازندران بیان کرد: در شرایط جنگ نرم همه نیروهای ما باید از ژست نظامی خارج و با ژست جنگ نرمی و بصیرتی وارد میدان شوند.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به موسسات رند و آسیب های را که برای جامعه رقم زد، گفت: موسسات رند یکی از دو هزار اتاق فکر فعال در حوزه عملیات روانی است که در طی 60 سال گذشته برنده 30 جایزه صلح نوبل شد.

معافی در ادامه با تقسیم بندی اسلام ایدئولژیک به اسلام جهادی و اسلام انقلابی تصریح کرد: امروز افرادی هستند که ریشه در یزیدیان دارند همانند جریان تکفیری داعش که این گروه در جهان به عنوان حیات وحش به تمام معنا در دنیا به چشم می خورد .

وی اضافه کرد: نماد اسلام انقلابی ایران است و با توان تولید قدرت ، توان تولید ساختار ، تسلط برمنطقه ، الگو سازی جهت مدیریت جهان به دنبال تغییر ساختار جهان از طریق نفوذ فرهنگی راهبردشان با تأسی از مهدویت و پس زمینه ای همچون امام زمان (عج) و عاشورا به فعالیتهایشان ادامه می دهند.

استاد دانشگاه مازندران با اشاره به جریان های داخلی بیان داشت: جریان سکولار فتنه 88 ، جریانات تکفیری و جریان اسلام انقلابی از جمله جریانات داخلی کشور به شمار می روند.

این کارشناس فرهنگی اعلام کرد: نتانیاهو در گفته هایش بارها به این موضوع اشاره کرد که سرمایه ها و سربازان ما در ایران همجنس سروش وجود دارند که قرآن و عاشورا را فرهنگ و دعوای قبیله ای قلمداد می کنند.

معافی یادآور شد: فتنه 88 پیچیده ترین فتنه در انقلاب مخملی از نوع فتنه مغزی در بین نسل جوان با هدف سست نمودن اعتقادات مذهبی و خدشه دار نمودن چهره واقعی اسلام رخ دادکه حتی تحلیل گران غربی این فتنه را بعد از انقلاب اسلامی پیچیده ترین رویداد برشمردند.

وی تنها گزینه روی میز دشمنان غربی را فیس بوک و ناتوی فرهنگی دانست که با پرش ملخی بعد از ولایت فقیه بزرگترین هجمه از جانب رسانه ها زنان را نشانه گیری کردند.

استاد دانشگاه مازندران تصریح کرد: یکی از تنفر آمیز ترین سایت های اسرائیلی با یک میلیارد عضو و همچنین یک میلیون و800 لایک در دقیقه مغز دنیا را مورد هدف قرار داده است.

معافی با اشاره به آثار مخرب ماهواره متذکر شد : 18 میلیون خانوار و خانواده از ماهواره و شبکه های فارسی زبان استفاده می نمایند که از این بین بیش از 60 درصد خانواده ها در سطح کشور از ماهواره  برخوردار هستند.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به خود سوزی و خودکشی فرهنگی توسط ماهواره ها خاطرنشان کرد: ماهواره همانند مین جنگی این بار نه در بیابان شلمچه بلکه در پشت بام خانه ها 15 درصد خانواده ها را منفجر واز هم جدا نموده است.

وی بیان کرد: شبکه های فارسی زبان غربی به دنبال این است کشورهای اسلامی را همانند کشورهای غیر اسلامی نمایان سازند و در این وادی از زنان به عنوان ابزار استفاده می کنند .

استاد دانشگاه مازندران در پایان از نخبگان و مبلغین خواستار اطلاع رسانی و آگاهی در خصوص آسیب های اجتماعی  و فرهنگی ماهواره میان بانوان سطح شهرستان شد.


۱۳۹۳/۴/۲۳ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن